MuscleMeat

eemsmond cup 2006

Naarmate de wedstrijd nadert stijgt de spanning... Zo'n laatste week zal veel inspanning kosten, zowel physiek als mentaal.
Wel leuk om te lezen dat iedereen op de forum meeleeft met de wedstrijdjongens en natuurlijk niet te vergeten de dames.
Net als mijn "concurrenten" zal ik er op mijn best uitzien, maar inieder geval namens mij veel succes jongens in jullie laatste voorbereiding en ik zie jullie graag op het podium.
May the best man win!!

Begint nu inderdaad wel spannend te worden. We morgen al de laatste week in en dan wordt het 2 weken knallen (voor mij dan). Iedereen ff doorbijten de laatste week, it's gonna be a tough one, en zie jullie allen volgende week! Succes!!!

het zijn inmiddels 11 dames bodybuilding, eindelijk de sport zit weer in de lift

Jeetje 11!!! Dat zijn er echt een hoop zeg. Zeker vergeleken met vorig jaar. Zijn er net zoveel als bij de populaire klasse figure staan. Ben harstikke benieuwd wie er allemaal staan. Een paar namen weet ik al, maar kom niet verder dan de helft.

AIMEE!!!!
je moet ook niet weten wie het zijn je moet ze slachten dat moet je je moet je bij die laatste week echt niet gaan bezig houden wie het zijn focus op een slachthuis die je gaat neer zetten whahahahaha

vandaag heb ik gehoord van de Eemsmondcup bron zelf uit eigenmond horen zeggen dat chris cormier gast optreden zal doen :) :)

mrbrown zei:
AIMEE!!!!
je moet ook niet weten wie het zijn je moet ze slachten dat moet je je moet je bij die laatste week echt niet gaan bezig houden wie het zijn focus op een slachthuis die je gaat neer zetten whahahahaha

You are absolutely right! Moet ik me niet druk om gaan maken. Moet er gewoon voor zorgen dat ze niet op me heen kunnen! Wij gaan wel ff wat mensen afslachten daar!! ;)

Aimee zei:
You are absolutely right! Moet ik me niet druk om gaan maken. Moet er gewoon voor zorgen dat ze niet op me heen kunnen! Wij gaan wel ff wat mensen afslachten daar!! ;)
Letterlijk :D

ok dan lady aimee zo mag ik het horen voor mij zal het ook een slachthuis worden ik ben zo scherp als een bijl en vleesmes whahahhahaa :)

• Topic Starter Topic Starter
laatste week mensen veel succes toegewenst

ik sta tot de 80 en als het goed is staan we met 12 man daar op het podium

atleten de laatste loodjes suc6 jullie zullen het nodig hebben :)

Alle deelnemers succes gewenst en ik zie jullie wel staan op het podium:)

zo deelnemers nog 4 dagen te gaan en het is zo ver
en voor mij duren die 4 dagen euwigheid whahahahha komt vast omdat ik zwaar koolydraat arm ben hoop snel te mogen laden word para van die appels :)

• Topic Starter Topic Starter
jah rustig aan doen he met die eiwit energy nog effe en mogen jullie laden en dan wordt het tha bomb succes mensen sta jullie allen bij

Jij hebt tenminste nog appels MrBrown!! Ik kom de dagen alleen maar door met eieren en koolvis! Ohja, en heel klein beetje rauwkost. Alleen die 6 liter water per dag komen m'n strot uit. Wel erg veel hoor. Laatste dagje werken en dan heerlijk vrij.

Heb er zin in! Vrijdag krijg ik nog een laatste check up door Rinus en dan mag ik als het goed is, gaan laden.

Tot snel!

whahahha ik heb tenminste nog appels nou 1 appel per maaltijd
dan heb ik liever die koolvis die is lekker die haad ik eergisteren genoot er van
en je hebt gelijk over het water pfffffffffffffff vandaag worden mijn benen gemasseerd bindweefselmassage grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Iedereen veel succes!

mrbrown zei:
whahahha ik heb tenminste nog appels nou 1 appel per maaltijd
dan heb ik liever die koolvis die is lekker die haad ik eergisteren genoot er van
en je hebt gelijk over het water pfffffffffffffff vandaag worden mijn benen gemasseerd bindweefselmassage grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zie het nut niet in van die appels die je nu nog eet... wat is het idee er achter?

he aimee,veel succes komende zondag!! je hebt er keihard voor gewerkt en nu knallen op dat podium he!!;)

Terug
Naar boven