MuscleMeat

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2024

• Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 137
  • Weergaven 10K
  • Volgers 31

Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Mss domme vraag, maar mag je je gezicht blurren op je contest foto's?

Mss domme vraag, maar mag je je gezicht blurren op je contest foto's?
c. Foto's (einde contest):
  1. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2024" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).

Waarom niet?
Het gaat om jouw persoonlijke doel ook.
Mijn persoonlijke doel is een wedstrijd draaien op 8/9 december. Gewicht moet nu stabiel blijven om een bulk in augustus in te zetten en een piek deadlift te behalen. Ik gok niet dat er veel foto progressie in zal zitten bij mij 😂

Mijn persoonlijke doel is een wedstrijd draaien op 8/9 december. Gewicht moet nu stabiel blijven om een bulk in augustus in te zetten en een piek deadlift te behalen. Ik gok niet dat er veel foto progressie in zal zitten bij mij 😂
Ook dat is een doel... stabiel blijven en toch fysiek qua uiterlijk vooruit gaan.
Misschien dat t tussentijdse resultaat weinig lijkt. Maar wie weet verbeterd je look wel enorm. Spieren meer zichtbaar... aderen die eruit poppen etc.
Er kan nog best eea veranderen op eenzelfde gewicht.

Ook dat is een doel... stabiel blijven en toch fysiek qua uiterlijk vooruit gaan.
Misschien dat t tussentijdse resultaat weinig lijkt. Maar wie weet verbeterd je look wel enorm. Spieren meer zichtbaar... aderen die eruit poppen etc.
Er kan nog best eea veranderen op eenzelfde gewicht.
qua looks ben ik dus totaal niet bezig Marina, tegen die tijd hoop ik rond de 145-150 te wegen met toch wel een redelijk speklaagje erbij 😂 het enigste waar ik op zal focussen is kracht erbij. De looks zullen bij mij niet een klein puntje van aandacht zijn

qua looks ben ik dus totaal niet bezig Marina, tegen die tijd hoop ik rond de 145-150 te wegen met toch wel een redelijk speklaagje erbij 😂 het enigste waar ik op zal focussen is kracht erbij. De looks zullen bij mij niet een klein puntje van aandacht zijn
Ik snap je punt 😇
Ik heb in t verleden ook wel eens meegedaan voor spek en bonen. Puur om de vrouwen contest door te laten gaan.
Met geen schijn van kans. Maar dat waren wel andere tijden... in een grijs verleden 😉

wovano ik heb nog geen 40 posts en nog geen 3 maanden lid. Behalve als je de jaren dat ik wel mee las maar geen account had mee telt als lid zijnde.

Mocht hier een uitzondering voor gemaakt kunnen worden, doe ik mee. Wou eind april me cut starten, dat kan ook prima eind mei.

In juni verwacht ik weer vader te worden, dus we gaan kijken hoe het te combineren is.

Stel ik wil nu al een nieuwe log beginnen, die tzt tevens kan gaan dienen als contestlog, waar moet ik die dan plaatsen?
IMG_3590.png

Via de oranje knop

Ga van de week de log aanmaken, maar later actief loggen. 👍🏻

Het valt bij niet helemaal goed samen, cutten zit er nog niet ivm wedstrijd ambitie. Telt een bulk fysiek ook ?

Beste fysiek wint uiteindelijk. Tenminste dat is de bedoeling.
Welke wedstrijd wil je gaan doen?
De JulietteBergmann Cup, maart 2025, ligt in de planning. Nog lekker ver in de toekomst.

Wil nog even de tijd hebben om aan me benen en me schouders te werken. Mijn vrouw bevalt volgende maand, dat zal ook een impact hebben in mijn trainings mogelijkheden. Dus neem liever ruim de tijd.

Wordt ook de eerste keer, weet zo ongeveer wat me te wachten staat, nu de ervaring nog.
Mijn coach zegt wel tegen augustus/september een cut te willen doen. Even kijken hoe ik daar op reageer. Waar we evt rekening mee moeten houden e.d.

• Like
Waarderingen: Loca
meeste likes wint toch?
Of stemmen, weet ik nog niet

De JulietteBergmann Cup, maart 2025, ligt in de planning. Nog lekker ver in de toekomst.

Wil nog even de tijd hebben om aan me benen en me schouders te werken. Mijn vrouw bevalt volgende maand, dat zal ook een impact hebben in mijn trainings mogelijkheden. Dus neem liever ruim de tijd.

Wordt ook de eerste keer, weet zo ongeveer wat me te wachten staat, nu de ervaring nog.
Mijn coach zegt wel tegen augustus/september een cut te willen doen. Even kijken hoe ik daar op reageer. Waar we evt rekening mee moeten houden e.d.
Waarom die wedstrijd:(
Die bond is een zinkend schip en het niveau is bedroevend.

Of stemmen, weet ik nog niet

Waarom die wedstrijd:(
Die bond is een zinkend schip en het niveau is bedroevend.
Als je een beter alternatief hebt hoor ik dat graag.

Een bedroevend niveau geeft me dan wel makkelijk een eerste plaats.😂

meeste likes wint toch?
Is niet het risico aan likes dat de bekendere leden die automatisch meer krijgen ?

Zal trouwens met stemmen hetzelfde risico met zich mee brengen.

Back
Naar boven