MuscleMeat

eemsmond cup 2006

Yo heb wat fotos van ander forum van mezelf (Thanx Gert), maar weet niet hoe ik ze hier kan zetten iemand?

Gefeliciteerd Aimee!

Ik vind je er erg goed uitzien op de foto's!

BARTJEEEEE!!!!

Nogmaals gefeliciteerd bro..2e is en blijft een klasse prestatie
Maar in mijn (en vele andere) ogen was jij gewoon de winnaar gisteren! :yes:

Ondanks deze misser van de jury heb ik het prima naar mijn zin gehad. Gezellig met DW, Adrbeest en vriendin afgereisd naar het pittoreske Delfzijl. Wat een uithoek is dat zeg..was ff bang dat we van de kaart af zouden vallen..

Tussen de dampen van DW door heb ik echt genoten van het niveau van de Eemsmond. Mijn complimenten voor alle atleten!

Aimee haar routine zag er ook goed uit. Zoals al gezegd is vind ook ik dat je echt heel erg blij mag zijn met die 3e plaats...Ome Rinus in de Jury is best handig..j/k ;)

Siggy mag tevreden zijn met zijn atleten..de stieren van Do-It hebben het goed gedaan.

Voor nu laat ik het hier even bij..mijn stem is behoorlijk naar de t*fus...vooruit nog 1 keertje dan..BARTJEEEEE!!!!

:D

Ome Rinus in de jury maakt geen fl**ker uit. Anoek haar begeleidster zat trouwens ook in de jury hoor. ;)

@Mr Bi'g: Heeey Bartje die gewoon eerste had moeten worden. Die foto's van het andere forum zijn echt top, maar je kunt ze niet linken op DBB. Concurrentie he. Misschien ergens uploaden? Toppie gedaan hoor Bart en was gezelli in het hotel! :D

@ JUGGER

WHAHAH ouwe gek, heb je goed gehoord!!! WHAHA Super dat je erwas man!

@ Aimee

Ja ik was een beetje saai daar maar was echt helemaal op! Maar jij hebt het goed naar je zin gehad heb ik gehoord op de gang (WAAR IK NIET VAN KON SLAPEN) HEHE!
Goed gedaan meissie, je routine was idd super! (Moest ik van Esther zeggen anders kreeg ik klappen) Maar ook zonder dat dreigement had ik het gezegd echt super gedaan! Je zag er goed uit!
Tja en over mijn uitslag, hoor steeds meer verhalen nu... maar goed Jurysport he...?!!!

Blijft inderdaad een jurysport, maar het was overduidelijk dat niemand het met die uitslag eens was. Je bent HUGE voor een junior en je gaat het nog heel ver schoppen. Lekker zo door blijven gaan.

We hebben inderdaad meer mensen wakker gehouden die zaterdagnacht in de gang...oeps. We waren iets te luidruchtig. Ik had iedereen al gewaarschuwd dat ik niet tegen die wijn kan en als Sig dan nog eens een extra fles meebrengt, gaat het helemaal niet goed he. :D

Routine ging gelukkig goed pfff.... Was zo bang dat ik hem zou vergeten. Maar Es en ik zijn er trots op hoor. Helemaal zelf bedacht! :D

Kop op, je gaat lekker knallen straks weer op ht podium en dan kan Asgar het vergeten. ;)

Hey Aimee,

Wat was nou het verschil in je tan tussen do ochtend en de avond? Het was een wereld van verschil! Bij de prejudging leek je helemaal glad en nat, 's Avonds zag je er perfect uit (zoals ik al zei, mooi achterwerk :rolleyes: )
Dreamtan tegen Protan?

Ik vond de benen van de winnares trouwens niet te groot maar ik heb een benenfetish volgens mij... Ze hadden wel scherper kunnen zijn.

Ik zal nog even kijken of ik wat goede foto's van je heb, mail ik wel. Zoals ik eerder zei, het licht was niet perfect om te fotograferen dus ze zijn redelijk donker. Toch wel mooie hoor (ook van jou, Bart!).

Robin

haha leuk dat ik je gisteren nog ff zag man! Ja dit x wel gelukt? Maar zal moeilijk zijn om de fotos van Gert, van een ander forum, te overtreffen want die heeft echt super fotos van mij gemaakt! Dus ben benieuwd...je hebt mijn mail!:D

Robin R zei:
Hey Aimee,

Wat was nou het verschil in je tan tussen do ochtend en de avond? Het was een wereld van verschil! Bij de prejudging leek je helemaal glad en nat, 's Avonds zag je er perfect uit (zoals ik al zei, mooi achterwerk :rolleyes: )
Dreamtan tegen Protan?

Ik vond de benen van de winnares trouwens niet te groot maar ik heb een benenfetish volgens mij... Ze hadden wel scherper kunnen zijn.

Ik zal nog even kijken of ik wat goede foto's van je heb, mail ik wel. Zoals ik eerder zei, het licht was niet perfect om te fotograferen dus ze zijn redelijk donker. Toch wel mooie hoor (ook van jou, Bart!).

Robin

Inderdaad mooie foto's op dat forum. Ach, ik heb mijn best gedaan...

Ik zat helaas schuin voor vlak onder het podium zodat alles van onderaf is gefotografeerd plus ik ben geen professionele fotograaf! We doen ons best... :D

PS: Mr B.I.G was niet tevreden over zijn foto's dus die zijn nu weg!

Laatst bewerkt:
more foto`s

hebbie dr een paar van top 3 ??

Van de junioren bedoel je?

Robin R zei:
Hey Aimee,

Dreamtan tegen Protan?

Robin

Het verschil in tan kwam uit een spuitflesje, namelijk Vasculizer van DreamTan. Es en ik hadden het plan omdat eens uit te proberen, maar we hebben vee te veel van die troep erop gespoten. Gevolg was dat m'n tanning ging druipen en ik helemaal glad werd. Dat spul brandt enorm op je huid (wordt heel heet) en ik begon dus juist meer vocht te trekken. Daardoor werd ik helemaal glad. Lesje voor de volgende keer dus. ;)

Aimee zei:
Het verschil in tan kwam uit een spuitflesje, namelijk Vasculizer van DreamTan. Es en ik hadden het plan omdat eens uit te proberen, maar we hebben vee te veel van die troep erop gespoten. Gevolg was dat m'n tanning ging druipen en ik helemaal glad werd. Dat spul brandt enorm op je huid (wordt heel heet) en ik begon dus juist meer vocht te trekken. Daardoor werd ik helemaal glad. Lesje voor de volgende keer dus. ;)

Nou ja, zoals ik zei, in de avond was je vele malen beter en je zag er ook gelukkiger met jezelf uit. Goed optreden!

met mario op de 1ste plaats en marco op de 2de

Plaats al die fotos nou gewoon even dan ;)

mr big staat er echt super bij! complimenten bro veel respect

Syntrax zei:
Plaats al die fotos nou gewoon even dan ;)

Komen vanavond op mijn site (de beste dan). Ik ben nu nog aan het uitzoeken en af en toe wat posten als erom wordt gevraagd :rolleyes:

Ik moet totaal 572 foto's door... kan even duren!

Terug
Naar boven