MuscleMeat

ECA/Zion labs t-5 smartshop

Hoi iedereen,

Hoe zit het met de side effects van ephedrine? Wegen deze op tegen de voordelen?

En de dingen op internet over mensen die eraan overlijden... Zeker hoge dosissen genomen?

Lekker trillen als je op max zit na opbouwen. Valt verder goed te doen, de afweging wel/niet waard moet je zelf ondervinden...

Ik heb ook T5 van Zion Labs (250 mg cafeine/ 30mg ephedrine / aspirine) geprobeerd maar je moet het zeer zeker niet onderschatten en is ook niet vergelijkbaar met legale vetburners, gewicht momenteel 95kg. Ik kan normaal veel hendelen (hoop middelen al geprobeerd in mijn leven) en heb vaak qua dosis meer nodig dan gemiddelde mensen. Het is een soort van XTC / speed maar dan zonder helemaal de weg kwijt te zijn. Kenmerken na 2 weken 'normaal' gebruik (1 pil in de ochtend en 1 voor 12 uur):

- Hele hoge hartslag (druk op de borst / hartkloppingen)
- Hyperactief / trillen
- Trainen ging in het begin voor geen meter maar na een tijd gaat het wel meer wennen en kan je echt knallen.
- Droge mond
- Wazig
- Helemaal leeg in het begin (moe/lusteloos)
- Totaal geen honger de gehele dag. Ook moeilijk je maaltijd wegkrijgen. Je kan gewoon een dag niets eten en dan maakt het nog niets uit. Ik probeer altijd maar te eten om toch een beetje op schema te blijven. Normaal heb ik altijd trek en vooral in lekkere dingen maar met dit spul heb je nergens trek meer in.
- Door een flink kcal tekort vliegen de kilo's er wel af.
- Een nacht niet slapen.
- Zelfs na twee weken gebruik had ik waarschijnlijk eentje met een (te) sterke dosis maar ik werd misselijk met overgeven, dikke koppijn en helemaal de weg kwijt 3 uur lang. Heb op bed gelegen en veel water gedronken, uiteindelijk zakte het wel weer maar het was geen pretje.
- Ik heb het gevoel dat op lege maag, de pillen echt veel harder aankomen. Dus altijd wat eten.

Als je nog naar school/werk moet, dan zou ik het zeer zeker niet aanraden. Bij mij komt er weinig productief uit en ben blij dat ik nu even een paar dagen niets inneem. Is alsof je een dag naar een festival bent geweest, zo verkloot voel je je. Met een normaal dieet bereik je net zoveel en blijf je toch normaal functioneren. Neem het dus alleen maar als het echt nodig is om de laatste kilo's eraf te krijgen voor competitie of zakelijk gezien.

Lol flinke bijwerkingen die ik totaal niet ervaar.

• Topic Starter Topic Starter
Denk niet dat daar de juiste doseringen in zaten. miss zat er überhaupt wel iets anders in. de dingen die ik hebt gemerkt:
-De hoge hartslag is natuurlijk logisch dat gebeurt.

Je pakt dus eigenlijk 2 capsules in de ochtend met een paar uur dr tussen, dan kun je zulke bijwerkingen verwachten.

Iemand ervaring met bestellen bij elephantos?

na het lezen van dit topic begin ik er echt niet aan, ik trip al met 1 scoop monster pre workout poeder

onderstaande zit in monster pre workout maar er staat ephedera ipv ephederine dus is niet de echte stof?

Ingrediënten in Monster Fat Burner:

Ephedra 50 mg

cafeïne 250 mg

aspirine 150 mg
1.3 DMAA 50 mg

Ik heb echt die bijwerkingen niet en vind persoonlijk een PWO met 1,3 DMAA heftiger. Het effect en doel van ECA T5 is ook niet helemaal hetzelfde als een PWO.

Ik heb T5 & T6 allebei geprobeerd.

T5 was redelijk goed te doen. Maar T6 vond ik toch te heftig. Had een behoorlijke dip en als ik die dag te druk was geweest had ik s'avonds nog steeds hartkloppingen.

Ik gebruik nu een legale fatburner met 125mg caffeine en een goed strak dieet met wat cardio. Werkt beter voor mij beter dan die pilletjes met Ephedrine of DMAA.

T5 & T6 zijn best makkelijk te vinden op het internet als je even googeld. Als je dan toch een fatburner pakt zou ik voor de nieuwe van XXL (Fat Killer) gaan.

Ik heb T5 & T6 allebei geprobeerd.

T5 was redelijk goed te doen. Maar T6 vond ik toch te heftig. Had een behoorlijke dip en als ik die dag te druk was geweest had ik s'avonds nog steeds hartkloppingen.

Ik gebruik nu een legale fatburner met 125mg caffeine en een goed strak dieet met wat cardio. Werkt beter voor mij beter dan die pilletjes met Ephedrine of DMAA.

T5 & T6 zijn best makkelijk te vinden op het internet als je even googeld. Als je dan toch een fatburner pakt zou ik voor de nieuwe van XXL (Fat Killer) gaan.
Bedankt voor je feedback. T5 vind ik ook goed te doen, ik kan prima T5 nemen en op het werk gewoon blijven functioneren, zonder crash of hyper gevoel. Voor het trainen kun je in plaats daarvan ook een PWO nemen voor energie. Fatburners heb ik geen ervaring mee, maar m.i. doen deze maar beperkt is (althans, legale fatburners) en is het vooral commercieel gedreven. De werkzame stoffen kun je ook in een drogist of natuurwinkel kopen, ben je misschien ook nog goedkoper uit. Als het je om afvallen te doen is, blijven je macro's (kcals in - kcals out, juiste hoeveelheid eiwitten en voldoende vetten, rest kh) het belangrijkst. T6 ken ik niet, heb net even gegoogled:

T6: 30mg Ephedra + 250mg Cafeïne + 150mg Aspirine + 50mg 1.3DMAA/capsule
T5:30mg Ephedra + 250mg Cafeïne + 150mg Aspirine/capsule

Verschil zit 'm dus enkel in de DMAA, wat ook in de vroegere PWO's zat (en nog steeds gemakkelijk is te verkrijgen via internet of onder de toonbank).

Terug
Naar boven