Fitness Seller

Peiling Big-T Memorial Contest 2024

Peiling Peiling Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    30
WANNEER BEGINNEN WE MET DE CONTEST?

ZIN IN!!!

Ik ben misschien ook wel in. Wilde eigenlijk nu cutten, maar door een longontsteking even niet gesport en 4kg kwijt. Nu nog een paar maanden gewicht pakken voordat ik ga cutten, dus komt de timing wel goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Laatst bewerkt:
Ik zie er tegenop om elke keer wat te posten. Het lijkt erop dat hoe vaker je post met foto’s en filmpjes hoe hoger je in de rangorde komt van de stemmers.

Ik ben niet zo’n consequente poster en foto’s of filmpjes opnemen is niet zo mijn ding. Dus dat
Zoveel prijzen is wel een mooie motivatie hiervoor toch ;)

Zoveel prijzen is wel een mooie motivatie hiervoor toch ;)
Ohhh nee joh. Prijzen maakt mij niet uit.
Ik vind het op zich wel leuk om een doel te hebben. Ook zonder prijzen zou ik dat wel doen.
In het verleden ook wel gedaan. Maar de respons is tegenwoordig laag dat de behoefte om tijd te steken in loggen er ook minder door is geworden.

Maar ga er nog over nadenken.

Ohhh nee joh. Prijzen maakt mij niet uit.
Ik vind het op zich wel leuk om een doel te hebben. Ook zonder prijzen zou ik dat wel doen.
In het verleden ook wel gedaan. Maar de respons is tegenwoordig laag dat de behoefte om tijd te steken in loggen er ook minder door is geworden.

Maar ga er nog over nadenken.
Als iedereen er zo over denkt zal de respons in elk geval niet hoger worden :(

Ik heb besloten niet mee te doen, maar kon mijn keuze niet meer ongedaan maken.

Nu 9 weken cutten erop zitten en hoop zo rond begin mei klaar te zijn.
Daarna een rustige bouwfase beginnen met een klein surplus. Gaat dus niet een noemenswaardig iets worden om als fysiek neer te zetten in die periode. Daarnaast eind juli met vakantie, dus dan ook de log stoppen half juli (zou wel 2,5 maand halen) maar de transformatie gaat dus erg gering zijn. Wellicht een keer als de cut in dezelfde periode valt.

Iedereen die wel mee doet, zet hem op :flexbiceps:

Als iedereen er zo over denkt zal de respons in elk geval niet hoger worden :(
Zie jij dat anders dan? Het enige wat tegenwoordig in is om iemand af te zeiken op dit soort kanalen.
Dat ligt verder niet aan je effort om iets te lanceren. Dat doe je goed.

Ik heb aan de 3e of 4e meegedaan en er werd daar door meerdere mensen wel gereageerd en de vorige keer was meer dat de deelnemers zelf aan het reageren waren bij elkaar. Dat is puur een constatering en kan jij verder ook niets aan doen.
Iedereen lijkt wel druk te zijn tegenwoordig. En ik ben al niet zo'n logger dus dan kom je snel in de gedachten "voor wie doe ik dit?".

Zie jij dat anders dan? Het enige wat tegenwoordig in is om iemand af te zeiken op dit soort kanalen.
Dat ligt verder niet aan je effort om iets te lanceren. Dat doe je goed.

Ik heb aan de 3e of 4e meegedaan en er werd daar door meerdere mensen wel gereageerd en de vorige keer was meer dat de deelnemers zelf aan het reageren waren bij elkaar. Dat is puur een constatering en kan jij verder ook niets aan doen.
Iedereen lijkt wel druk te zijn tegenwoordig. En ik ben al niet zo'n logger dus dan kom je snel in de gedachten "voor wie doe ik dit?".
Je Log loopt toch goed, en kun je zo verder mee gaan in deze cntest

Je Log loopt toch goed, en kun je zo verder mee gaan in deze cntest
Je moet toch een nieuwe voor de contest starten en daar zie je voornamelijk deelnemers bij elkaar reageren en de contest is in beginsel gedaan voor meer activiteit op het forum. Daarbij ben ik niet het prototype van log activiteit. Mensen zoals @ak bijvoorbeeld is dat wel.

Je moet toch een nieuwe voor de contest starten en daar zie je voornamelijk deelnemers bij elkaar reageren en de contest is in beginsel gedaan voor meer activiteit op het forum. Daarbij ben ik niet het prototype van log activiteit. Mensen zoals @ak bijvoorbeeld is dat wel.
Hij durft sowieso niet.

Soortgelijke topics

• Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven
14.944
Reacties
827