MuscleMeat

ECA/Zion labs t-5 smartshop

Bezoekers in dit topic

top bedankt
 
Waar kun je t5 of t6 bestellen online?
 
Topspul.Werkt goed tegen onderdrukking van hongergevoel.
 
Haha heb die monster nog niet gezien, maar verpakking lijkt heel erg op T6.

20150531_211800.jpg
 
Haha heb die monster nog niet gezien, maar verpakking lijkt heel erg op T6.
Aan de letertypes en adressen te zien komen ze allemaal van dezelfde producer
 
Joo even 2 caps monster pwo nemen, 100mg ephedrine 100mg DMAA 500mg caffeine kan vast niks mis mee gaan. Ben benieuwd hoeveel mensen daar fout op zijn gegaan:o.
 
Joo even 2 caps monster pwo nemen, 100mg ephedrine 100mg DMAA 500mg caffeine kan vast niks mis mee gaan. Ben benieuwd hoeveel mensen daar fout op zijn gegaan:o.
Whatever it takes godfokkindammit
 
Joo even 2 caps monster pwo nemen, 100mg ephedrine 100mg DMAA 500mg caffeine kan vast niks mis mee gaan. Ben benieuwd hoeveel mensen daar fout op zijn gegaan:o.
Dit doet een maatje van me paar keer per week.. Enige wat ie heeft is hele training kippenvel :p
 
Dit doet een maatje van me paar keer per week.. Enige wat ie heeft is hele training kippenvel :p
Ik word al overspannen van een paar koppen koffie:o, alhoewel is dat meer omdat ik stims niet meer gewend ben en vrijwel nooit wat neem aan stims.
 
maar met die T5, nemen jullie dit dan als Pre-workout of dagelijks als appetite-suppressant/diet aid?
 
is toch niet gezond meer 1.3dmaa 50mg samen met 50mg ephedrine :eek:???
Een halve capsule en dus 15m van die andere vind ik al veel. Laat staan meer dan 3x zoveel en ook nog dmaa erbij. Als ik deze had zou ik gewoon elke dag 1/5 cap nemen. Dan heb je wel veel waar voor je geld dus.
 
Ik heb er al eens eerder iets besteld. Dat kwam netjes aan. Ze hebben bijvoorbeeld ook de oude jack3d, maar kan me niet voorstellen dat die echt is. Ik heb het idee dat veel van hun producten namaak zijn. Het is een Pools bedrijf overigens.

Over zion labs zelf is trouwens ook niets te vinden. Je zou toch verwachten dat ze een website of iets dergelijks hebben? Produceren ze bijvoorbeeld alleen de T5 of ook nog andere producten?
 
Wat heb je toen besteld? Want de oude jack3d voor 25 en die t5 zo goedkoop kan toch haast niet?
 
Voor dat prijs lijkt me sterk dat het echt is.
 
Wat heb je toen besteld? Want de oude jack3d voor 25 en die t5 zo goedkoop kan toch haast niet?

Jack3d. Kans was uiteraard groot dat het product nep was, maar wilde ook gewoon de site eens testen. Voor dat geld wilde ik het risico wel nemen. Had het binnen 5 dagen binnen. Daarna contact gezocht met de klantenservice van USP Labs (foto's opgestuurd e.d.). Die beweerde uiteraard dat de kans groot is dat het product 'nep' is. Uiteindelijk wel getest. Was prima op te trainen. Vergelijkbaar met Alpha Drive van muscle-lab.de
 
Je mag ook bij mij die oude Jack3d halen of Psycho met 1,3 erin.
 
Back
Naar boven