AndroidHealthClinic

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2024

• Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 137
  • Weergaven 10K
  • Volgers 31

Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

IMG_6057.jpeg

Je moet toch een nieuwe voor de contest starten en daar zie je voornamelijk deelnemers bij elkaar reageren en de contest is in beginsel gedaan voor meer activiteit op het forum. Daarbij ben ik niet het prototype van log activiteit. Mensen zoals Gast 170904 bijvoorbeeld is dat wel.
Je log kan eventueel ook verplaatst worden voor de contest.

Zie jij dat anders dan? Het enige wat tegenwoordig in is om iemand af te zeiken op dit soort kanalen.
Dat ligt verder niet aan je effort om iets te lanceren. Dat doe je goed.

Ik heb aan de 3e of 4e meegedaan en er werd daar door meerdere mensen wel gereageerd en de vorige keer was meer dat de deelnemers zelf aan het reageren waren bij elkaar. Dat is puur een constatering en kan jij verder ook niets aan doen.
Iedereen lijkt wel druk te zijn tegenwoordig. En ik ben al niet zo'n logger dus dan kom je snel in de gedachten "voor wie doe ik dit?".
Mijn ervaring is juist dat het als coach zijnde leuk is voor potentiële klanten om je log te volgen. Zeker in het begin zijn behoorlijk wat klanten via het forum bij mij terecht gekomen.

Mijn ervaring is juist dat het als coach zijnde leuk is voor potentiële klanten om je log te volgen. Zeker in het begin zijn behoorlijk wat klanten via het forum bij mij terecht gekomen.
Snap ik wel ja. Ik ben niet commercieel genoeg hahahaha

We zijn voorlopig met 7 dan?

Ik doe ook wel mee. Twijdelde of ik actief wil loggen, leren poseren etc. Want poseren kan ik ook nog niet. Maar een wat grotere groep is ook wel leuker.
Respect!

Hallo wovano en consoorten,

Ik ben absoluut geen fervent reaguurder op dit forum, maar lees wel wekelijks meerdere malen mee op vanalle threads.
Was al ff aan het twijfelen om hier eens iets te posten en aangezien ik momenteel wel wat gezopen heb..
Zijn die 20 posts in 2024 belangrijk? Anders heb ik misschien wel eens zin om te loggen en te meten met anderen.

Ik ben absoluut geen fervent reaguurder op dit forum, maar lees wel wekelijks meerdere malen mee op vanalle threads.
Was al ff aan het twijfelen om hier eens iets te posten en aangezien ik momenteel wel wat gezopen heb..
Zijn die 20 posts in 2024 belangrijk? Anders heb ik misschien wel eens zin om te loggen en te meten met anderen.

Anders gewoon 20 keer posten.
“Waar teken ik voor kookles van apfelstrudel” in post je maaltijden
“Wie is Jasper” ergens op het forum

Je bent er zo!
Mijn zegen heb je in ieder geval, met of zonder de posts. Alleen heb ik er niks over te zeggen. :D

Laatst bewerkt:

Ik kom er nog even op terug!

helaas past deze contest niet in mijn straatje :(

Back
Naar boven