XXL Nutrition

Shocking News Een brug te ver, 3 doden na verplaatsing brug

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Een jong stelletje is overleden omdat ze met hun auto een rivier zijn ingereden op een plaats waar eerst een brug lag. Dat berichtten verscheidene Vlaamse media vandaag.

Ook een 38-jarige vrouw vergiste zich waarschijnlijk en reed op dezelfde plek de rivier in, waar zij verdronk.

Het stel reed afgelopen weekend na een avondje stappen terug naar huis, maar kwam nooit aan. Gisteren werden hun lijken aangetroffen in hun auto in de Dender bij Aalst. Op dezelfde plek werd ook de auto van de 38-jarige vrouw gevonden met haar stoffelijk overschot erin. De vrouw was al sinds eind augustus vermist.

Onderzoek toont nu aan dat het stel en de vrouw reden in de richting van de oude brug. De nieuwe brug, die in april de oude verving, ligt enkele meters verderop. Volgens de media ontbreken bij de plek verkeersborden om de gewijzigde situatie aan te duiden en is er geen afrastering. (ANP/ Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...gen-rijden-dood-in-na-verplaatsing-brug.dhtml

:( Trieste manier om zo aan je einde te komen, lekker oplettend ook om een brug weg te halen en geen afrastering of borden neer te zetten.

Only in....? Sorry heb niks tegen belgen. :)

damn, dat is echt triest.

Kan me eigen niet veel voorstellen bij de plaats, maar als je ergens rijdt zie je toch dat er geen brug meer is.

de brug was niet r*tard-proof. In Aalst is dat genoeg voor meerdere doden per maand.

seriously echt, als je dit niet ziet ben je geen groot verlies voor de samenleving.

Zaak beginnen tegen overheid vanwege nalatigheid, miljoenen vangen. Oh wacht, geen Amerika, krijgen dus geen cent.

Nu is het voor de mensen wel meteen duidelijk dat je op die brugte plek van de regen in de drup kan belanden. Veel mensen zullen nu wel bang zijn zih aan koud water te branden.De gemeente kan nu praten als een brugman, met een beetje pech zullen ze toch over de brug moeten komen.
Jammer dat voor deze mensen een leuke avond aan het eind toch in het water valt...

Tjah, om zomaar het voetpad op te rijden en zo het water in te rijden, ook al was daar vroeger een brug... Dat doe je toch niet als je een beetje oplet. Die grote brug er net naast valt natuurlijk ook helemaal niet op ofzo. Erg voor die mensen, maar om de gemeente nu de schuld te gaan geven...
Het is btw ook niet alsof die brug zo van de ene dag op de andere verplaatst is. Ze zijn daar al een jaar mee bezig als het niet langer is.

Laatst bewerkt:
Spijtig voorval. Veel mensen in de buurt kenden hen. Ik weet er verder niets over dus zeg ik gewoon rip voor alledrie

Echt een "WTF" moment :o
dus er was echt helemaal niks?.. geen lichtje/ bord/lint etc ?!@ :eek:

R.I.P !

Echt een "WTF" moment :o
dus er was echt helemaal niks?.. geen lichtje/ bord/lint etc ?!@ :eek:

R.I.P !

In Belgie kom je zulke dingen wel meer tegen op de openbare weg. Op drukke snelwegkruisingen (klaverblad enzo) zijn de wegmarkeringen ook vaak na een jaar weg en bij werken is het regelmatig chaos.
Ach ja, dan moet je maar uit je doppen kijken als je met de auto rijdt.

Je ziet toch waar je rijd? Rijden deze mensen met hun ogen op de navigatie of met hun ogen dicht?

"Na een avondje stappen".

Case closed.

Klinkt zoals, maar dat huis stond er gisteren nog niet nadat je met de auto in de woonkamer bent beland :o .

Je ziet toch waar je rijd? Rijden deze mensen met hun ogen op de navigatie of met hun ogen dicht?

precies wat ik dacht. Zijn er genoeg. Kwam laatst ook weer zo'n vrouwtje tegen op de snelweg met 70km/uur zwalkend van links naar rechts......keek ik ff naar binnen, hoppa, tom tom recht voor der kop op het raam geplakt......niet op de weg kijken maar op het schermpje :eek:

en zo zie je ze steeds vaker

Laatst bewerkt:
Only in Belgium :)

Terug
Naar boven