AndroidHealthClinic

Nieuws Echt wel triest

Rakward

Born to lose. Live to win
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
58
Lengte
1m68
Massa
86kg
Een zakenman en miljonair die zichzelf en zijn gezin verdedigde toen drie gewapende inbrekers hen dreigden te doden, moet 30 maanden de cel in.
En die wat ze in elkaar hebben geslaan was al 50 keer voor de rechter verschenen ...

Lee even volledig artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...raf-voor-miljonair-die-inbreker-aanvalt.dhtml

Ik weet niet wat erger is, dat zoiets gebeurt, of dat het me niet meer verbaast. Gerecht van tegenwoordig is echt ****ed up.

eindelijk krijgen moslims eens hun verdiende loon, zulk geweld tegen autochtonen mag niet worden toegestaan:mad:

De rijkdom was hem zeer zeker naar de bol gestegen! Die k*tmiljonairen denken altijd dat ze alles kunnen maken :mad:

En die wat ze in elkaar hebben geslaan was al 50 keer voor de rechter verschenen ...

Lee even volledig artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...raf-voor-miljonair-die-inbreker-aanvalt.dhtml

Ik weet niet wat erger is, dat zoiets gebeurt, of dat het me niet meer verbaast. Gerecht van tegenwoordig is echt ****ed up.

Die heeft er aardig wat in elkaar geslaan dan.

Tja het is een begrijpelijke reactie van die miljonair maar het geweld doet wel wat overmatig aan.

Je weet dus wat je te doen staat als een inbreker in je huis zit. Volgende keer die inbreker ergens op straat dumpen en gewoon ontkennen dat er is ingebroken.

Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Recht in eigen handen nemen. Op zo'n moment denk je sowieso niet echt helder na en het instinct zegt dat je je kroost moet beschermen. Zit in de mens en daarvoor word je gestraft. :)

Daar ga je dan voor 2 jaar terwijl de dader vrijuit gaat... maargoed de pers zit er nu bovenop. Dus die inbreker zal een paar moeten gaan zitten.

Wtf, ik dacht dat als iemand je met een wapen dreigt te doden alles gerechtvaardigd was.:rolleyes:

Slaat natuurlijk nergens op, je bent beter af ze te vermoorden en het lijk te dumpen

die ze hebben geslaan moet doodttt

Wat een onzin dit:mad:.

Terug
Naar boven