Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd thor is super ripped en 10 kilo zwaarder dan die vetz*k van een hall.![]()
1 mln. weergaven · 5,5 d. reacties | Eddie weighing in at 142.2KG!🥊 #eddiehall #hafthorbjornsson | By World's Strongest Fan | Facebook
Eddie weighing in at 142.2KG!🥊 #eddiehall #hafthorbjornssonfb.watch
![]()
284 d. weergaven · 2,1 d. reacties | Hafthor weighing in at 152KG!🥊 #eddiehall #hafthorbjornsson | By World's Strongest Fan | Facebook
Hafthor weighing in at 152KG!🥊 #eddiehall #hafthorbjornssonfb.watch
Eddie hall is echt een kl***zak geworden na zn 500kg dl.Gvd thor is super ripped en 10 kilo zwaarder dan die vetz*k van een hall.
Volgens mij is de opvoeding van Hall sowieso tokkie niveau.Je zoontje daar naast je achter die tafel neerzetten is wel echt next level retarded. Die zit daar echt als leverage in de hoop dat thor zich dan een beetje inhoudt.
Goeie indrukken krijgt dat ventje zo
Volgens mij is de opvoeding van Hall sowieso tokkie niveau.
www.instagram.com
![]()
𝐄𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐇𝐚𝐥𝐥 - 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐞𝐚𝐬𝐭™️ on Instagram: "This is me comforting my son after Thor threw an energy drink and covered us both at the press conference! #JusticeIsComingThor #TheDesolationOfThor Big Love Team Beast"
302K likes, 6,470 comments - eddiehallwsm on March 18, 2022: "This is me comforting my son after Thor threw an energy drink and covered us both at the press conference! #JusticeIsComingThor #TheDesolationOfThor Big Love Team Beast".www.instagram.com
En daarna deze foto posten. Lijkt wel promomateriaal voor een goedkope reality show.
Als dat ventje er al iets aan over gehouden heeft is dat z'n vaders schuld.
Vond Eddie eerst nog wel grappig. Jammer dat 'ie z'n eigen zoontje gebruikt voor deze nepshow

Ik snap hem wel, hij wordt tot op het bot door Hall gekweld. En als hij dan tegen je moeder begint zou menig man flippen denk ik. Thor zou idd moeten weten dat Hall het er om doet vooral als je zijn zoontje aan tafel ziet zitten. Walgelijk eigenlijk, en zo denken er meer over als je Hall zijn socials bekijkt.Al het trollen kon ik wel om lachen, maar dit was wel laag inderdaad.
Thor laat zich ook wel kennen door zich niet te kunnen beheersen. Beide tonen zich hele slechte voorbeelden voor hun kinderen.
Ik vraag me wel af wat deze heren gebruiken op het moment? Zou het de tren zijn?![]()
Is het gratis? Wist heel niet dat het nu al is.Heeft er iemand een link waarop het morgen terug te zien is? Ik kan het vanavond niet zien en ben bang dat als ik ga googlen ik dan de uitslag tegenkom.
Tientje dacht ik. Natuurlijk doen ze dat via PPV en niet gratis

Het is gewoon gratis.Tientje dacht ik. Natuurlijk doen ze dat via PPV en niet gratis![]()
Ohh serieus. Merkwaardig dat het hier geen PPV isHet is gewoon gratis.
In de week ben ik al eens gaan kijken op die site maar die speler werkte niet bij, heb het dan gelijk weggeknipt en niet meer bekeken.
Maar top, misschien ook eens kijken vanavond dan.
www.instagram.com
Ik krijg hem helemaal niet opgestart, wat een aanfluitingLivestream lagged constant bij mij. Wie had dat verwacht
Ik ook nieIk krijg hem helemaal niet opgestart, wat een aanfluiting