MuscleMeat

Eca

Devinvankan

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hallo,

Ik heb dit weekend na lang zoeken en bellen eindelijk mijn handen om een potje 250 pillen 50mg Efedrine HCL weten te sluiten.

Nu na veel onderzoek ga ik halverwege Januari starten met een kuur van een ECA stack. Ratio zal 1:10:10 worden dus 25mg Efedrine, 250mg Caffeïne en 250mg Aspirine.

Nu is mijn vraag hoe lang ik de "kuur" verantwoord door kan laten gaan en moet ik tevens bijvoorbeeld in een week een aantal dagen de ECA laten staan?

Dank

Iets teveel asperine imho,
Je kan perfect 6 weken gebruiken 1-2. Per dag miss dat er wel wat gewenning optreed...

http://www.musculardevelopment.com/articles/fat-loss/599-fat-attack-oct-2002.html

MD zei:
so the short-term effect of ephedrine/caffeine is not as dramatic as clenbuterol, but the duration of effect is much longer, with ephedrine/caffeine promoting weight loss for at least 24 weeks.

Het is niet omdat je het niet voelt werken, dat het niet meer werkt dus ;)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

+1

Cardio asperine erbij is meer dan voldoende

• Topic Starter Topic Starter
OK.

Ik heb dus dat artikel even gelezen, maar nergens wordt gepraat over Aspirine. Waarom is dit dan wel nodig, want het heet niets voor niets ECA?

Cardio aspirine?

;)

[Link niet meer beschikbaar]

Maar die asperine heeft ook iets te maken met het uitscheiden in de urine, weet niet
meer het juiste verhaal erachter :o

En yep, cardio asperine of kinderasperine ;)

Ephedrine 25mg
Caffeine 200mg/250mg
AcetylSaliCylic Acid (aspirine) 100mg

Das lichte 100mg ofzo.
@rob dat bedoelde ik met gewening velen beginnen dan dosisen te nuttigen waqrvan ik denk :O :O

• Topic Starter Topic Starter
Cheers gasten,

Nu om nog even al mijn onduidelijkheid uit te weg te halen.

INNEMEN: Bij voorkeur 's morgens en om het middaguur nog eens. Sommige goeroes adviseren ook een dosis laat op de middag, maar de ervaring leert dat je dan niet goed kunt slapen.

SCHEMA: Vijf dagen op, twee dagen af. Vier weken nemen, twee weken rust. Nooit langer dan vier maanden per jaar. Je kunt knap bibberig worden als je de stack in te grote hoeveelheden binnenkrijgt. Daarom moet je de dosering geleidelijk opvoeren.

Dit staat op de website die Robke gepost heeft.

Mijn laatste 2 vragen zijn dus:
1. In de ochtend en tijdens het middagsuur. Ik zal 1 dosis nemen om mee te starten, moet dit bijvoorbeeld tijdens het eten of maakt het helemaal niet uit?

2. Deze site zegt dus 5 dagen op 2 dagen af en max voor 4 weken. Gangreen zegt 6 weken gewoon elke dag. Is dit per persoon verschillend en moet je dit dus aanvoelen of zijn er andere redenen voor dit verschil?

Dank

Gaat om de gewenning. Persoonlijk ga ik ook niet off. merk qua stagnatie vrij weinig van de gewenning.

Maakt niet uit wanneer hoor ;) Kan eender. Ik ben wel al eens flink ziek geweest toen ik
het op mijn nuchtere maag nam... maar dat is ook maar één keer voorgekomen.

Als je het cycled ga je niet zo snel gewenning opbouwen. Daarom zeggen ze vaak zoveel
dagen op, zoveel af. Maar eigenlijk zou je het ook continu kunnen doornemen. Maar dan
merk je er ook niets meer van.

Ik combineerde efedrine altijd met een over the counter burner. Als dat potje dan leeg
was, nam ik een ander merk en zo bleef ik toch wel dat gevoel van 'het werkt' behouden.

Het is al een aantal keer gezegd, maar je moet je aspirine echt veel lager doseren. Hier een artikel van Big Cat waar hij de goede doseringen aangeeft. Aspirine verschilt echter per product, maar je moet goed uitkijken, want een overdosis aspirine vertel je niet na.

http://www.bodybuilding.com/fun/catfat.htm

Ik nam het enkel 's ochtends, maar een aantal weken is het niet erg om ook een dosering, bijvoorbeeld, voor je workout te nemen tenzij je 's avonds traint.

Laatst bewerkt:
Eca hoef je in principe niet eens zo'n studie van te maken hoor ;)
Is een vrij leuk middel, maar bij een verstandige dosering is het vind ik niet eens zo gevaarlijk.
En ik zou niet eens een plan maken om nu al 2 caps/doseringen te nemen. Ik kan na een aardige lange periode niet een aan 2 caps wennen omdat mijn prostaat dan erg opzwelt.
Heel simpel een capje in de ochtend en eerst maar eens zien of je een tweede nodig hebt

Eca hoef je in principe niet eens zo'n studie van te maken hoor ;)
Is een vrij leuk middel, maar bij een verstandige dosering is het vind ik niet eens zo gevaarlijk.
En ik zou niet eens een plan maken om nu al 2 caps/doseringen te nemen. Ik kan na een aardige lange periode niet een aan 2 caps wennen omdat mijn prostaat dan erg opzwelt.
Heel simpel een capje in de ochtend en eerst maar eens zien of je een tweede nodig hebt

Je moet wel weten wat je neemt. Ik begon ook niet zomaar aan de efedrine nadat je leest dat mensen zijn overleden door het gebruik hiervan! Ik heb ook wel eens 2 caps genomen, hoe merk jij dat je prostaat opzwelt dan?

Tuurlijk moet je wel weten wat je neemt, dat sowieso! Maar eca werkt voor en na het eten net zo goed bij me.
Ik plas dan veel moeilijker, sta dan echt ff te wachten haha.

Tuurlijk moet je wel weten wat je neemt, dat sowieso! Maar eca werkt voor en na het eten net zo goed bij me.
Ik plas dan veel moeilijker, sta dan echt ff te wachten haha.

Komt niet door je prostaat hoor bro ;) Ephedrine werkt op de spieren van je urinewegen oid... De medische toepassing bij dieren is urinaire incontinentie van honden :D

Komt niet door je prostaat hoor bro ;) Ephedrine werkt op de spieren van je urinewegen oid... De medische toepassing bij dieren is urinaire incontinentie van honden :D

Nah ik heb ook door eca wel eens een ander probje :D Ga ik lekker niet vertellen, maar heb het er met onze ouwe goeroe Kriel wel eens over gehad. Die had me ook het een en ander uitgelegd hahaha

Terug
Naar boven