AndroidHealthClinic

Een paar pics van Richie Rich

• Topic Starter Topic Starter
Complete streeffysiek.

Als ik je zo zou zien zou ik onmiddellijk zeggen dat je gekuurd had.

Jij zegt dat dat niet zo is, dus geloof ik je.

maar dan heb je wel supergenen.

(ik vraag me dan altijd af wat supergenen samen met roids doen :D)

Anyway; dit is, zoals ik zei, mijn streeffysiek.

Keep up the good work !

Hey Builderke, bedankt voor je compliment!

Maar als ik zo naar jou stats kijk (1,76 bij 101kg) en jou gallery (rugfoto) dan moet(/ziet) dat er toch bruut uitzien.Want volgens mij is jou bf een stuk lager dan dat van mij en dat met een kortere lengte en hoger gewicht. Zou best een paar pics willen zien :)

En ik heb eerlijk waar nog nooit gekuurd! Tuurlijk zie ik ook jongens bij ons op de sportschool kuren en je babbelt er mee en ziet ze groeien als kool. De gedachte is soms inderdaad wel door m'n hoofd geschoten, stel hoe zou ik eruit zien met kuren. Waarschijnlijk zou ik redelijk wat gains maken (denk ik), zeker ook gezien mijn voedingspatroon. Maar ja, als ik dan over de side effects lees en al die andere shit die het met zich mee kan brengen heb ik zoiets van laat maar! Het is het mij gewoon niet waard!

Ik merk dat ik nog steeds veel voldoening haal door het naturel te doen. Ook al duurt het lang want ik merk wel dat het duidelijk langer duurt met progressie maken dan toen ik begon met trainen. (maar dat geld neem ik aan voor iedereen)

Voor degene die het mocht interesseren, ik sta intussen op 15.8 % bij 96.5 kg :)

Goedzo, gaat lekker, wanneer krijgen we weer nieuwe pics?

Mooie fysiek ja. Streven voor mij.

streef fysiek (punt)
ben benieuwd naar je foto update!!

ben ook weer benieuwd naar foto s. Met name naar een relaxe pose van voren gewoon op een normale afstand. Je fysiek is echt mijn streven man! respect

Ik zit er aan te denken om eerst nog wat verder te dalen in mijn bf ( naar 14% ofzo)voordat ik weer een paar piccies post. Het verschil zal dan (hoop ik :) ) wat duidelijker zijn in vergelijking met m'n huidige pics.

And thnx again :D

echt prachtig, richie, dus hebben we naast mister10 en kale nog een monsterachtige natural!

proficiat met je doorzettingsvermogen en karakter om het naturel te houden :)

zoals vele zeggen is het zeker een streef fysiek

stay motivated! :)

Nice man, echt super fysiek.

Dikke massa en je straalt kracht uit! :)

Thx again :D

mooie fysiek man ;) vind het een mooi doel om zoiets te bekomen
en respect voor het naturel zijn/blijven ;) toont karakter

Ik heb enkel de beginpost gezien, en dat is DIK in orde hoor !!

Ik wou eens vragen of je eventueel foto'tjes hebt van toen je 26 was wanneer je terug begonnen bent.

Ik ben vorig jaar ook maar pas begonnen, en ik dacht altijd dat ik evel te laat begonnen was.

Maar als ik dan naar jou kijk, dat geeft me weer wat moed :)
Dus graag wat foto'tjes van je 26ste ;)

Ik heb enkel de beginpost gezien, en dat is DIK in orde hoor !!

Ik wou eens vragen of je eventueel foto'tjes hebt van toen je 26 was wanneer je terug begonnen bent.

Ik ben vorig jaar ook maar pas begonnen, en ik dacht altijd dat ik evel te laat begonnen was.

Maar als ik dan naar jou kijk, dat geeft me weer wat moed :)
Dus graag wat foto'tjes van je 26ste ;)

Ik kan geen digi foto's vinden van rond die tijd. Maar goed ,denk er een goede 25 kg vanaf en je zit aardig in de buurt ;)

Op je 26ste beginnen is echt niet te laat hoor! BB is zowiezo een sport die je kunt doen tot aan je rollater tijd :D
Je moet wel geduld hebben en door blijven gaan! Heb al zoveel mensen gezien waarbij het dan zogenaamd niet snel genoeg gaat en vervolgens stoppen. Zonde.

Dus gas erop en knalluh!

Toch ook maar een paar pics van mij geplaatst (als het lukt). Ze zijn vanmiddag genomen. Ik heb ze trouwens gemaakt met de "zelfontspanner". Toch wel lastig , eerst aanzetten, snel voor de camera springen en dan concentreren op het flexen.

[Link niet meer beschikbaar]

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323326369.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323326537.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323337922.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323337883.jpg

Ik train ongeveer 12 jaar in totaal . Van 16 tot 19 beetje aanklooien, daardoor blessures gekregen (schouders) en op m'n 26 ste weer begonnen. Ik woog toen ongeveer 69 kg. Ik ben 1,78 en weeg nu rond de 96 kg. Afgelopen winter heb ik ff 99,5 kg gewogen met een bf van 23,5% (eletrische meting). Laaste meting is van eind mei met een bf van 18,3 % (met huidplooimeter)

Ik blijf ,met periodes, last houden van blessures (schouders ,onderarm en een hernia (geen last meer van) gehad 2 jaren geleden) Allmaal klote maar goed ik kan nog steeds redelijk goed trainen.

Verder eet ik goed, (de laastste jaren pas eingelijk,al doende leerd men ) en gebruik ik supplementen zoals creatine, whey, aminozuren en multivitamines. Altijd natural getraind!

kerel jij eet dus 110 kg proteine per jaar he en dan ben je maar zo weinig aangekomen :rolleyes:

Zeer net fysiek, ziet er top uit!

:D

netjes dat fysiek.

juice?
of naturel?

Terug
Naar boven