XXL Nutrition

Eerste kuur, advies/tips gevraagd :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik jou was zou ik wat zakken in vetten, dit is mijn persoonlijke mening.
Zeker als je kuurt heb je niet zoveel vetten nodig en heb persoonlijk liever me koolhydraten en eiwitten hoger liggen.
Probeer eens de vetten te laten zakken naar 80gr. Je eiwitten zitten inprincipe goed dus zou je eventueel wat meer koolhydraten kunnen toevoegen.

In het stukje wat ik eerder heb gereageert staan bepaalde richtlijnen die zou je nog eventueel kunnen toepassen, maar iedereen is anders daarom probeer verschillende dingen uit en kijk dit over een periode van 2/4 weken aan.

Ook zou ik persoonlijk me maaltijden wat meer verdelen op een dag (dit is gewoon omdat ik dat fijn vind, sommige zeggen dat dit beter is vanwegen opnamen van eiwitten ect, dit laat ik in het midden)

Je zit 400/500 kilo calorieën boven overhoud dit is blijkbaar te weinig om aan te komen? Zo jaa dan verhoog je met 200/300 kcal elke week tot je weer aankomt.
Kom je gewoon aan dan zo bezig blijven natuurlijk.

Ook een tip; stel voor jezelf een duidelijk doel. Een gewicht op de weegschaal kan een doel zijn, zelf Neem ik liever een foto/afbeelding/plaatje en werk daar naartoe. Gewicht op de weegschaal zegt hele andere dingen dan de spiegel.

Hierbij denk ik dan aan; vet, vocht,
En spiermassa.

Tot slot, laat je kuur nog even op ze beloop perfectioneer je voeding.
Lees je in over voeding en eventueel aas.

Ik zeg niet wacht nog X aantal jaar met kuren, wat ik bedoel te zeggen zorg dat het goed gebeurd.
Kuren als dat in je hoofd zit ga je dat toch wel doen, maar hoe je het doet is aan jou.

Het verbaasde mij ook dat ik zo ver boven mijn behoud zat. Ik wil er daarom nog wel bij vermelden dat ik 4 a 5 keer per week 13km fiets van huis naar werk en terug en 3 a 4 keer per week fitness. Ik denk dat dat er deels voor zorgt dat ik wat betreft gewicht redelijk gelijk blijf (met een schommeling 80-83kg).

Ik heb ondertussen 36 x 50 mg ampullen van een goede kennis gekregen (deca) en deze zijn nog houdbaar tot juni/juli 2017. Dus ik heb nog even de tijd om er even rustig over na te denken en nog een aantal maanden zonder aas verder te trainen en voeding te optimaliseren (vet omlaag, koolhydraten omhoog).
 
Het verbaasde mij ook dat ik zo ver boven mijn behoud zat. Ik wil er daarom nog wel bij vermelden dat ik 4 a 5 keer per week 13km fiets van huis naar werk en terug en 3 a 4 keer per week fitness. Ik denk dat dat er deels voor zorgt dat ik wat betreft gewicht redelijk gelijk blijf (met een schommeling 80-83kg).

Ik heb ondertussen 36 x 50 mg ampullen van een goede kennis gekregen (deca) en deze zijn nog houdbaar tot juni/juli 2017. Dus ik heb nog even de tijd om er even rustig over na te denken en nog een aantal maanden zonder aas verder te trainen en voeding te optimaliseren (vet omlaag, koolhydraten omhoog).

Dus eigenlijk wist je voor dit topic al dat je met deca zou gaan kuren?
 
Het verbaasde mij ook dat ik zo ver boven mijn behoud zat. Ik wil er daarom nog wel bij vermelden dat ik 4 a 5 keer per week 13km fiets van huis naar werk en terug en 3 a 4 keer per week fitness. Ik denk dat dat er deels voor zorgt dat ik wat betreft gewicht redelijk gelijk blijf (met een schommeling 80-83kg).

Ik heb ondertussen 36 x 50 mg ampullen van een goede kennis gekregen (deca) en deze zijn nog houdbaar tot juni/juli 2017. Dus ik heb nog even de tijd om er even rustig over na te denken en nog een aantal maanden zonder aas verder te trainen en voeding te optimaliseren (vet omlaag, koolhydraten omhoog).

Je moet je totaal plaatje bekijken, hiermee bedoel ik te zeggen die berekening zoals je hebt kunnen zien houd geen rekening met jou "fiets gedrag"
Gebruik hiervoor ook weer Google om te weten te komen hoeveel je > ongeveer < hiermee verbrand kwa Kcal.
Dat tel je op bij je onderhoud uit die eerste berekening en gaat vanuit daar verder kijken.

Er zijn meer mensen die kuren met spullen "omdat ze het hebben liggen"
Dan heb ik zoiets leuk dat je het hebt liggen maar heb je er nog meer redenen voor om precies dit product te gaan gebruiken?
Meestal krijg ik niet echt een zinnig antwoord vind ik zelf.

Verder hoe droger je staat ( laag vp > vet percentage) hoe leuker je kuur word is mijn mening, minder kans eventueel op gyno en al die onzin.
Daarbij kan je lekker een mooie bulk van maken met schone voeding (rijst, vis, kip, pasta, zoete aardappels ect)

Hierdoor maximale uit je kuur te kunnen halen in mijn ogen.
 
Dus eigenlijk wist je voor dit topic al dat je met deca zou gaan kuren?

Goed ik heb het gekregen dus ik zou het wel willen gebruiken (mocht het zo zijn dat ik het moet combineren of dat ik deca achterwege moet laten dan is dat eenmaal zo). ik dacht eraan - zoals ik in mijn allereerste post bovenaan had vermeld - om in januari 2017 te beginnen. Echter ben ik hier op dit forum tot de conclusie gekomen dat ik misschien ook mijn voeding licht zou kunnen aanpassen en dan in april mei 2017 beginnen?
Waar het mij voornamelijk omging was of de voorgestelde kuur ok is wat betreft hoeveeldheid?

Ik heb daar nog geen antwoorden op gekregen maar goed hopelijk komt dat nog :D!
Op internet lees ik dat er met 200 250 300 400 600mg wordt gedoseerd, maar ik zie nergens een tabel waarbij ik met mijn lengte (177cm) gewicht (80-83kg) goed kan inschatten wat verantwoord is.

Ik ben in ieder geval enorm blij met de input en verbetersuggesties!
 
Goed ik heb het gekregen dus ik zou het wel willen gebruiken (mocht het zo zijn dat ik het moet combineren of dat ik deca achterwege moet laten dan is dat eenmaal zo). ik dacht eraan - zoals ik in mijn allereerste post bovenaan had vermeld - om in januari 2017 te beginnen. Echter ben ik hier op dit forum tot de conclusie gekomen dat ik misschien ook mijn voeding licht zou kunnen aanpassen en dan in april mei 2017 beginnen?
Waar het mij voornamelijk omging was of de voorgestelde kuur ok is wat betreft hoeveeldheid?

Ik heb daar nog geen antwoorden op gekregen maar goed hopelijk komt dat nog :D!
Op internet lees ik dat er met 200 250 300 400 600mg wordt gedoseerd, maar ik zie nergens een tabel waarbij ik met mijn lengte (177cm) gewicht (80-83kg) goed kan inschatten wat verantwoord is.

Ik ben in ieder geval enorm blij met de input en verbetersuggesties!

Test 250 dan met 200 deca? Of test 500 met 200 deca. Zoals je zelf wil, het is geen rocket science :)

Maar ik herhaal dat mijn ideale eerste kuur test 500mg met mast 200mg is.
 
Trek gewoon droog naar de 8%.
Vervolgens:

500mg test
200mg deca

Eventueel hcg tijdens

Test 2 weken langer laten doorlopen dan deca word vaak gedaan voor beter herstel.

En vergeet je nakuur niet.
 
Test 250 dan met 200 deca? Of test 500 met 200 deca. Zoals je zelf wil, het is geen rocket science :)

Maar ik herhaal dat mijn ideale eerste kuur test 500mg met mast 200mg is.

Hier gaat ook zeker mijn voorkeur naar uit.
 
Je moet je totaal plaatje bekijken, hiermee bedoel ik te zeggen die berekening zoals je hebt kunnen zien houd geen rekening met jou "fiets gedrag"
Gebruik hiervoor ook weer Google om te weten te komen hoeveel je > ongeveer < hiermee verbrand kwa Kcal.
Dat tel je op bij je onderhoud uit die eerste berekening en gaat vanuit daar verder kijken.

Er zijn meer mensen die kuren met spullen "omdat ze het hebben liggen"
Dan heb ik zoiets leuk dat je het hebt liggen maar heb je er nog meer redenen voor om precies dit product te gaan gebruiken?
Meestal krijg ik niet echt een zinnig antwoord vind ik zelf.

Verder hoe droger je staat ( laag vp > vet percentage) hoe leuker je kuur word is mijn mening, minder kans eventueel op gyno en al die onzin.
Daarbij kan je lekker een mooie bulk van maken met schone voeding (rijst, vis, kip, pasta, zoete aardappels ect)

Hierdoor maximale uit je kuur te kunnen halen in mijn ogen.

Top heb het even uitgezocht.. 292kcal extra vraagt het per dag. Dat brengt behoud en mijn dagelijkse inname weer dichter bij elkaar. Hoeveel % zou je dagelijk over het behoud heen moeten?
 
Top heb het even uitgezocht.. 292kcal extra vraagt het per dag. Dat brengt behoud en mijn dagelijkse inname weer dichter bij elkaar. Hoeveel % zou je dagelijk over het behoud heen moeten?

Als ik dit soort reacties lees dan denk ik: dude lees je even in. Maar om de 1 of andere reden vraag je alles beleefd/vriendelijk waardoor ik toch ernstig ga antwoorden :)

Om te bulken gewoon +- 500kcal boven onderhoud en om te cutten +- 500 kcal onder onderhoud. Best werk je steeds langzaam naar je gewenste kcal toe (dus wekelijks 250kcal verhogen/verlagen).
 
testosteron enanthaat
10 weken 500mg per week.
nakuur nolvadex.
 
Als ik dit soort reacties lees dan denk ik: dude lees je even in. Maar om de 1 of andere reden vraag je alles beleefd/vriendelijk waardoor ik toch ernstig ga antwoorden :)

Om te bulken gewoon +- 500kcal boven onderhoud en om te cutten +- 500 kcal onder onderhoud. Best werk je steeds langzaam naar je gewenste kcal toe (dus wekelijks 250kcal verhogen/verlagen).


Haha je hebt helemaal gelijk... sorry die laatste vraag had ik zelf ook kunnen googlen inderdaad! :)) Ik heb nog even wat maanden nadenk uitzoektijd..
 
Jij moet je eerst nog even goed inlezen voor dat je wilt gaan kuren.

Dus nog lang niet aan kuren denken, jij hebt nog heel veel huiswerk te doen.

Echt niet!

Toen ik zag dat hij niet wist waar e/k/v voor stond besloot ik er gewoon maar niet op in te gaan.

Beste Chill, ik heb geen uren maar vele dagen de afgelopen periode, rondgestruind op diverse webfora. Ook hier heb ik veel eerste kuur posts gelezen en naar aanleiding daarvan een afweging gemaakt en deze hier neergezet. Vandaar dat ik hoop dat er iemand is die inhoudelijk op mijn vragen zou kunnen ingaan. But thanks for the remark :D!

Overigens kudo's voor Badeendje, duidelijk en in een notendoo.

Succes Elias, niet vergeten een logje bij te houdn!
 
Echt niet!

Toen ik zag dat hij niet wist waar e/k/v voor stond besloot ik er gewoon maar niet op in te gaan.



Overigens kudo's voor Badeendje, duidelijk en in een notendoo.

Succes Elias, niet vergeten een logje bij te houdn!


Haha thanks man, ik train sinds een tijdje weer 4 a 5 keer per week en ik merk dat hier nog zeker wat te winnen valt in combinatie met goed eten. Waarschijnlijk in het voorjaar mei juni met deze kuur beginnen. Tot die tijd proberen zo ver mogelijk te komen. Ik zal een log zeer zeker overwegen.

Goed weekend!
 
Beste allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb er lang over nagedacht maar ik denk dat ik in januari 2017 zal beginnen met een eerste kuur. Mijn doel is om iets zwaarder te worden. Ik dacht zelf aan 85/90kg (doel)

Graag zou ik jullie raad en advies over willen krijgen als het mogelijk is. Ik zal eerst wat info over mijzelf vertellen.

Ik sport mn hele leven al (atletiek, zwemmen) en met krachttraining ben ik begonnen rond mijn 21/22.
Ik ben 1,73 en woog in 1997 (fuck wat lang geleden) ongeveer 63 kg.

Nu alweer 10 jaar later, ik ben nu 32 jaar oud, weeg ik rond de 80-83kg. Mijn vetpercentage is 8% a 10% het varieert een beetje.

Momenteel fitness ik alleen en zwem ik zo nu en dan. Ik merk de laatste 2 jaar ondanks mijn verbeterde eetpatroon en meer inzet dat ik zelden over de 83kg kom (met het liefst hetzelfde vetpercentage natuurlijk ;p)



Momenteel dacht ik aan de volgende kuur, voor de eerste 8 weken:

-250 mg Deca- Durabolin 1 keer per week
-250 mg Sustanon 1 of 2 (?) keer per week


Na de laatste bovenstaande injecties 3 weken wachten, en dan 4 weken nolvadex 20mg per week om mijn testosterone productie een zwengel te geven.

Het injecteren wordt door een kennis die tevens in een ziekenhuis werkt gedaan dus daar hoef ik me weinig zorgen om te maken.

Mijn vragen:

1. Moet Sustanon elke week of een keer per twee weken worden gebruikt?

2.Zijn de hoeveelheden redelijk ingeschat, gezien mijn gewicht en lengte (173cm/ 83kg)? Ik heb het internet afgezocht en daar kom je gebruik tegen tussen 200mg per week tot wel 600mg per week. Ik raak hierdoor het overzicht een beetje kwijt.

3. Is 250 mg Deca-Durabolin en 250mg Sustanon per week samen (te) veel? Moet er niet wat bij of juist af?

Verdere opmerkingen advies zie ik graag tegemoet!!!

Alvast bedankt voor de moeite!

Elias
1: sustanon 2x per week injecteren, is een blend van lang en kortwerkende testosteron net zoals omnadren.
2: 500mg test zou ik eerder pakken als eerste kuur
3: Zoals 2, ik zou zelf deca bijv als een tweede kuur pakken.
 
Back
Naar boven