- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem toch. Je hebt zelf geen invloed op de resultaten van anderen en de datum en wat er aangeleverd moet worden staat al vast.
Als.je nu al start heb je een voorsprong op de rest.
Mentaliteit van tegenwoordig.Correct
Ik had er aanvankelijk 21 vorig jaar een eindigde met 9.
De afvallers waren niet genoeg afgevallen.

Ik heb mijn bulk t/m augustus staan en ga daarna cutten voor wedstrijd in december.Waardoor twijfelen jullie nog?
Dan maak je er toch je beste bulkfysiek van?Ik heb mijn bulk t/m augustus staan en ga daarna cutten voor wedstrijd in december.

Ik zie er tegenop om elke keer wat te posten. Het lijkt erop dat hoe vaker je post met foto’s en filmpjes hoe hoger je in de rangorde komt van de stemmers.Waardoor twijfelen jullie nog?
Zoveel prijzen is wel een mooie motivatie hiervoor tochIk zie er tegenop om elke keer wat te posten. Het lijkt erop dat hoe vaker je post met foto’s en filmpjes hoe hoger je in de rangorde komt van de stemmers.
Ik ben niet zo’n consequente poster en foto’s of filmpjes opnemen is niet zo mijn ding. Dus dat

Ohhh nee joh. Prijzen maakt mij niet uit.Zoveel prijzen is wel een mooie motivatie hiervoor toch![]()
Als iedereen er zo over denkt zal de respons in elk geval niet hoger wordenOhhh nee joh. Prijzen maakt mij niet uit.
Ik vind het op zich wel leuk om een doel te hebben. Ook zonder prijzen zou ik dat wel doen.
In het verleden ook wel gedaan. Maar de respons is tegenwoordig laag dat de behoefte om tijd te steken in loggen er ook minder door is geworden.
Maar ga er nog over nadenken.

Zie jij dat anders dan? Het enige wat tegenwoordig in is om iemand af te zeiken op dit soort kanalen.Als iedereen er zo over denkt zal de respons in elk geval niet hoger worden![]()
Je Log loopt toch goed, en kun je zo verder mee gaan in deze cntestZie jij dat anders dan? Het enige wat tegenwoordig in is om iemand af te zeiken op dit soort kanalen.
Dat ligt verder niet aan je effort om iets te lanceren. Dat doe je goed.
Ik heb aan de 3e of 4e meegedaan en er werd daar door meerdere mensen wel gereageerd en de vorige keer was meer dat de deelnemers zelf aan het reageren waren bij elkaar. Dat is puur een constatering en kan jij verder ook niets aan doen.
Iedereen lijkt wel druk te zijn tegenwoordig. En ik ben al niet zo'n logger dus dan kom je snel in de gedachten "voor wie doe ik dit?".
Je moet toch een nieuwe voor de contest starten en daar zie je voornamelijk deelnemers bij elkaar reageren en de contest is in beginsel gedaan voor meer activiteit op het forum. Daarbij ben ik niet het prototype van log activiteit. Mensen zoals @ak bijvoorbeeld is dat wel.Je Log loopt toch goed, en kun je zo verder mee gaan in deze cntest
Hij durft sowieso niet.Je moet toch een nieuwe voor de contest starten en daar zie je voornamelijk deelnemers bij elkaar reageren en de contest is in beginsel gedaan voor meer activiteit op het forum. Daarbij ben ik niet het prototype van log activiteit. Mensen zoals @ak bijvoorbeeld is dat wel.