MuscleMeat

een lekker net voor de hete zomer kuurtje !!

rtodeep

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
ik zat zelf te denken aan een lekkere test E tren E combi

zoiets als
Week 1 Frondload 1000mg Test en 800 mg Tren
Week 2t/m10 500mg Test
Week 2t/m 8?? of 10 400mg Tren ( weet niet of k hem op 8 of 10 moet houden???

ik heb tren nog niet gebruik en k wil nou ook wel is lekker stinken naar die gore zweetlucht :D

neem een frondload ipv een kickstart D-Boll want anders Blaas ik helemaal op.

stats

21 jaar
1.85
102 kg schommelt een beetje
en BF geen idee denk tussen de 13 of 15 %

Lekker kuurtje, succes! :D

• Topic Starter Topic Starter
nakuur is vanzelfsprekend ;)

HAHAHAH Zo kan heel DBB zien hoe slecht jouw nederlands is :D

Bovendien moet het uiteraaRd zijn, je slaat echt een modderfiguur. rtodeep daarentegen, kuurt erop los en wordt een beest van een mens.

Succes!

D. zei:
Bovendien moet het uiteraaRd zijn, je slaat echt een modderfiguur. rtodeep daarentegen, kuurt erop los en wordt een beest van een mens.

Succes!

Voel me net een allochtoon, mn portogese collega (receptioniste) wist het zelfs.. Bloos..

D. zei:

Succes!

voor die opmerkingen krijg je karma :D

maar zal k die tren op 8 of 10 weken houden ??? daar ben k nog niet helemaal uit..

is 10 weken tren ook te doen ?? anders ram ik hem dr gewoon in :roflol:

Zet de tren ook op 10wkn. en succes! wordt een lekker kuurtje.

en dan maar hopen dat ik goeie maatjes wordt met meneertje trenbolone :D

Ik weet nog dat er een week of wat geleden een topic was over kuren in de zomer..

dat is toch lache als je in of net uit je kuur ben , en je ziet dan allemaal bekende op t strand die je al weer een tijdje niet gezien hebt :eek:

en ze zeggen van nou moet je echt stoppen met groeien anders is het niet mooi meer :whip: :whip: JAWEL!!! NOG 20 Kilo drbij :D:D

al die Hormonen schieten door je lijf heen , op je spieren staat zn ontiegelijke pomp , dat als je je handdoek neerlegd gelijk je rug en je triceps vol staan das toch leuk ,

oke op 6% over t strand lopen heeft ook zo zn voordelen , maarja ik ben al bezet dus alles wat kijk mag k toch niet aanraken anders krijg k klappen :D

Maar nou is de zomer in dit k*t land niet te voorspellen, dus het kan best zijn dat het pas in september zomer wordt :o

De zomer is wel te voorspellen, het weer niet! :D

BUMP

JA ik ga deze week beginnen.. dit weekend de frontload zetten :D

wish me luck :)

WHoooeeee!!!

ik heb geen zin om een log bij te houden , maar bij boeiende gebeurtenissen, schop ik deze tread wel ff als dat oke is..

koninginnedag, de ene neemt een oranje tompoes en de ander....

succes kerel

suc6 rto, dat je maar net zon beest mag worden als die buffe gozer op je avatar, of ben je dat zelf op die avatar van je?

Suat zei:
Zet de tren ook op 10wkn. en succes! wordt een lekker kuurtje.

Er wordt ook wel eens gezegd dat de tren 2 weken korter mag, of de test 2 weken langer, dit zou je herstel bevorderen

Dus Test 1-10 500 mg, Tren 1-8 400 MG .

Ik heb geen praktijkervaring, maar kan me er wel iets bij voorstellen ;)

Die Lange zei:
Er wordt ook wel eens gezegd dat de tren 2 weken korter mag, of de test 2 weken langer, dit zou je herstel bevorderen

Dus Test 1-10 500 mg, Tren 1-8 400 MG .

Ik heb geen praktijkervaring, maar kan me er wel iets bij voorstellen ;)

Zelfde idee als bij deca?

Terug
Naar boven