Fitness Seller

Een paar vragen

Schuertje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
61kg
hallo,

Ik ga binnenkort weer beginnen met fitness, ik heb nu 1,5 tot 2 jaar fitness gedaan en vooral afgelopen jaar echt hard getraind naar mijn mening. Nu weet ik dat niet alles makkelijk is, maar na die tijd heb ik eigenlijk nog vrij weinig verschil gemerkt qua massa. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zou graag wat steviger/zwaarder willen worden en ook meer massa krijgen aangezien ik vaak als 'botje' gezien word. Het zou heel fijn zijn als jullie enkele tips zouden hebben!

hallo,

Ik ga binnenkort weer beginnen met fitness, ik heb nu 1,5 tot 2 jaar fitness gedaan en vooral afgelopen jaar echt hard getraind naar mijn mening. Nu weet ik dat niet alles makkelijk is, maar na die tijd heb ik eigenlijk nog vrij weinig verschil gemerkt qua massa. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zou graag wat steviger/zwaarder willen worden en ook meer massa krijgen aangezien ik vaak als 'botje' gezien word. Het zou heel fijn zijn als jullie enkele tips zouden hebben!
Hoe zit je met je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik nog trainde pakte ik na de training 1 shake van b&f, ik at Savonds altijd kwark met cruesli en ik at vaak tonijn en ei. Daarnaast gewoon savonds als avond eten gezond en overdag zon 10 boterhammen

Dat blijkt dus te weinig te zijn... Meer erin proppen van die goede dingen! Tonijn, zalm, boterhammen, pindakaas, kipfilet, kalkoenfilet, rosbief, noten en pinda's, kwark, pasta, rijst...

Toen ik nog trainde pakte ik na de training 1 shake van b&f, ik at Savonds altijd kwark met cruesli en ik at vaak tonijn en ei. Daarnaast gewoon savonds als avond eten gezond en overdag zon 10 boterhammen
Je moet niet verwachten dat je binnen een relatief korte periode er als de Hulk uitziet. Maar je zal inmiddels toch wel enige groei moeten zien. Pak ook in de ochtend een eiwitshake. Om te groeien zal je toch moeten eten, meer calorieën binnen krijgen. Je kan ook proberen weight gainer te kopen.

Je moet niet verwachten dat je binnen een relatief korte periode er als de Hulk uitziet. Maar je zal inmiddels toch wel enige groei moeten zien. Pak ook in de ochtend een eiwitshake. Om te groeien zal je toch moeten eten, meer calorieën binnen krijgen. Je kan ook proberen weight gainer te MAKEN.

Gewoon genoeg eten. Klaar. Shakes, gainers etc leuk als het je ding is maar uiteindelijk overbodig in de zin dat het gemaksproducten zijn. Je hebt ze geenszins nodig.

Ik zou gewoon zelf een weight gain shake nemen als ik jou was iedere dag. Door je eiwit shake te combineren met havermout en lepel pindakaas en dan aanmaken met volle melk.

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand btw of de shakes en/of de informatie ervan van b&f goed zijn? Of adviseren jullie mij iets anders, zo ja welke?

Shakes kunnen helpen om aan je cal en eiwitten te geraken maar vervangen een goede maaltijd niet.
Grootste deel van cals zou uit eten moeten komen.

Shakes kunnen helpen om aan je cal en eiwitten te geraken maar vervangen een goede maaltijd niet.
Grootste deel van cals zou uit eten moeten komen.
Waarom zou de eiwitten uit een shake niet goed zijn? Lijkt me reinste onzin. De hoeveelheid eiwitten in een shake eet jij niet zo makkelijk weg hoor...

Waarom zou de eiwitten uit een shake niet goed zijn? Lijkt me reinste onzin. De hoeveelheid eiwitten in een shake eet jij niet zo makkelijk weg hoor...

Ik zeg niet dat shakes niet goed zijn, ze zijn een aanvulling op een dieet.Maar mogen niet het hoofdbestanddeel gaan worden.Dat wilde ik zeggen.

Heb jij het liever andersom ?meeste cals uit shakes halen en een klein beetje uit je voeding?

als hij dan wel zijn kcals weg krijgt en anders niet mag ie van mij best een groot deel van zijn kcals halen uit shakes / volle melk etc. als ie netjes zijn fruit en groente eet

als hij dan wel zijn kcals weg krijgt en anders niet mag ie van mij best een groot deel van zijn kcals halen uit shakes / volle melk etc. als ie netjes zijn fruit en groente eet

Ik heb ook nooit gezegd dat hij geen shakes mocht drinken.Maar ik persoonlijk heb nog steeds liever dat mn dieet voor het grootste deel bestaat uit vast voedsel aangevuld met shakes ipv andersom.

Van mij mag hij heel de dag shakes drinken,ik ga niemand iets verbieden :)

Terug
Naar boven