AndroidHealthClinic

een puntje voor iedereen

erik_sportief

Cool Novice
Waardering
0
ik merk dat mensen elkaar hier regelmatig afkraken met je bent gek etc etc
je kan het ook anders doen zoals iemand tips geven en aanmoedigen.

als iemand iets neemt help elkaar ermee maar beging niet gelijk met
negatieve woorden. heel veel mensen spreken elkaar ook tegen.
de een zegt dit en de ander zegt dat.

je merkt vanzelf wat er gebeurt.
ik kreeg advies van een grote ervaren bb en ik weet
mijn kuur is nog niet helemaal 100 maar dat is een leer voor de next time
zo leert men

help elkaar en moedig elkaar aan op de positieve manier ;)

Mooi puntje, maar gebruik van gevorderde middelen vereist ook dat je zelf gevorderde kennis hebt. Als je dan aankomt met een halfzachte aanpak en een kuurtje post waar overduidelijk niet goed over is nagedacht dan kan je verwachten dat je kritiek krijgt. Afkraken is niet nodig, maar iemand duidelijk maken dat de kennis nog ontbreekt om te gaan kuren, daar is niks mis mee.

Er is genoeg leermateriaal te vinden op deze site, lees je eerst in en kom dan met een gedegen kuurvoorstel.

• Topic Starter Topic Starter
dat is zo
daarom heb ik van deze x ook geleerd en dan word mn 2e keur perfect.

maar als mensen zeggen van je gaat niets overhouden aan je kuur klopt dat niet echt. ik zal zeker aan deze kuur overhouden.

en ik word confused omdat sommige zeggen dat ik stromba bij moet nemen voor hardheid en sommigen zeggen nakuren met nolvadex

erik_sportief zei:
ik merk dat mensen elkaar hier regelmatig afkraken met je bent gek etc etc
je kan het ook anders doen zoals iemand tips geven en aanmoedigen.
als iemand iets neemt help elkaar ermee maar beging niet gelijk met
negatieve woorden. heel veel mensen spreken elkaar ook tegen.
de een zegt dit en de ander zegt dat.
je merkt vanzelf wat er gebeurt.
ik kreeg advies van een grote ervaren bodybuilding en ik weet
mijn kuur is nog niet helemaal 100 maar dat is een leer voor de next time
zo leert men
help elkaar en moedig elkaar aan op de positieve manier ;)
Je moet niet vergeten dat constant een stroom is van een bepaald soort mensen dat gewoon NIET wil nadenken en de moeite wilt doen om zelf dingen uit te zoeken! Niet alleen in de AAS sectie kom je dit tegen, maar ook bij voeding.
Hoe vaak komt er niet iemand met: heeft er iemand een dieet voor me waar ik niet teveel vet aankom, maar wel spier? ;)
Doet hij/zij ze huiswerk meer, dan staan er heel veel mensen klaar voor die gene om te helpen. Zelfde geldt voor AAS gebruik.
Je moet is namelijk weten hoeveel mensen er gewoon niet serieus mee omgaan. Dat is dan gewoon zonde van de tijd voor de mensen die advies geven.

Wat is nou precies het probleem? Het lijkt alsof je een instelling hebt van "ik ben eenmaal niet helemaal goed bezig maar ik doe toch zo verder en de volgende keer doe ik het beter"?

Dat klopt best maar ik ken genoeg mensen die vroeger met slechte voeding en halfslappe kuren begonnen zijn en tegenwoordig behoorlijk kuren (ze zitten zelfs op dit board! whoaaah!) en die idd zonder uitzondering bevestigen dat ze daar veel van geleerd hebben. Eveneens benadrukt elk van hun dat ze wensten dat ze destijds direct naar anderen hadden geluisterd en het meteen goed hadden gedaan en zo meer gains uit hun inspanningen gesleept hadden.

Punt is dat je best mag zeggen dat iemand gestoord bezig is als hij een domme kuur heeft en na enkele waarschuwende woorden nog gewoon op dezelfde weg doorgaat. Afbranden die hap, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

erik_sportief zei:
dat is zo
daarom heb ik van deze x ook geleerd en dan word mn 2e keur perfect.
maar als mensen zeggen van je gaat niets overhouden aan je kuur klopt dat niet echt. ik zal zeker aan deze kuur overhouden.
en ik word confused omdat sommige zeggen dat ik stromba bij moet nemen voor hardheid en sommigen zeggen nakuren met nolvadex

Je probeert nu iets helder voor jezelf te krijgen, dat alleen maar duidelijk wordt als je de middelen gaat gebuiken. Je moet je lichaam leren kennen en kijken waar het goed op reageert. Als je advies krijgt hoe je moet trainen, dan luister je toch naar verschillende mensen en maak JIJ zelf op wat het best is om te doen of niet?

klopt ook wel
ik weet mijn fout nu

test hoger als deca
nakuren doe je met nolvadex
en van te voren goed schema maken

iedergeval de kuur met de zomer gaat perfect worden
alles ga ik 2 maand van te voren plannen

tuurlijk kan je zeggen dat iemand iets niet goed doet
leg het hem uit en men leert daarvan, als het op een positieve manier gebeurt
dan blijft het gevoel van de gene die kuurt ook goed

erik_sportief zei:
klopt ook wel
ik weet mijn fout nu
testosteron hoger als deca
nakuren doe je met nolvadex
en van te voren goed schema maken
iedergeval de kuur met de zomer gaat perfect worden
alles ga ik 2 maand van te voren plannen
tuurlijk kan je zeggen dat iemand iets niet goed doet
leg het hem uit en men leert daarvan, als het op een positieve manier gebeurt
dan blijft het gevoel van de gene die kuurt ook goed

Indeed, maar neem me niet kwalijk ik heb nog steeds alle respect voor je maar het lijkt er op dat je met dit topic je eigen fouten goed tracht te praten. Want je HEBT gelijk.

Ik vraag me alleen af hoe je er voor stond vóór je je kuur deed. WIST je toen van informatiebronnen als dit, en alles waar van hieruit naar verwezen word? Zo ja, dan mag je jezelf verwijten en mogen wij dat ook :P

EricR zei:
Mooi puntje, maar gebruik van gevorderde middelen vereist ook dat je zelf gevorderde kennis hebt. Als je dan aankomt met een halfzachte aanpak en een kuurtje post waar overduidelijk niet goed over is nagedacht dan kan je verwachten dat je kritiek krijgt. Afkraken is niet nodig, maar iemand duidelijk maken dat de kennis nog ontbreekt om te gaan kuren, daar is niks mis mee.
Er is genoeg leermateriaal te vinden op deze site, lees je eerst in en kom dan met een gedegen kuurvoorstel.
niks aan toe te voegen :thumbs:
er is genoeg informatie over anabolen sterioden op deze site (en de rest van het net) te vinden om alle ins en outs te kennen.
tuurlijk, vragen mag altijd, maar als er mensen met kuurvoorstellen komen die beter in "het gare hanenhok" passen, kortom; waar uit blijkt dat de persoon in kwestie te lui is geweest om zichzelf voldoende te onderwijzen, vind ik het niet meer dan terecht dat deze mensen direct op hun plaats worden gewezen.
ik zeg niet dat dit voor jou op gaat eric, ik heb jou kuurvoorstel niet echt gevolgd, maar om "ons" nou weer de les te lezen....
ik vind dat hier zelden iemand onfair wordt behandeld.

ik weet niet wat het preciese verhaal hierachter is maar ik vind dat ze idd wel snel wat te zeiken hebben in het steroid forum

Maar komop zeg.. als je 'confused' raakt als iemand tegen je zegt dat je moet nakuren met nolvadex dan bezit je in mijn ogen gewoon te weinig kennis om aan AAS te beginnen!

erik_sportief zei:

Je zal ook wel een beetje op mijn post doelen denk ik zo dus ik zal ook maar even reageren.

Iedere dag komen hier mensen voorbij met gebrek aan kennis die aan de hormoontjes zitten. Sommige weten niet dat er informatiebronnen zijn als deze, maar een grote hoeveel mensen zijn gewoon te beroerd om maar een beetje moeite te doen om informatie te winnen. Bij die laatste groep denk ik dat je beter een punt kan zetten, dan steeds maar kleine beetjes info te geven.

Ik hoop dat je nu tijdens je kuurtje al veel aan het lezen bent, voor tijdens de kuur. En dat je bij je volgende kuur je genoeg informatie tot je hebt genomen voor een verantwoorde kuur.

zal wel lukken
zodra ik begin met de volgende kuur post is wel en hou ik logboek bij met ale schema's etc

Terug
Naar boven