Fitness Seller

ECA/Zion labs t-5 smartshop

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vorig jaar ook een 2-pack voor €50,00 gekocht was prima spul. zou even zoeken naar reviews of gewoon testen.

Ik had zelf vorig jaar 2 potjes Zion labs T5 60 caps gekocht, zie foto's. Op de verpakking staat Ingredients Ephedrine 30mg Caffeine 250m Aspirin 150mg

Als ik nu bv kijk op Ephedra T5 | Energie producten | Smart shop waar ook Zion labs T5 60 caps worden verkocht zie ik staan Ingrediënten in Ephedra T5:
Ephedra 30mg cafeïne 250mg aspirine 150 mg

De verpakking ziet er verder getzelfde eruit. Nu vraag ik mij dus af, welke zijn nou echt en welke fake? Heeft iemand enig idee of ervaringen hiermee? Ik wil nu binnenkort weer nieuwe kopen, maar wil wel de echte shit. Weet iemand waar je wel 100% echte Zion Labs T5 kan kopen en waarom denk je dat ze juist daar wel echt zijn? Alvast bedankt!

image1 (1).JPG

image2.JPG

eind 2016 had ik via marktplaats 2 potjes voor €10 p.s. aangezien die verkoper het in uit een failissementsverkoop had gekocht en geen idee had wat het was en hoeveel het waard was. Daarna 1 potje meteen doorverkocht voor €30, het andere potje 3x gebruikt en daarna ook maar doorverkocht voor €30 aangezien ik het te zwaar spul vond. Je voelt echt wel of het echt of nep is.

eind 2016 had ik via marktplaats 2 potjes voor €10 p.s. aangezien die verkoper het in uit een failissementsverkoop had gekocht en geen idee had wat het was en hoeveel het waard was. Daarna 1 potje meteen doorverkocht voor €30, het andere potje 3x gebruikt en daarna ook maar doorverkocht voor €30 aangezien ik het te zwaar spul vond. Je voelt echt wel of het echt of nep is.

Ja als je het eenmaal gekocht en gebruikt hebt idd, dan merk je het wel meestal. Ik zou het alleen graag 'Vooraf' willen weten hoe te checken of hoe erachter te komen welke nu fake is en welke niet, dus voordat je je geld ervoor uitgeeft. Ik begrijp wel dat het nooit 100% waterdicht zal zijn. Alle ervaringen en/of tips hierover zijn meer dan welkom!

Hoi iedereen,

Hoe zit het met de side effects van ephedrine? Wegen deze op tegen de voordelen?

En de dingen op internet over mensen die eraan overlijden... Zeker hoge dosissen genomen?

Hoi iedereen,

Hoe zit het met de side effects van ephedrine? Wegen deze op tegen de voordelen?

En de dingen op internet over mensen die eraan overlijden... Zeker hoge dosissen genomen?
Als je teveel water drinkt kun je ook overlijden, er zitten altijd debiele tussen die zich niet aan de aanbevolen hoeveelheden houden. Ik zelf vond het heftig spul en vond het niet waard om haast drugged op kantoor te zitten

Vond het allemaal wel meevallen. Lekkere rush en als je paar keer vaker genomen ook snel na de training uitgewerkt :-)

iemand ervaring met die Monster eca+dmaa?
volgens mij is het allemaal een beetje teveel van t goede? ten eerste nog nooit eca gebruikt of dmaa en om nou gelijk die eca+dmaa te gaan nemen..

Inhoud 60 capsules, capsule bevat :

50 mg Ephedrine

250 mg Caffeïne

150 mg Aspirine

50mg 1.3DMAA

denken jullie als ik hier een cap van neem dat ik dan goed uit me dakkie ga? of zal t allemaal wel meevallen?

Laatst bewerkt:
volgens mij is het allemaal een beetje teveel van t goede? ten eerste nog nooit eca gebruikt of dmaa en om nou gelijk die eca+dmaa te gaan nemen..

50 mg Ephedrine

250 mg Caffeïne

150 mg Aspirine

50mg 1.3DMAA

denken jullie als ik hier een cap van neem dat ik dan goed uit me dakkie ga? of zal t allemaal wel meevallen?
Ik zou dat enkel als pwo gebruiken en gewoon eca voor de rest.

50 mg Ephedrine

250 mg Caffeïne

150 mg Aspirine

50mg 1.3DMAA

1 kan gewoon. Van 2 ga je een klein beetje tollen en ongemakkelijk voelen.

1e 2dagen vallen ze bij mij zwaar, erna neemt het af.

Vond die monster caps niks, echt mega crash naderhand.

50 mg Ephedrine

250 mg Caffeïne

150 mg Aspirine

50mg 1.3DMAA

Merk er vrij weinig van.

Vond die monster caps niks, echt mega crash naderhand.
Volgens mij komt dit puur door de dmaa. Van efedrine alleen krijg ik amper een crash, alleen wat moe na enkele uren (wat logisch is als je lichaam meer dan 6uur in overdrive is geweest) terwijl ik van dmaa na een uur gewoon volledig inkak. Ben niet de enige die er last van heeft.

Volgens mij komt dit puur door de dmaa. Van efedrine alleen krijg ik amper een crash, alleen wat moe na enkele uren (wat logisch is als je lichaam meer dan 6uur in overdrive is geweest) terwijl ik van dmaa na een uur gewoon volledig inkak. Ben niet de enige die er last van heeft.

Ja maar het rare is bij monster pwo waar dus ook dmaa in zit heb ik helemaal geen crash.

Er zit niet altijd in wat er wel in moet zitten.

Wil je zeker weten wat erin zit? Breng het naar labo

Terug
Naar boven