Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar jij bent al 20.. hoe moet ik dat nu wegen met m'n 16 jaar, aangezien m'n lichaam nog steeds als een zotte doorgroeit,![]()
.
kijk dat is motiverend 
dankje!kijk dat is motiverend
ik ga gwn keiihard m'n best doen!
---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------
ik ben trouwens wel is nieuwschierig, al die reclame met die zogenoemde ''trilplaten'' waar je spieren van zou krijgen zonder er iets voor te hoeven doen.
wat is hiervan waar?
)Eiwitinname op 1,5 gram per kilo lichaamsgewicht per dag. Vier maal week worden de leden van deze groep afgebeuld door een ervaren instructeur.
Wat bedoelen ze hiermee? (die eiwitinname, dat andere snap ik ook wel)
Dus ik moet ook een schema gaan maken, en het belangrijk is ik elke dag veel eiwitten eet..? krijg ik dan niet teveel vet binnen? (of moet ik daarom juist weer hard trainen..)
Goed bezig. ZOals hierboven al wordt genoemd komt het wel goed. Je hebt al een goede basis.Ga maar meer terug world of warcraft spelen met je "noob"

Grote fout. Spieren bestaan voor 70% uit water, 23% eiwit en 7% vet.Jij weegt 60 kg. Om spier op te bouwen heb je eiwitten nodig. Want spieren zijn eiwitten. Krijg je te weinig eten, dan gebruikt je lichaam die eiwitten om energie uit te halen. 1.5 Keer jouw gewicht is 90 gram eiwit per dag. Als bodybuilder mag je wel wat meer nemen. Doe het maar 2,5 keer jouw lichaamsgewicht. dus 150 gram eiwit minimaal.
Eet ook veel. Beter wat meer eiwit dan te weinig. Eiwit is geen vet.
Eiwit is eiwit en vet is vet. Eten bestaan uit drie soorten voedingsmiddelen waaruit je lichaam energie haalt. Eiwit vet en koolhydraten
Lees je goed in op voedingGoed bezig. ZOals hierboven al wordt genoemd komt het wel goed. Je hebt al een goede basis.
Grote fout. Spieren bestaan voor 70% uit water, 23% eiwit en 7% vet.
Ook weer juistJe hebt gelijk. Ik wou alleen aangeven dat je zonder eiwitten geen spieren krijgt. Je kan niet spieren krijgen omdat je extra veel water drinkt ofzo!

(van de mannen kant), m'n hobby's kunnen vanalles zijn, als ik er maar van kan leren. Houtbewerking, reperatie van onderdelen (zoals versterkers, als het maar lukte dan...
), custom build computers, m'n eigen is eindelijk af. Wat voor muziek ik luister is heel verschillend. Zelf ben ik beginnend dj, waar ik vooral techno, house, dance, trance etc draai. m'n mobiel staat er vol van. Maar pop vind ik ook goed. met m'n vader nogal in strijd, hij is veeeel breder dan ik xD, ook alleen maar omdat hij vroeger echt gewoon wedstrijd reddend zwemmen heeft gedaan. En daar gewoon breed van geworden. Maar,.. ik kom dichter bij
. (qua kracht) zonder z'n gewicht zou hij het heeeeel misschien verliezen xD. Dus hij noemt me altijd ''kippeborstje'', en hij is dan rambo xD, maar wel een goede band met m'n vader.