MuscleMeat

Een leerling van me neemt steroïden.

Lekker rond de pot draaien. Je gaf zelf toe dat je gaan zoeken bent. Rot gewoon op. Hopelijk verdwijn je gauw als moderator. Je bent de titel niet waard. Je moet eens opzoeken wat de taak van de moderator is. Trien.
Ja, ik ben ook gaan zoeken. Omdat we je toen al 5x hadden gezegd dat je teveel deelt. Maar volgens jou was 't allemaal anoniem. Heb je dan ook gewoon getoond dat de naam van de directeur van jouw school in 5 minuten was gevonden.
Niks uit geleerd kennelijk.

We kennen jouw naam.
We weten waar je werkt.
We kennen de naam van de directeur van de school.
We weten dat 't om iemand gaat in het eerste of tweede middelbaar.
We weten dat haar naam begint met S.

Je deelt veel te veel shit op een openbaar forum, en dan niet eens shit over jezelf maar over een kind. Denk eens na.

De zorgcoordinator heeft reeds vorig jaar met zijn ouders gepraat over het mogelijke gebruik van steroïden. Zijn ouders weten zich geen raad omdat niks hem nog kan boeien behalve sporten en eten.
Hij gaat toch ook naar school .... doe es professioneel en neem even een beetje afstand.

Elke bb traint eet hersteld en sommigen hebben een dagbesteding, prima :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik ben ook gaan zoeken. Omdat we je toen al 5x hadden gezegd dat je teveel deelt. Maar volgens jou was 't allemaal anoniem. Heb je dan ook gewoon getoond dat de naam van de directeur van jouw school in 5 minuten was gevonden.
Waaw...je vond de naam van een directeur... Maar je ziet niet in dat je zelf verkeerd bezig was door, als moderator, actief op zoek te gaan naar extra informatie

Je kan nogal heel erg makkelijk uitloggen. De wereld gaat niet vergaan plots hoor.
Ja, probeer zoveel mogelijk leden weg te pesten...dat is het doel van dit forum??!!

Uitleg maakt je niet aardiger. Maar ja... met zulke looks hoef je ook niet aardig te zijn om vrienden te hebben. High 5 girl :hello:

Yasmine heb je nog vragen?
Ik begrijp helemaal niks meer van dit topic namelijk

Hij snapt niet dat je hem dus eigenlijk ook behoed van mogelijk ontslag.

Een leraar is toch een vertrouwenspersoon?

Dus als de klasgenoten van die leerling op enige wijze lucht krijgen van dit topic krijgt Yasmine een shitstorm over zich heen waar je u tegen zegt en zal dat jochie nog harder gepest worden.

Beroeps ethiek is niet zijn sterkste punt ,zelf reflectie ook niet

Ik zal niet zeggen dat het beter is te experimenteren met anabole steroïden dan met drugs maar ik ga het toch doen. Alleen maar om de mogelijke beweegreden van deze knul en dat is aan zichzelf werken.

De gevolgen zijn net als iedere onverantwoorde keuze op die leeftijd meestal wel bekend. Zou eerder die jongen positief stimuleren door af en toe met een knipoog een goed advies te geven vanuit je kennis over sport en gezondheid.

Hij snapt niet dat je hem dus eigenlijk ook behoed van mogelijk ontslag.
Geachte meneer de directeur D. D.C.

Via een forum ben ik op iets gestuit dat mij zorgen baart. Het lijkt erop dat een leerkracht van jullie school via dat kanaal privé-informatie deelt over zowel leerlingen als collega’s. Hoewel ik begrijp dat het soms waardevol kan zijn om ervaringen uit te wisselen, vraag ik mij af of dit in dit geval wel op een gepaste manier gebeurt en of de privacy van betrokkenen voldoende gewaarborgd blijft.

Ik wens hiermee geen overhaaste conclusies te trekken, maar wil mijn bezorgdheid uiten en vertrouwen op een zorgvuldige inschatting van uw kant.

Alvast bedankt voor uw tijd en aandacht.

Met vriendelijke groeten
Kathlinoo

Terug
Naar boven