- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2-pack T5? Lijkt in me in dat geval een prima dealIk heb vorig jaar ook een 2-pack voor €50,00 gekocht was prima spul. zou even zoeken naar reviews of gewoon testen.

eind 2016 had ik via marktplaats 2 potjes voor €10 p.s. aangezien die verkoper het in uit een failissementsverkoop had gekocht en geen idee had wat het was en hoeveel het waard was. Daarna 1 potje meteen doorverkocht voor €30, het andere potje 3x gebruikt en daarna ook maar doorverkocht voor €30 aangezien ik het te zwaar spul vond. Je voelt echt wel of het echt of nep is.
Als je teveel water drinkt kun je ook overlijden, er zitten altijd debiele tussen die zich niet aan de aanbevolen hoeveelheden houden. Ik zelf vond het heftig spul en vond het niet waard om haast drugged op kantoor te zittenHoi iedereen,
Hoe zit het met de side effects van ephedrine? Wegen deze op tegen de voordelen?
En de dingen op internet over mensen die eraan overlijden... Zeker hoge dosissen genomen?
Ik zou dat enkel als pwo gebruiken en gewoon eca voor de rest.iemand ervaring met die Monster eca+dmaa?
volgens mij is het allemaal een beetje teveel van t goede? ten eerste nog nooit eca gebruikt of dmaa en om nou gelijk die eca+dmaa te gaan nemen..
Inhoud 60 capsules, capsule bevat :
50 mg Ephedrine
250 mg Caffeïne
150 mg Aspirine
50mg 1.3DMAA
denken jullie als ik hier een cap van neem dat ik dan goed uit me dakkie ga? of zal t allemaal wel meevallen?
iemand ervaring met die Monster eca+dmaa?
volgens mij is het allemaal een beetje teveel van t goede? ten eerste nog nooit eca gebruikt of dmaa en om nou gelijk die eca+dmaa te gaan nemen..
50 mg Ephedrine
250 mg Caffeïne
150 mg Aspirine
50mg 1.3DMAA
denken jullie als ik hier een cap van neem dat ik dan goed uit me dakkie ga? of zal t allemaal wel meevallen?
Merk er vrij weinig van.iemand ervaring met die Monster eca+dmaa?
50 mg Ephedrine
250 mg Caffeïne
150 mg Aspirine
50mg 1.3DMAA
Volgens mij komt dit puur door de dmaa. Van efedrine alleen krijg ik amper een crash, alleen wat moe na enkele uren (wat logisch is als je lichaam meer dan 6uur in overdrive is geweest) terwijl ik van dmaa na een uur gewoon volledig inkak. Ben niet de enige die er last van heeft.Vond die monster caps niks, echt mega crash naderhand.
Volgens mij komt dit puur door de dmaa. Van efedrine alleen krijg ik amper een crash, alleen wat moe na enkele uren (wat logisch is als je lichaam meer dan 6uur in overdrive is geweest) terwijl ik van dmaa na een uur gewoon volledig inkak. Ben niet de enige die er last van heeft.
net zoals enigma zegt, mss zit daar geen/minder dmma in dan op de verpakking staatJa maar het rare is bij monster pwo waar dus ook dmaa in zit heb ik helemaal geen crash.
Ik had het wel en kreeg niet het gevoel waar ik naar op zoek was. Helaas op moment geen echte goed pwoJa maar het rare is bij monster pwo waar dus ook dmaa in zit heb ik helemaal geen crash.