Fitness Seller

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Bijna 100kg incline. Lekker man. Die 2 van 20 aan elke kant voelt machtig. Keep it up :thumb:
 
Pull ups zijn wel pittig maar probeer ze erin te houden.

Verder nog wat biceps schouders tussendoor gedaan. Gewicht blijft rond de 88 dus ik ga wat extra cardio doen want op een beetje lopen na doe ik vrijwel niets 🏃‍♂️. Dus calorieën laat ik hetzelfde en zie over een weekje wel hoe en wat. 20 days clean ook 🥳🤡


0 5:30uur 25min wandelen


Screenshot_20210719-083141_Strong.jpg
 
Je doet er dan ook wel een paar, netjes!
Ja maar zijn geen goeie pullups nog.
🤡 makkelijke variant maar goed hopelijk dat ik het via deze manier wel ga volhouden en normale pullups kan doen soon
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210719-092351_Gallery.jpg
    Screenshot_20210719-092351_Gallery.jpg
    165,3 KB · Weergaven: 71
  • Screenshot_20210719-092408_Gallery.jpg
    Screenshot_20210719-092408_Gallery.jpg
    172,9 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Je trekt jezelf wel bizar hoog op, voor zo ver ik dat kan zien op die foto! Volgens mij ben je sterker dan je denkt.
 
Je trekt jezelf wel bizar hoog op, voor zo ver ik dat kan zien op die foto! Volgens mij ben je sterker dan je denkt.

is met die bars ook wel een stuk makkelijker
 

is met die bars ook wel een stuk makkelijker
Nou je het zegt, die foto geeft een wat vertekend beeld als je dit filmpje ernaast legt. Ik zou wel naar full ROM proberen te streven, dus ellebogen volledig strekken. Al wordt dat in deze setting lastig vanwege de hoogte. Je hebt nu ook de neiging om lichtjes af te zetten met je voeten.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nou je het zegt, die foto geeft een wat vertekend beeld als je dit filmpje ernaast legt. Ik zou wel naar full ROM proberen te streven, dus ellebogen volledig strekken. Al wordt dat in deze setting lastig vanwege de hoogte.
Nee. 🤣
 
Met kruisen kan he beter uithangen
 
Die pull-ups gaan vlot, netjes hoor! Is er geen hogere plaats? Lijkt me nu niet echt handig als je de grond raakt. En streven naar full-rom inderdaad. Kreeg die opmerking vorig jaar ook van imnewhere en anderen. Let er sindsdien op. Minder reps, maar veel meer voldoening :).
 
Die pull-ups gaan vlot, netjes hoor! Is er geen hogere plaats? Lijkt me nu niet echt handig als je de grond raakt. En streven naar full-rom inderdaad. Kreeg die opmerking vorig jaar ook van imnewhere en anderen. Let er sindsdien op. Minder reps, maar veel meer voldoening :).
Die is er uiteraard. Nog een weekje op deze manier en dan ga ik over op normale pullups 👌💪

Ik doe zo expres op deze manier 🙂
 
Back
Naar boven