Fitness Seller

Ectomorf: hoe ik van 57,8 kg naar 67,3 kg ging in 3 maanden

Super zeg,je kunt trots op jezelf zijn.fijne prestatie voor 5 mnd trainen en het staat je ook beter.

Ben je je niet aan het overtrainen langzamerhand? Minder eetlust, en pijn aan polsen etc?

Gaat goed, je stats zijn vergelijkbaar met die van mij. Blijf wel in de gaten houden dat je schoon aankomt en je vet% niet te veel omhoog gaat.

hey, war blijvne je neiuwe foto's?? Want je stats die je opgaf bij het posten van die zwart wit foto zijn volgens de meesten onlogisch.

dus beken maar kleur. wat haal je er uit om fake foto's te posten?

Epic bump in a worthless thread .

• Topic Starter Topic Starter
fake foto's???

Aan keihard:

Zwart-wit foto's??? De 4 foto's die ik hier gepost heb, zijn in kleur en zijn helemaal niet fake.

Wat betreft mijn nieuwe foto's, heb ik er nog geen genomen en dat ben ik ook nog niet van plan, want ik zal ze pas posten nadat ik heb gecut. Maar ik wil eerst nog wat massa bijwinnen alvorens te cutten.

Zoals je ziet heb ik de laatste maanden geen gegevens meer geplaatst omdat ik te obsessief ermee bezig ben. Geen wekelijkse metingen meer. Kzal maandelijks eens kijken wat mijn vooruitgang is. Ik weet dat mijn programma werkt en het hoeft niet meer zo nodig om wekelijks mij te meten.

Ik heb sindsdien ook 2 weken rust genomen en dat heeft me deugd gedaan na 6 maanden hard trainen. Na 2 weken had ik geen krachtverlies.

Verder klaagt mijn vriendin enorm over een slechte geur die ik afgeef, alsook een stinkende adem. Dat komt door die vele eiwitten en dan vooral die melk en kwark. Ik zal moeten mijn eetschema aanpassen. Kzal minder eiwitten eten en andere eiwitbronnen uitproberen. ' t Zal duurder worden, maar het kan niet anders.

Kzal mijn vooruitgang verder blijven posten, maar 't zal maar om de zoveel maanden zijn.

Terug
Naar boven