XXL Nutrition

een paar onduidelijkheden

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
dbbers

Ik ga nu de laatste 4 weken van mijn test-e winstrol clen en t5 kuur in en ben van plan om 2 juni 2014 pas weer de volgende kuur te starten namelijk bold mast en sust.

ik wil in mei 2014 een uitgebreid bloedonderzoek doen om er zeker van te zijn dat ik helemaal in orde ben en de kuur kan starten.

als ik van maart t/m april begin met clen en t5 zonder aas erbij te gebruiken kom ik dan positief uit de bloedtest of moet ik mijn lichaam dan een langere tijd rust geven voordat ik aan de volgende kuur begin? bv januari en februari clen en t5 of kan ik dit het beste helemaal weg laten om gezond te starten?
(ik wil 100% in orde zijn voordat ik aan de sust mast en bold begin, dit zijn alle 3 compleet nieuwe middelen voor mij. ik weet dat de clen en t5 zonder aas erg katabool is maar zolang ik minimaal 95 weeg onder de 10% vet ben ik tevreden en kan ik verder kuren.)

en dan zit ik nog met een vraag over het volgende.
ik ben erg gyno gevoelig, ik neem nu tijdens de kuur 10mg nolva per dag en ga 5 weken nakuren op 20mg per dag.
is het verstandig om 2 weekjes arimidex achter of voor mijn nakuur te gebruiken 1mg EOD?

zal ik dan vanaf het begin tot het einde tijdens mijn bold mast sust kuur 10mg nolva per dag gebruiken of vanaf het begin een half tabletje arimidex per dag? mijn belangrijkste 2 punten zijn de gyno en het libido natuurlijk.

Je zou aromasin kunnen nemen ed is beter voor je libido werkt goed

Bazen fysiek als jij dat bent op de avatar, heb al een tijdje niet meer hier gelezen, maar is t5 wat nieuws?

• Topic Starter Topic Starter
Bazen fysiek als jij dat bent op de avatar, heb al een tijdje niet meer hier gelezen, maar is t5 wat nieuws?

ik ben dat helaas niet haha ik streef naar dat fysiek

t5 is gewoon eca-stack

Je zou aromasin kunnen nemen ed is beter voor je libido werkt goed

Aromasin gebruiken tijdens mijn nakuur van 5 weken naast de 20mg nolva en tijdens & na de sust mast bold kuur?
25mg per dag

ik ben dat helaas niet haha ik streef naar dat fysiek

t5 is gewoon eca-stack

Aromasin gebruiken tijdens mijn nakuur van 5 weken naast de 20mg nolva en tijdens & na de sust mast bold kuur?
25mg per dag

Aromasin en nolva als Nakuur is goed en aromasin tijdens je kuur als je gyno gevoelig bent is ook prima ..

oke bedankt dat is dan duidelijk

en hoe zit het met het bloed onderzoek? laat de eca en de clen veel ''sporen'' na om het zo maar even te noemen? ik geloof niet dat het veel uitmaakt maar kan iemand dit bevestigen?

oke bedankt dat is dan duidelijk

en hoe zit het met het bloed onderzoek? laat de eca en de clen veel ''sporen'' na om het zo maar even te noemen? ik geloof niet dat het veel uitmaakt maar kan iemand dit bevestigen?

Geen ervaring met beide middelen .. Ik denk dat je gewoon dat onderzoek moet doen en de resultaten afwachtten , ieder lichaam reageerd anders en bij de een is iets sneller uit het systeem dan bij de ander

elke dag halve tab armidex en gyno blijft weg (mijn geval) libido gewoon goed

ik ga nakuren met arofixen deze kuur en verdere vragen over de bold mast sust kuur komen als ik alles uitgewerkt heb. bedankt voor de reacties! karma

Terug
Naar boven