MuscleMeat

Echte Dianabol of fake

Ano_6146

Advanced Bodybuilder
Elite Member
uitgeschakeld
Waardering
2
Hallo,

Ik heb nu dbol van akrihin, heb alleen niet een exacte foto ervan maar heb er een gevonden die erop lijkt alleen een andere EXP. DATE!

http://www.anabolnet.de/forum/download.php?id=473&sid=40b73ee444d574fbc39e48bbb5b5a4ad

zo ziet die van mij eruit alleen met exp. date
XII 2009 010504

de volledige tekst is

Methandrostenolon

tabulettae methandrostenoloni 0,005

300 tablets
each tablet contains 0,005 methandrostenoloni

exp XII 2009 010504

Akrihin

Graag jullie reacties hierop.

Groet,
Patrick.

Yo Patrick,

Hier op het forum stond nog een foto van fake Akrihin Dbol.
De tekst komt voor 100% overeen met wat jij hebt geschreven...

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb jouw Dbol nog nooit van akrihin gezien. Ik dacht dat ze alleen
maar doordrukstrips hadden, maar daar kan ik mij in vergissen.

Een simpel testje als je al eerder orals gedaan hebt:
Als je op een tablet kauwt dan kun je als er een steroid in zit een beetje
een bittere smaak proeven. Dit zou natuurlijk ook methyltestosteron
kunnen zijn...

Succes bro !

P.S. Een foto van die pot van je zou handig zijn. Ik zie namelijk meteen
al verschillen tussen die Duitse foto en de foto op dit forum.

• Topic Starter Topic Starter
djcapricorn,

bedankt voor je reactie.

De foto die op dit forum staat is indd anders als mijn exemplaar. hij heeft een andere dop en het is een 200 stuks uitvoering ipv 300 stuks.

Mijn potje is dus precies hetzelfde als die foto op de duitse site. zelfde dop, zelfde etiket. alleen een andere exp. date.

Ik kan helaas zelfs geen foto ervan maken omdat ik geen beschikking heb over een digitale camera.

en ik las dus ook dat er alleen strips zouden zijn van akrihin, vandaar dat ik deze post geopend heb :(

Hopelijk dat ik wat meer duidenlijkheid krijg over deze dbol.

Groet,
Patrick

Hey bro,

Graag even wat duidelijkheid over de dbol van Akrikhin (akpuxuh)..Deze worden alleen geproduceerd in blisters...degene die jij hebt zijn dus niet origineel. Ik zeg niet dat er geen dbol inzit, maar het is 100% zeker niet geproduceerd door Akrikhin..

Grt. Rico

ze hebben mij ooit gezegd dat er methyltestosteron in zit ipv methandrostenoloni.
Heb ze zelf ook eens gekregen, maar ze maar snel retour gedaan.

japs mijn neef heeft die gebruikt hij ging wel omhoog met zijn gewicht. Het bleek methyltesto in te zitten. Ze zijn 100% niet origineel, het is een namaak.Of nou methandione in zit weet ik niet maar arkihin maakt ze alleen in uitrukbaare blitsters.

Hopelijk heb je hier wat aan.

ik heb ze ook gehad en werd er zo ziek als een hond van schijnt methyltest te zijn, rotzooi dus

PatrickT zei:
djcapricorn,

bedankt voor je reactie.

De foto die op dit forum staat is indd anders als mijn exemplaar. hij heeft een andere dop en het is een 200 stuks uitvoering ipv 300 stuks.

Mijn potje is dus precies hetzelfde als die foto op de duitse site. zelfde dop, zelfde etiket. alleen een andere exp. date.

Ik kan helaas zelfs geen foto ervan maken omdat ik geen beschikking heb over een digitale camera.

en ik las dus ook dat er alleen strips zouden zijn van akrihin, vandaar dat ik deze post geopend heb :(

Hopelijk dat ik wat meer duidenlijkheid krijg over deze dbol.

Groet,
Patrick

ik heb exact dezelfde potje met dezelfde exp datum etc gebruikt.

het werkt wel en mijn beste maat heeft naposim gebruikt terwijl ik aan de akrihin zat en we hadden dezelfde verschijnselen zoals toename in agressiviteit, eigenlijk raakten we sneller geirriteerd dan voorheen. ik heb in vergelijking met de nieuwe naposims niets raars opgemerkt van de akrihin. ook geen uitslag of iets dergelijks dus het lijkt me wel in orde moet ik zeggen.

alles wat mijn maat met zijn dbol ervaarde had ik ook. dus als ik uit ervaring mag spreken lijkt het me geen fake.

Terug
Naar boven