Fitness Seller

NSFW! Een T-Booster van Power Supplements! WTF?

Bezoekers in dit topic

zink, magnesium, gemberextract. mineralen die je zeer goed kan gebruiken als je zwaar traint. voor die reden zou ik het ook wel kopen. maar of testosteron daardoor significant verhoogd wordt, daar heb ik natuurlijk mijn twijfels over.

Die twijfels zijn terecht. Een significante T verhoging door inname van deze mineralen vindt alleen plaats als je niet genoeg van de mineralen hebt. De vraag is welke hoeveelheid mineralen genoeg is.... of welke voeding een goede opname van de mineralen toestaat :)

Kris

ik gebruik momenteel al adam multivitamine (1cap) en een grote hoeveelheid havermout.

Ik zit nu al snel aan de veilige bovengrens. Moet ik de zink van de havermout meerekenen in het totaal, aangezien het misschien niet volledig wordt opgenomen?

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

en hebben jullie ooit ashwagandha, DAA, of Brassaiopsis glomerulata overwogen als bestanddeel van de natural test booster?

en eventueel ook l-carnitine tartraat aangezien deze de androgene receptoren zou verhogen en je dus meer effect hebt met dezelfde hoeveelheid testosteron

Laatst bewerkt:
ik gebruik momenteel al adam multivitamine (1cap) en een grote hoeveelheid havermout.

Ik zit nu al snel aan de veilige bovengrens. Moet ik de zink van de havermout meerekenen in het totaal, aangezien het misschien niet volledig wordt opgenomen?

Ik verwacht dat de zink uit de havermout nauwelijks wordt opgenomen.

en hebben jullie ooit ashwagandha, DAA, of Brassaiopsis glomerulata overwogen als bestanddeel van de natural test booster?

Van DAA heb ik het idee dat de werkzame dosering giftig is.
De twee planetnextracten moet ik nog uitzoeken. Aswagandha kan je evt. hier halen

en eventueel ook l-carnitine tartraat aangezien deze de androgene receptoren zou verhogen en je dus meer effect hebt met dezelfde hoeveelheid testosteron
Was het niet zo dat dat onderzoek bij oudere mannen gedaan was? Hij staat op mijn lijstje om te bestuderen!

Kris :)

ik lees ook weer aardige dingen over nettle root extract ...

ik lees ook weer aardige dingen over nettle root extract ...

Even op herinnering:

Aan onderzoek kon ik niet zo heel veel vinden. Nettle root zou de binding van testosteron aan SHBG verminderen. De actieve stof is misschien divanillyltetrahydrofuran. Maar interventie onderzoek hiermee ken ik niet.

Het schijnt erg moeilijk (lees: duur) te zijn om een gestandaardiseerd extract te maken.

Ik heb nettle root geprobeerd en kreeg er uitslag van. Binnenkort ga ik het nog eens proberen. Mijn darmen werken inmiddels een stuk beter dankzij glutamine en zink. Misschien blijft de bijwerking van nettle root nu wel uit :)

Kris

Maar wat ik me nu afvraag. Je schrijft hier een heel stukje dat voedingswaren met fytinezuur de opname van zink bemoeilijken. Maar welke oplossing biedt jullie product daarin ? Ik lees bij de gebruiksaanwijzing dat je de T-booster dient in te nemen halverwege een maaltijd. Wat als die maaltijd bestaat uit mijn dagelijkse portie havermout ? Ik vraag me op wat dit slaat ?

Over de T-booster zelf, doet me wat denken aan ZMA. Is zeker een goeie T-booster maar ik probeer hem alvast in te nemen vlak voor het slapen en gescheiden te houden van melkproducten en producten met fytinezuur.

Niet voor de testboost, maar betaal nu 24 euro voor 120 tabletten a 200mg magnesiumcitraat en nog eens 16 euro voor 90 tabletten a 25mg zink, dus vind dit een heel mooi product!

Maar eh, 'not suitable for women'? :(

Maar wat ik me nu afvraag. Je schrijft hier een heel stukje dat voedingswaren met fytinezuur de opname van zink bemoeilijken. Maar welke oplossing biedt jullie product daarin ? Ik lees bij de gebruiksaanwijzing dat je de T-booster dient in te nemen halverwege een maaltijd. Wat als die maaltijd bestaat uit mijn dagelijkse portie havermout ? Ik vraag me op wat dit slaat ?

Over de T-booster zelf, doet me wat denken aan ZMA. Is zeker een goeie T-booster maar ik probeer hem alvast in te nemen vlak voor het slapen en gescheiden te houden van melkproducten en producten met fytinezuur.

Je kan het probleem op twee manieren oplossen.

1) Je probeert de voedingsgewoonten van mensen te veranderen. Dat is behoorlijk moeilijk, maar de mensen op dit forum zijn goed gemotiveerd.

Ik ben zelf steeds meer aan het afstappen van brood. Ik eet nu overdag vooral quinoa met yoghurt + banaan en een groentenmix met kip of vis.

Een paar keer heb ik nu ook boekweit (heel) met yoghurt en banaan gegeten. Dat is even wennen maar toch goed te doen.

2) Je geeft extra zink. Dat extra zink wordt natuurlijk alsnog slecht opgenomen bij een maaltijd die rijk is aan fytinezuur. Maar ook dan maakt het een verschil.

Niet voor de testboost, maar betaal nu 24 euro voor 120 tabletten a 200mg magnesiumcitraat en nog eens 16 euro voor 90 tabletten a 25mg zink, dus vind dit een heel mooi product!

Maar eh, 'not suitable for women'? :(

Dat was een grapje m.b.t. de afkorting NSFW wat eigenlijk 'Not Safe For Work' betekent. Ik had er nog een * bij gezet met onderaan de post de volgende melding:

*Eigenlijk is dit supplement wel 'suitable for women'. Maar een uitgesproken effect op de lichaamseigen testosteron productie zal het bij vrouwen niet hebben.

Je kan het probleem op twee manieren oplossen.

1) Je probeert de voedingsgewoonten van mensen te veranderen. Dat is behoorlijk moeilijk, maar de mensen op dit forum zijn goed gemotiveerd.

Ik ben zelf steeds meer aan het afstappen van brood. Ik eet nu overdag vooral quinoa met yoghurt + banaan en een groentenmix met kip of vis.

Een paar keer heb ik nu ook boekweit (heel) met yoghurt en banaan gegeten. Dat is even wennen maar toch goed te doen.

2) Je geeft extra zink. Dat extra zink wordt natuurlijk alsnog slecht opgenomen bij een maaltijd die rijk is aan fytinezuur. Maar ook dan maakt het een verschil.

Thanks voor het antwoord. Voor de volledigheid kan je dan misschien ook het wetenschappelijk onderzoek integreren in je gebruiksaanwijzingen, zou ik zo zeggen. Ipv tijdens de maaltijd kan je bv zeggen op een zo nuchter mogelijke maag of vlak voor het slapen gaan ?

Thanks voor het antwoord. Voor de volledigheid kan je dan misschien ook het wetenschappelijk onderzoek integreren in je gebruiksaanwijzingen, zou ik zo zeggen. Ipv tijdens de maaltijd kan je bv zeggen op een zo nuchter mogelijke maag of vlak voor het slapen gaan ?

Zowel zinkgluconaat als gemberwortelextract zijn niet zo fijn op de nuchtere maag. Vandaar het advies het tijdens de maaltijd te gebruiken.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven