Fitness Seller

Een leerling van me neemt steroïden.

• Topic Starter Topic Starter
Laat die jongen maar met rust. Jij kent hem vier maanden en hebt hem een keer in een Basic Fit gezien. Wie ben jij om voor die jongen mogelijk een moeilijke(re) thuissituatie te creëren?
De zorgcoordinator heeft reeds vorig jaar met zijn ouders gepraat over het mogelijke gebruik van steroïden. Zijn ouders weten zich geen raad omdat niks hem nog kan boeien behalve sporten en eten.

Zal je even uit je droom helpen zelfs met aas kom je geen 20 kilo aan in een jaar.

Naast was denk je dat het kost voor een 15/16 jarige om überhaupt te kuren.

Ik wou dat ik begonnen was tijdens de puberteit met trainen, geen aas nodig en groeien als kool door de hormonen.
Hij was heel skinny en nu heel hoog vetpercentage maar wel ook heel wat spiermassa. Geen 20 kilo bij op 1 jaar? Als puber in zijn groei...elke maand 1,7 kilo ... Is niet zo onmogelijk.

Zijn posts over zijn leerlingen zijn zo anoniem en onherleidbaar dat ik vorige keer zijn school, de naam van de directeur van zijn school en een klasfoto heb teruggevonden.

Edit: en de naam van zijn overleden collega waar hij, voor de zoveelste keer, een shitload aan privéinformatie over deelde op een openbaar forum.
Wat ben jij toch een klotemoderator. Een rotmens. Je bent gewoon gestoord dat je zo hard op zoek bent gegaan.

Vertellen mensen je weleens dat je heel eng bent of durven ze dat niet?
:eek:
Dit is niet het gedrag die bij een moderator hoort. Bigt zou hier van walgen.

De zorgcoordinator heeft reeds vorig jaar met zijn ouders gepraat over het mogelijke gebruik van steroïden. Zijn ouders weten zich geen raad omdat niks hem nog kan boeien behalve sporten en eten.
Nou, nog minder redenen voor jou om jou er mee te bemoeien. Professionals en zijn ouders zijn er mee bezig, ruim voldoende.

Wel zie ik een terugkerend patroon in jouw Wilde Westen-achtige topics. Zodra men tegen jou in gaat zijn er opeens nog vele andere zaken aan de hand om jou toch maar in het gelijk te stellen. Heb jij nu sinds gisteren zijn ouders of de betreffende coördinator gesproken? Gezien er eerst enkel een vermoeden bestond van jouw kant maar er nu al instanties en ouders bij zijn betrokken. Fanatieke leraar, in het weekend bezig met het vermeende anabolengebruik van iemand die hij nog geen half jaar kent.

Bedankt aan de mensen die op constructieve wijze wouden meedenken. De rest...terug naar de peutertuin, stelletje trollen. Jammer dat men het werk van BigT naar de kloten aan het helpen is door iedere keer elke topic te verzieken, met hulp van de moderator. Schande.

Bedankt aan de mensen die op constructieve wijze wouden meedenken. De rest...terug naar de peutertuin, stelletje trollen. Jammer dat men het werk van BigT naar de kloten aan het helpen is door iedere keer elke topic te verzieken, met hulp van de moderator. Schande.

Wat zit jij nu die kaart te trekken, das pas zielig.

Wat ben jij toch een klotemoderator. Een rotmens. Je bent gewoon gestoord dat je zo hard op zoek bent gegaan.

Dit is niet het gedrag die bij een moderator hoort. Bigt zou hier van walgen.
Zo hard op zoek? Je geeft deze informatie nog net zelf niet slimmerik :roflol:
Kinderen en collega's hun privéleven op een forum gooien is niet het gedrag van een leerkracht, misschien je daar eerst eens zorgen over maken. Het is je al meermaals gezegd dat jij veel te veel informatie van derden deelt en het dringt nog altijd niet door. Narcist.

Nou, nog minder redenen voor jou om jou er mee te bemoeien. Professionals en zijn ouders zijn er mee bezig, ruim voldoende.

Wel zie ik een terugkerend patroon in jouw Wilde Westen-achtige topics. Zodra men tegen jou in gaat zijn er opeens nog vele andere zaken aan de hand om jou toch maar in het gelijk te stellen. Heb jij nu sinds gisteren zijn ouders of de betreffende coördinator gesproken? Gezien er eerst enkel een vermoeden bestond van jouw kant maar er nu al instanties en ouders bij zijn betrokken. Fanatieke leraar, in het weekend bezig met het vermeende anabolengebruik van iemand die hij nog geen half jaar kent.
Vermoeden....omdat het nooit werd bevestigd. Nederlands is je moedertaal?
In het weekend? Ik was in de kleedkamer van basic fit, hij kwam binnen, deed zijn t shirt af en flexte zijn spieren omdat hij trots was op zijn harde werk. Moet ik mijn ogen dichtknijpen? Jees...echt...deze heksenjacht iedere ik iets post moet echt stoppen. Stelletje eikels

Zo hard op zoek? Je geeft deze informatie nog net zelf niet slimmerik :roflol:
Kinderen en collega's hun privéleven op een forum gooien is niet het gedrag van een leerkracht, misschien je daar eerst eens zorgen over maken.
Lekker rond de pot draaien. Je gaf zelf toe dat je gaan zoeken bent. Rot gewoon op. Hopelijk verdwijn je gauw als moderator. Je bent de titel niet waard. Je moet eens opzoeken wat de taak van de moderator is. Trien.

Lekker rond de pot draaien. Je gaf zelf toe dat je gaan zoeken bent. Rot gewoon op. Hopelijk verdwijn je gauw als moderator. Je bent de titel niet waard. Je moet eens opzoeken wat de taak van de moderator is. Trien.

Zit jij zelf toevallig aan de testosteron? Je hebt wel een kort lontje.

Ga jij maar even op de gang staan en koel maar even af. :trollface:

Terug
Naar boven