Khoshnaw
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste Dames en Heren!
Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze wil ik mij graag even voorstellen ;
Ik ben Goran Khoshnaw, 25 jaar en wonende in Lelystad.
Train nu ongeveer zo'n 2 jaar en in 'principe' hoor je mij niet klagen
Nu is het echter wel zo, dat ik op een punt ben gekomen dat ik steeds
maar blijf haken op bepaalde gewichten..
Ik ben dan ook van plan om een combinatie supjes te gaan gebruiken zodat
ik het een en ander kan stimuleren.
Nu heb ik op diverse sites sups gezien, maar ik merk dat de prijzen nogal verschillen van elkaar, terwijl ik het vermoeden heb dat de duurste producten niet per definitie beter of slechter zijn dan een van de goedkoopste..
Nu stuitte ik op het volgende :
( mocht onderstaande link gedateerd zijn, dan kun je in het zoekscherm van ebay het volgende intypen "NITRIC OXIDE ZMA ZMASS ANABOL CREATINE"
http://cgi.ebay.nl/NITRIC-OXIDE-ZMA...Supplements?hash=item2c53127821#ht_5667wt_842
Je ziet hier 3 producten namelijk ;
- Z mass anabol
- Noxide
- Creatine 1200
Ik ben echter niet van plan om de Z mass anabol te nemen, wat volgens mij een soort van Testo-booster is..maar mocht ik dit setje kopen, gebruik ik enkel de Noxide+creatine 1200
Nu vraag ik me af..dit hele setje kost ongeveer 15 euro Exlusief verzendkondkosten...
- Hoe kan het dat deze sups zo goedkoop zijn terwijl 1 van de goedkoopste creatine op Nederlandse/Belgische sites alleen al (minimaal) 15 euro kost?
Zal dit iets te maken hebben met de veiligheid van sups?
- Klopt het dat de Noxide aminozuren zijn? of iets dergelijks dat de spierherstel bevorderd?
- In de ZMA zit de stof "aspartate" .. is dit niet erg slecht voor je?
En 'kan' het optimaal zijn een dergelijke sup (ZMA) te combineren met creatine..
of 'kun' je dan spreken van een heuse overkill?
Ondanks dat ik deze sup niet ga gebruiken, is het altijd handig om te
weten, mocht ik het doorverkopen en er mensen advies over geven..
Ik hoop niet dat ik voor een eerste post teveel vragen stel
Ook voel ik de opmerking aankomen dat ik beter op mijn voedingsschema kan letten ipv sups te gebruiken..
Ik kan de meeste dan ook geruststellen dat ik dit ook doe..mocht je benieuwd zijn, dan wil ik je dat best vertellen
Ik wil gewoon over een moeilijk punt heen komen ondanks dat ik correct eet,
en dat doe ik het liefst met een Creatine+Amino product..en het liefst zo goedkoop maar veilig mogelijk
Uiteraard zal de amino nutteloos zijn als ik genoeg eiwitten inneem in mijn 'correcte' dagelijkse voeding..maar ik ondervind soms toch nog best wat spierpijn na eens heftig getraind te hebben
Mocht ik geen verschil merken met de amino (noxide ) dan zal ik deze uiteraard laten voor wat het is..
Groetjes,
Khoshnaw
Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze wil ik mij graag even voorstellen ;
Ik ben Goran Khoshnaw, 25 jaar en wonende in Lelystad.
Train nu ongeveer zo'n 2 jaar en in 'principe' hoor je mij niet klagen

Nu is het echter wel zo, dat ik op een punt ben gekomen dat ik steeds
maar blijf haken op bepaalde gewichten..
Ik ben dan ook van plan om een combinatie supjes te gaan gebruiken zodat
ik het een en ander kan stimuleren.
Nu heb ik op diverse sites sups gezien, maar ik merk dat de prijzen nogal verschillen van elkaar, terwijl ik het vermoeden heb dat de duurste producten niet per definitie beter of slechter zijn dan een van de goedkoopste..
Nu stuitte ik op het volgende :
( mocht onderstaande link gedateerd zijn, dan kun je in het zoekscherm van ebay het volgende intypen "NITRIC OXIDE ZMA ZMASS ANABOL CREATINE"
http://cgi.ebay.nl/NITRIC-OXIDE-ZMA...Supplements?hash=item2c53127821#ht_5667wt_842
Je ziet hier 3 producten namelijk ;
- Z mass anabol
- Noxide
- Creatine 1200
Ik ben echter niet van plan om de Z mass anabol te nemen, wat volgens mij een soort van Testo-booster is..maar mocht ik dit setje kopen, gebruik ik enkel de Noxide+creatine 1200
Nu vraag ik me af..dit hele setje kost ongeveer 15 euro Exlusief verzendkondkosten...
- Hoe kan het dat deze sups zo goedkoop zijn terwijl 1 van de goedkoopste creatine op Nederlandse/Belgische sites alleen al (minimaal) 15 euro kost?
Zal dit iets te maken hebben met de veiligheid van sups?
- Klopt het dat de Noxide aminozuren zijn? of iets dergelijks dat de spierherstel bevorderd?
- In de ZMA zit de stof "aspartate" .. is dit niet erg slecht voor je?
En 'kan' het optimaal zijn een dergelijke sup (ZMA) te combineren met creatine..
of 'kun' je dan spreken van een heuse overkill?
Ondanks dat ik deze sup niet ga gebruiken, is het altijd handig om te
weten, mocht ik het doorverkopen en er mensen advies over geven..
Ik hoop niet dat ik voor een eerste post teveel vragen stel

Ook voel ik de opmerking aankomen dat ik beter op mijn voedingsschema kan letten ipv sups te gebruiken..
Ik kan de meeste dan ook geruststellen dat ik dit ook doe..mocht je benieuwd zijn, dan wil ik je dat best vertellen

Ik wil gewoon over een moeilijk punt heen komen ondanks dat ik correct eet,
en dat doe ik het liefst met een Creatine+Amino product..en het liefst zo goedkoop maar veilig mogelijk

Uiteraard zal de amino nutteloos zijn als ik genoeg eiwitten inneem in mijn 'correcte' dagelijkse voeding..maar ik ondervind soms toch nog best wat spierpijn na eens heftig getraind te hebben
Mocht ik geen verschil merken met de amino (noxide ) dan zal ik deze uiteraard laten voor wat het is..
Groetjes,
Khoshnaw

Ja das abnormaal super ongezond....En spierpijn heb je altijd wel wat als je zwaar traint en aminos helpen daar ni tegen,bij mij toch niet.Hou da advies voor die andere mensen maar voor u
.