Richie Rich
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Complete streeffysiek.
Als ik je zo zou zien zou ik onmiddellijk zeggen dat je gekuurd had.
Jij zegt dat dat niet zo is, dus geloof ik je.
maar dan heb je wel supergenen.
(ik vraag me dan altijd af wat supergenen samen met roids doen)
Anyway; dit is, zoals ik zei, mijn streeffysiek.
Keep up the good work !
Hey Builderke, bedankt voor je compliment!
Maar als ik zo naar jou stats kijk (1,76 bij 101kg) en jou gallery (rugfoto) dan moet(/ziet) dat er toch bruut uitzien.Want volgens mij is jou bf een stuk lager dan dat van mij en dat met een kortere lengte en hoger gewicht. Zou best een paar pics willen zien

En ik heb eerlijk waar nog nooit gekuurd! Tuurlijk zie ik ook jongens bij ons op de sportschool kuren en je babbelt er mee en ziet ze groeien als kool. De gedachte is soms inderdaad wel door m'n hoofd geschoten, stel hoe zou ik eruit zien met kuren. Waarschijnlijk zou ik redelijk wat gains maken (denk ik), zeker ook gezien mijn voedingspatroon. Maar ja, als ik dan over de side effects lees en al die andere shit die het met zich mee kan brengen heb ik zoiets van laat maar! Het is het mij gewoon niet waard!
Ik merk dat ik nog steeds veel voldoening haal door het naturel te doen. Ook al duurt het lang want ik merk wel dat het duidelijk langer duurt met progressie maken dan toen ik begon met trainen. (maar dat geld neem ik aan voor iedereen)

)
vind het een mooi doel om zoiets te bekomen