Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Robin R zei:Hey Aimee,
Wat was nou het verschil in je tan tussen do ochtend en de avond? Het was een wereld van verschil! Bij de prejudging leek je helemaal glad en nat, 's Avonds zag je er perfect uit (zoals ik al zei, mooi achterwerk)
Dreamtan tegen Protan?
Ik vond de benen van de winnares trouwens niet te groot maar ik heb een benenfetish volgens mij... Ze hadden wel scherper kunnen zijn.
Ik zal nog even kijken of ik wat goede foto's van je heb, mail ik wel. Zoals ik eerder zei, het licht was niet perfect om te fotograferen dus ze zijn redelijk donker. Toch wel mooie hoor (ook van jou, Bart!).
Robin
Robin R zei:Hey Aimee,
Wat was nou het verschil in je tan tussen do ochtend en de avond? Het was een wereld van verschil! Bij de prejudging leek je helemaal glad en nat, 's Avonds zag je er perfect uit (zoals ik al zei, mooi achterwerk)
Dreamtan tegen Protan?
Ik vond de benen van de winnares trouwens niet te groot maar ik heb een benenfetish volgens mij... Ze hadden wel scherper kunnen zijn.
Ik zal nog even kijken of ik wat goede foto's van je heb, mail ik wel. Zoals ik eerder zei, het licht was niet perfect om te fotograferen dus ze zijn redelijk donker. Toch wel mooie hoor (ook van jou, Bart!).
Robin

Robin R zei:
Aimee zei:Het verschil in tan kwam uit een spuitflesje, namelijk Vasculizer van DreamTan. Es en ik hadden het plan omdat eens uit te proberen, maar we hebben vee te veel van die troep erop gespoten. Gevolg was dat m'n tanning ging druipen en ik helemaal glad werd. Dat spul brandt enorm op je huid (wordt heel heet) en ik begon dus juist meer vocht te trekken. Daardoor werd ik helemaal glad. Lesje voor de volgende keer dus.![]()
rtodeep zei:
Syntrax zei: