Fitness Seller

een beetje bang om te spuiten..belachelijk ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaahh man die krieltje moet je laten lullen.Hij vertelde me net (we stonden samen onder de douche) dat het al veel beter ging.Ik zag dat zijn zwelling aan het afnemen was.Kep er een kus opgedaan,en gezegd....zo over....Je had hem moeten zien,dolblij wasie
 
gepost door Krieltje : http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/focking-veel-pijn-176849/#post3070349

"Re: focking veel pijn!!!
pfffffffff kep met 500Test E verschrikklijk veel pijn in mijn bil.2 Dagen snachts hoge koorts.Begint nu beter te worden,pijn en zwelling trekt weg.Weet uit ervaring,dat het meestal bij de eerste shot is.
Waarschijnlijk moet je lichaam wennen aan een filler,of aan de BA of BB die toegevoegd is.
Zegt dus echt niets over de lange of korte esther."

Het wordt altijd maar beter en beter........

:suicide:
 
Aaahh man die krieltje moet je laten lullen.Hij vertelde me net (we stonden samen onder de douche) dat het al veel beter ging.Ik zag dat zijn zwelling aan het afnemen was.Kep er een kus opgedaan,en gezegd....zo over....Je had hem moeten zien,dolblij wasie

he kriel waar geef jij allemaal kusjes op :eek:
 
ik vraag me af wat er gebeurt als je gewoon weer in zo'n zwelling injecteert ?
 
OT denk dat iedereen de eerste keer wel een half uurtje heeft staan dubben.
Na eerste keer werd twijfel minder en gaat het gewoon makkelijker.
Prettig wordt het nooit.
 
hahaha kijk ff bij daxtrio.nlkan je alles zo halen.Keurig volgende dag in huis.

http://www.spotinjections.com/index3.htm

alain iedereen heeft het eens een keer zelf moeten doen.Goed alles ontsmetten,je injectie spot en de rubbers,en goed aspireren als het erin zit.Komt er bloed mee,dan een ander plekkie,zitten er luchtbellen in tijdens aspiratie,dan is het goed.Die luchtbellen zijn uit je eigen systeem,die mag je gewoon weer terugspiten,geen probleem.

Niet twijfelen,gewoon doen.Lekkerste is eerst ontspannen douchen,en voor de eerste x er ff de tijd voor nemen.Ga niet naar dat ding zitten staren,want dan doe je het niet

succ6 bro

**** hey, die inject in de bicep lijkt me echt niet te doen....:eek:
Been of bil prima, maar pfff petje af voor wie in zn bicep inject...
 
Hi even voorstellen, ik ben Tbizla en post voor het eerst op de forum. Ben iemand die niet zelf durft te prikken. Maar zijn er mensen die zittend op een stoel zich zelf injecteren?
 
Haha, een member zei hier laatst: "De eerste keer scheet ik bijna m'n broek vol, tegenwoordig vergeet ik haast m'n broek ervoor uit te doen" :roflol:

Wie was dat ook alweer?
 
Haha, een member zei hier laatst: "De eerste keer scheet ik bijna m'n broek vol, tegenwoordig vergeet ik haast m'n broek ervoor uit te doen" :roflol:

Wie was dat ook alweer?



:haha::haha::haha:
 
hahaha ja idd,maar ach het probleem is DE EERST KEER. Alles is de eerste keer eng,ja toch?
Tuurlijk gaat het wel eens met injects niet zoals het moet zijn.Als je goed steriel werkt is spuitabces uitgesloten punt.
De pijn die je kan krijgen is van klooien,botte naald,reaktie op filler of Ba,BB.Niet iets wat na een paar dagen niet over gaat.
Echt allain,je overleefd het wel.Ik heb jongens bij mij gehad,die door der knieen zakte van angst,en zo tegen mijn slaapkamervloer smakte,echt waar.Je bent niet de enige.IEDEREEN,heeft die eerste keer gehad.

Mocht je het nog niet durfen,moet je maar ff int weekend ff bij me langskomen.Dan leer ik het je no problem.Maar probeer het iig,prik je niet goed.....dan heb je een pijnlijke kont voor 2 a 3 dagen,maar leven doe je echt wel hoor
 
Mocht je het nog niet durfen,moet je maar ff int weekend ff bij me langskomen.Dan leer ik het je no problem.Maar probeer het iig,prik je niet goed.....dan heb je een pijnlijke kont voor 2 a 3 dagen,maar leven doe je echt wel hoor

Mmm, workshop @ Krieltjes place ... waar kunnen we ons inschrijven? :p
 
hahahaha is eigenlijk wel iets maar het is eigenlijk wel een goed idee wat krieltje nu zegt gewoon leren van iemand anders die redelijk bij je in de buurt woont ....
 
Heej jack,Allain woont vlak bij jouw..............Veurne
 
We kunnen anders ipv het witte kruis thuisverpleging, een mobiele dienst maken om spuiten te plaatsen:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven