MuscleMeat

een lekker net voor de hete zomer kuurtje !!

Die Lange zei:
Er wordt ook wel eens gezegd dat de tren 2 weken korter mag, of de test 2 weken langer, dit zou je herstel bevorderen

Dus Test 1-10 500 mg, Tren 1-8 400 MG .

Ik heb geen praktijkervaring, maar kan me er wel iets bij voorstellen ;)

Dat klopt. Ik ben daar van op de hoogte maar weet niet meer wrom ik anders heb gepost. Ik heb zeerwss iets over het hoofd gezien. Want ik heb mn eigen kuur zo gedaan dat ik op test eindigde. :)

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Dat klopt. Ik ben daar van op de hoogte maar weet niet meer wrom ik anders heb gepost. Ik heb zeerwss iets over het hoofd gezien. Want ik heb mn eigen kuur zo gedaan dat ik op test eindigde. :)

LUL jij mij een beetje fout advies geven he :roflol:

ik heb zelf nog is goed zitten lezen en hou m toch al op 8 weken

straks deel 1 van mn frontload drin zetten :D

edit/ deel 1 is in binnen .. lekkaa :D zondag deel 2 zetten

Laatst bewerkt:
hmmm, ff een advies. aangezien je tren maagd bent is t misschien een goed idee om met de act te werken. mocht je erge last krijgen vd sides dan ben je er ook zo klaar mee. daarnaast is de act sterker en is eod zetten lekker!
test langer laten lopen dan tren. evt mocht je toch tren enat nemen dan een kickstart met de act?

dennis999 zei:
hmmm, ff een advies. aangezien je tren maagd bent is t misschien een goed idee om met de act te werken. mocht je erge last krijgen vd sides dan ben je er ook zo klaar mee. daarnaast is de act sterker en is eod zetten lekker!
test langer laten lopen dan tren. evt mocht je toch tren enat nemen dan een kickstart met de act?

maybe voor de volgende kuur , ben al bezig nou :D

en heb niet echt geld meer om dr nog andere dingen bij te halen..

ik beloof dat ik als tren maagd goed zal groeien :p

holy shit remco!!!je laat er geen gras over groeien he?:D:D:D
succes drmee..ik hou je in de gaten!:p

RobertHosper zei:
holy shit remco!!!je laat er geen gras over groeien he?:D:D:D
succes drmee..ik hou je in de gaten!:p

haha nee robert voor dat jij op 10% zit wil ik de 115 hebben :D j/k

maar k ga me best doen ;) k zou toch wel is die 200kg willen squaten :p

geduld is een schone zaak :cool:

ff een update

zit nu in de derde week , alles ging goed dr zat bijna 3 kilo bij, heerlijke pomp, tot ik in het weekend vollop last van mn buik kreeg en haast niks meer door mn strot heen kreeg, en flink begon te kotsen, vreet nu al dagen echt zwaar klote en trainen gaat ook moeilijk.

gister na alleen kuiten te hebben gedaan helemaal dizzy maar weer naar huis gegaan.

k hoop dat ik gauw weer opknap om is ff flink door te knallen :( maar ben wel weer wat op mn middel kwijt :D ieder nadeel heeft zn voordeel :)

hij ging net zo aardig.. snik

wow balen man,kerel 3 kg na 3 weken? en hoeveel is er nu trug af? ben je al aardig in vet gezakt?

ironmike86 zei:
wow balen man,kerel 3 kg na 3 weken? en hoeveel is er nu trug af? ben je al aardig in vet gezakt?

ik begon rond de 100 woog bijna 103 en zit nu op 101,30....maarja tis toch vocht was je de eerste weken bijkomt , dus k moet me maar niet al te druk maken, wel heb k al bijna een 1/2 cm op mn armen drbij :D

mijn nadeel is dat ik vollop snel afval.. ( snelle stofwisseling ) en een stresskip :D

rtodeep zei:
ik begon rond de 100 woog bijna 103 en zit nu op 101,30....maarja tis toch vocht was je de eerste weken bijkomt , dus k moet me maar niet al te druk maken, wel heb k al bijna een 1/2 cm op mn armen drbij :D

mijn nadeel is dat ik vollop snel afval.. ( snelle stofwisseling ) en een stresskip :D

vocht met test/tren?ik dacht dat dat cut kuurtjes waren?

ironmike86 zei:
vocht met test/tren?ik dacht dat dat cut kuurtjes waren?

je denk toch zeker niet dat dat spier is wat je in de eerste aantal weken aankomt??

bijna alles houd wel vocht vast.

Ik heb ook lopen kotsen vorige week. Het gaat rond want ik hoorde van meerderen die me naaapten :p

Als je in een kuur zit is het echt balen want je kan ff niet goed trainen en eten inderdaad. Maar goed, juist door de anabolen zal je ook niet zo snel spier verliezen als je ziek wordt tijdens een kuur.

Reem zei:
Ik heb ook lopen kotsen vorige week. Het gaat rond want ik hoorde van meerderen die me naaapten :p

Als je in een kuur zit is het echt balen want je kan ff niet goed trainen en eten inderdaad. Maar goed, juist door de anabolen zal je ook niet zo snel spier verliezen als je ziek wordt tijdens een kuur.

laan we het hopen van niet, dr net me kwark dr nog uitgegooit :(

wel een beetje me eigen fout want kwark in je maag als dr bijna niks in zit is ook niet echt een lekker gevoel..

straks maar proberen te gaan trainen :p

Wel k*t zo al dat gekots...
Hopenlijk verloopt de rest van je kuur beter!

succes man! god bless you! p.s. je zit in je derde week bro alles komt goed! neem een dag rust eet goed slaap uit en ga daarnaa knallen !!! succes

kevinlorenzin zei:
succes man! god bless you! p.s. je zit in je derde week bro alles komt goed! neem een dag rust eet goed slaap uit en ga daarnaa knallen !!! succes

thx man , echt vaag gister voor dat ik ging trainen kotste ik me bak kwark nog uit en ik ga de sportschool in om rug te trainen, en ik ben zo sterk als een paard :eek:

en!!!! ik mis weer 1,5 cm op mn middel :D das toch ook wel ff leker

:( ben nu zelf onder de 100 beland , 99.80 om precies te zijn.

maar het gekke is dat ik wel 3 kilo kwijt ben maar qua omvang van benen en armen bijna niks kwijt ben ( heeft dat miss te maken met de spullen die in mn lichaam zitten nu ??? ) , alleen me middel is 2cm vanaf en nog minder dan een 1/2 cm van mn benen :D en k lijk steeds minder opgeblazen

tis nu al een week aan de gang dat ik echt zo slecht eet, maar vannacht begin k weer met werken en hopen dat ik in me nachtjes wat meer naar binnen kan werken. want ik wil nu weer normaal kunnen eten :mad:

vandaag maar benen geschrapt want k was zo sloom en futloos, hopen begin volgende week me beentjes weer goed te kunnen pakken..

zit er aan de denken om mn kuur 2weken door te laten lopen omdat ik nu 2 weken verkloot heb, maar eerst zien wat het eind resultaat wordt..

Hoe zit het trouwens met nakuur,

Terug
Naar boven