XXL Nutrition

Echt een mooi BB-fysiek?

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Wat vind jij nou echt een mooi BB-fysiek?

Brute massa, of toch meer de esthetische look?

Post hier het fysiek wat jij nou echt mooi vindt in de Bodybuildingwereld; hoeft niet alleen van Pro's te zijn!

Omdat ik zelf meer een liefhebber van de esthetische look ben en niet van die abnormale massa met megapoten houd, hier een (natural) BB-er (geloof er niks van) die ik qua fysiek erg waardeer: (eigenlijk zou ik voor Arnold kiezen, maar omdat het nu 2005 is kies ik voor een recente BB-er)

Skip Lacour:

crossed_biceps_2.gif

single_biceps.gif

back_double_biceps.gif

lacour8.jpg

lacour2.jpg

lacour1.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij houdt duidelijk van brute massa! :D
 
Zijn fysiek valt wel mee, maar hij is een leugenaar.
Hij beweert dat hij naturel is... lol
 
Als je niet van brute massa houdt ben je een mens health sletje.
 
Frank Cuppens is voorlopig mijn ideaal, maar als er voor mij meer in zit zie ik er het liefst uit als kevin levrone :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
drobson46bbig.jpg




Stan_Nicole.jpg

en dan ook van die meisjes idd!
 
In mijn opzicht is groter alleen maar beter. Ik heb zelfs helemaal niets als profs als Dexter Jackson. Ronnie vind ik momenteel nog het mooiste fysiek hebben maar eigenlijk moet het nog groter worden.

- Size Does Matter -
rc199.jpg
 
enrico zei:
Frank Cuppens is voorlopig mijn ideaal, maar als er voor mij meer in zit zie ik er het liefst uit als kevin levrone :p
Zoiets Frank Cuppens zou ik perfect vinden, ik vind de massamonsters zoals Coleman, Cutler, etc kick om te zien maar zou me voor mezelf zoiets niet willen, als ik mezelf serieus een doel zou stellen zou het zoiets zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gorilla-Man zei:
Zoiets Frank Cuppens zou ik perfect vinden, ik vind de massamonsters zoals Coleman, Cutler, etc kick om te zien maar zou me voor mezelf zoiets niet willen, als ik mezelf serieus een doel zou stellen zou het zoiets zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
onderschat een cuppens niet hoor ;) kom je ook niet zonder wat sth op zijn tijd ;) (I know ;))
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Da's mijn ideaal, hoewel ik massa zoals bij Dexter Jackson of Kevin Levrone ook mooi vind.
 
pic1.jpg


niks aan toe te voegen
EN HIJS NIET KLEIN zoals zn naam doet vermoeden:D

maar over realisme
dan wil ik over 2 a 3 jaar troch wel dit fysiek hebben[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben het helemaal met spiertje16 eens.Moet een beetje realistisch blijven hé.
 
hanskazan zei:

aah joh fock you man :flipoff:
wat weet jij er nou van
alsof dat geen goede fysieken zijn
het is wel te zien dat je een beginner bent
want iedereen in de bb wereld is zo gekleed
het is gay maar zo is de standaard
 
Back
Naar boven