Ik heb ook T5 van Zion Labs (250 mg cafeine/ 30mg ephedrine / aspirine) geprobeerd maar je moet het zeer zeker niet onderschatten en is ook niet vergelijkbaar met legale vetburners, gewicht momenteel 95kg. Ik kan normaal veel hendelen (hoop middelen al geprobeerd in mijn leven) en heb vaak qua dosis meer nodig dan gemiddelde mensen. Het is een soort van XTC / speed maar dan zonder helemaal de weg kwijt te zijn. Kenmerken na 2 weken 'normaal' gebruik (1 pil in de ochtend en 1 voor 12 uur):
- Hele hoge hartslag (druk op de borst / hartkloppingen)
- Hyperactief / trillen
- Trainen ging in het begin voor geen meter maar na een tijd gaat het wel meer wennen en kan je echt knallen.
- Droge mond
- Wazig
- Helemaal leeg in het begin (moe/lusteloos)
- Totaal geen honger de gehele dag. Ook moeilijk je maaltijd wegkrijgen. Je kan gewoon een dag niets eten en dan maakt het nog niets uit. Ik probeer altijd maar te eten om toch een beetje op schema te blijven. Normaal heb ik altijd trek en vooral in lekkere dingen maar met dit spul heb je nergens trek meer in.
- Door een flink kcal tekort vliegen de kilo's er wel af.
- Een nacht niet slapen.
- Zelfs na twee weken gebruik had ik waarschijnlijk eentje met een (te) sterke dosis maar ik werd misselijk met overgeven, dikke koppijn en helemaal de weg kwijt 3 uur lang. Heb op bed gelegen en veel water gedronken, uiteindelijk zakte het wel weer maar het was geen pretje.
- Ik heb het gevoel dat op lege maag, de pillen echt veel harder aankomen. Dus altijd wat eten.
Als je nog naar school/werk moet, dan zou ik het zeer zeker niet aanraden. Bij mij komt er weinig productief uit en ben blij dat ik nu even een paar dagen niets inneem. Is alsof je een dag naar een festival bent geweest, zo verkloot voel je je. Met een normaal dieet bereik je net zoveel en blijf je toch normaal functioneren. Neem het dus alleen maar als het echt nodig is om de laatste kilo's eraf te krijgen voor competitie of zakelijk gezien.