AndroidHealthClinic

een foto van seagal

1,93m. Das een behoorlijke lengte! En je gewicht is aan de lage kant. Jij zou een mooie imposante 105kg wel moeten kunnen halen. Maar ondanks dit gewicht vindt ik het er niet magertjes uitzien. Dus ziet er goed uit en succes met de bulk.

ja begint er al op te lijke , je kan echt HUGE worden met die lengte ! maar kweet natuurlijk niet wat je doelen zijn , in ieder geval lekker blijven door bulken kerel en succes ;)

Ik wou ook dat ik die lengte had man... ik ben met 1.80m al zwaarder dan jij. Ben altijd al jaloers op mensen geweest die langer zijn dan ik :(

goed resultaat!
nadeel van je lengte is dat je meer massa moet kweken om er breder uit te zien

Jizza zei:
Ik wou ook dat ik die lengte had man... ik ben met 1.80m al zwaarder dan jij. Ben altijd al jaloers op mensen geweest die langer zijn dan ik :(
Ach... de meeste langen mensen krijgen het niet voor elkaar om dat frame goed vol te bouwen. Als je wat kleiner bent lukt dat vaak stukken makkelijker. Plus dat lange mensen vaak ontzettend dunne kuiten hebben. Je moet echt genetisch bevoorrecht zijn wil je en lang èn groot zijn. Die zijn er niet zoveel.

Zal ook wel de reden zijn waarom je zo weinig pro bb'ers van 1m90 enzo ziet.

benchMarc zei:
Ach... de meeste langen mensen krijgen het niet voor elkaar om dat frame goed vol te bouwen. Als je wat kleiner bent lukt dat vaak stukken makkelijker. Plus dat lange mensen vaak ontzettend dunne kuiten hebben. Je moet echt genetisch bevoorrecht zijn wil je en lang èn groot zijn. Die zijn er niet zoveel.

Zal ook wel de reden zijn waarom je zo weinig pro bb'ers van 1m90 enzo ziet.

klopt wel! hoe kleiner je bent, hoe voller je eruit ziet met massa. De ideale lengte is iMO 1.80...

Nou ik ken gasten die met 190 echt ontzettend groot zijn. 1.80 is prima (ik) maar ik zou het zo opgeven voor 1.90. Al moest ik 5 jaar werken. Uiteindelijk ben je dan wreder dan wreed.

Seagal, 75 is nog te laag, dus eten luidt het devies.
Toch zie je er al wel getraind uit en niet mager! Lekker doorgaan en blij wezen dat je die 1.90 hebt gekregen!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties!

Dit doet me goed. Ik ben nu 1.92 en weeg 78kg atm. Na vet veel eten. Streven is 95kg. Ben ook flink aan het bulken. Gaat moeilijk. We houden vol.

begint er goed uit te zien!! mare we gaan verder traine!! zoda we echt breed worde:cool:

mazzel bram

Terug
Naar boven