Fitness Seller

Eddie 'The Beast' vs Hafthor 'The Mountain'

Heb wel serieus t idee dat Eddie redelijk die Thor aan t trollen is, zal mogelijk niet geheel gespeeld zijn:roflol:

Je zoontje daar naast je achter die tafel neerzetten is wel echt next level retarded. Die zit daar echt als leverage in de hoop dat thor zich dan een beetje inhoudt.
Goeie indrukken krijgt dat ventje zo
Volgens mij is de opvoeding van Hall sowieso tokkie niveau.

Volgens mij is de opvoeding van Hall sowieso tokkie niveau.

En daarna deze foto posten. Lijkt wel promomateriaal voor een goedkope reality show.
Als dat ventje er al iets aan over gehouden heeft is dat z'n vaders schuld.

Vond Eddie eerst nog wel grappig. Jammer dat 'ie z'n eigen zoontje gebruikt voor deze nepshow

Laatst bewerkt:

En daarna deze foto posten. Lijkt wel promomateriaal voor een goedkope reality show.
Als dat ventje er al iets aan over gehouden heeft is dat z'n vaders schuld.

Vond Eddie eerst nog wel grappig. Jammer dat 'ie z'n eigen zoontje gebruikt voor deze nepshow

Al het trollen kon ik wel om lachen, maar dit was wel laag inderdaad.

Thor laat zich ook wel kennen door zich niet te kunnen beheersen. Beide tonen zich hele slechte voorbeelden voor hun kinderen.

Ik vraag me wel af wat deze heren gebruiken op het moment? Zou het de tren zijn? :P

Al het trollen kon ik wel om lachen, maar dit was wel laag inderdaad.

Thor laat zich ook wel kennen door zich niet te kunnen beheersen. Beide tonen zich hele slechte voorbeelden voor hun kinderen.

Ik vraag me wel af wat deze heren gebruiken op het moment? Zou het de tren zijn? :P
Ik snap hem wel, hij wordt tot op het bot door Hall gekweld. En als hij dan tegen je moeder begint zou menig man flippen denk ik. Thor zou idd moeten weten dat Hall het er om doet vooral als je zijn zoontje aan tafel ziet zitten. Walgelijk eigenlijk, en zo denken er meer over als je Hall zijn socials bekijkt.

En dat ze bijde gear gebruiken lijkt me overduidelijk idd🤣

Vanavond 22u gaan ze los begreep ik? Ik hoop dat er een redelijk (om aan te zien) niveau kwa boksen wordt laten zien. Maar ben er bang voor..

Heeft er iemand een link waarop het morgen terug te zien is? Ik kan het vanavond niet zien en ben bang dat als ik ga googlen ik dan de uitslag tegenkom.

Het is gewoon gratis.
In de week ben ik al eens gaan kijken op die site maar die speler werkte niet bij, heb het dan gelijk weggeknipt en niet meer bekeken.
Ohh serieus. Merkwaardig dat het hier geen PPV is :) Maar top, misschien ook eens kijken vanavond dan.

Excuses voor mijn voorbarige conclusies dan :D

8.30pm GMT dus 21.30u hier. Gevecht zelf zal wel pas rond 22u beginnen denk ik ja

en om 22.02u afgelopen zijn

Livestream lagged constant bij mij. Wie had dat verwacht

Terug
Naar boven