MuscleMeat

een lekker net voor de hete zomer kuurtje !!

• Topic Starter Topic Starter
bumpdate :D

alles gaat weer aardig , k zit nu op 104 kg

ben dus van 100 naar 103 gegaan terug naar 100 en weer naar 104 :roflol:

kracht is echt lekker met dit spul, moet alleen uitkijken dat je niet TE enthousiast wordt, voor je aanhechtingen

setjes banken die ik normaal met spotter 4 a 5 keer doet , pak ik nu in mn 1tje 10x :D LEKKAAA!!

en mn middel blijft nu redelijk

kortom in ben op de goeie weg, terwijl ik niet bijster veel vreet want ik wil niet weer opblazen..

ciao!!

gaat goed :)
veel succes

ben ik weer ff :D

zit dus nu in week nr 7 en de kracht die ik van deze kuur heb is echt waanzinnig, heerlijk gevoel

door die k*t hitte soms moeite gehad met eten maar k sta nu toch nog op 105.6 dus op naar de 106..

heb persoonlijk nogal moeite met eten met die extreme hitte het is dat echt stouwen voor het vaderland :( , maar nu het weer aangenaam is kan ik wel weer lekker schuiven :D

tis jammer van dat weekie ziekte anders had ik miss al op 108 gestaan, maar die eerste weken is toch vaak alleen vocht , en dat ben ik liever kwijt dan rijk..

kortom goeie aanrader.. totaal geen last van side`s gehad, alleen dat mn vriendin ineens merkte dat van kuren je ballen krimpen :roflol: ze heeft een half uur met mn zak gespeeld van "kijk nou hijs leeg, jezus waar is je bal nou gebleven" Vrouwen :rolleyes:

en dat verhaal dat je minder zin in coïtus krijgt van trenbolone , nou sorry maar dat gaat bij mij echt niet op he!! ik wordt geil van alles waar een gat inzit

kep mezelf betrapt dat ik wat voorvocht liet lopen terwijl ik naar het stopcontact staarden :D

just fooling ja`ll .. those wuz joke`s :)

Hoort dit niet in de sectie logboek te staan :D

ziet er verder goed uit. Kracht gaat erg lekker dus. Wel geinig dat je vriendin dacht dat je zak leeg was :roflol:

pat21 zei:
Hoort dit niet in de sectie logboek te staan :D

ziet er verder goed uit. Kracht gaat erg lekker dus. Wel geinig dat je vriendin dacht dat je zak leeg was :roflol:

ja i know maar ik post maar eens in de paarweken weer ff update dus miss dat het dan wel een keertje mocht

dit is mn laatste post voor deze kuur.. ben nog niet klaar

t was een goed kuurtje maar heb nogal wat ups and downs gehad prive

eerst gezeik met t vrouwtje 3 kilo kwijt :( , daarna weer lekker aant knallen geweest, tevens alle problemen zijn weer de lucht uit :)

mn steady gewicht zat zo rond de 105 a 105,5 miss als k niets zou verliezen had k op de 108 kunnen staan .. maarja ALS :(

nu dat deze week mn oma is overleden is de weegschaal ook weer aardig terug gelopen, en nog ben er daardoor niet helemaal met mn kop bij, eten boeid nou ff niet,dr zijn nou andere dingen belangrijk

k moet wel zeggen dat ik er een stuk harder uitziet als in het begin, vooral bovenkant borst komt dr nou goed uit, lichte aders die dr een tijd niet zijn geweest..

ben niet veel gegroeit in cm, maar mn lichaam heeft wel weer een betere vorm aangenomen , heb er een tijdje echt als een watermeloen bijgelopen :D

kortom kuurtje is oke , kracht is super alleen jammer dat ik zo steeds in mn gewiicht naar beneden kelderden, en me daarna weer omhoog moes vreten, maarja niks aan te doen.

dit weekend mn laatste inject zetten ga deze keer is mn nakuur combineren met clen.. kijken hoe dat spul om me reageert..

greetz.

Hmm dat gezeik met het vrouwtje komt vaak voor met trenbolone. ik betrap mezelf er ook soms op..

Terug
Naar boven