XXL Nutrition

Stelling Een tattoo neem je alleen als deze iets betekend

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik heb wel een gesprek met mensen, gaat het over tattoos, zeg ik op mijn beurt dat ik denk dat ik wel een tattoo wil en veel mensen vinden dan dat ik het niet zou moeten doen omdat het geen betekenis heeft.

Wat is jullie mening hier over?

Ik heb er 2 laten zetten op jou leeftijd zonder betekenis. Ik heb er niet echt spijt van maar kon ik het terug draaien zou ik het denk ik niet nog een keer doen.

Als je het mooi vindt moet je het doen, alleen zou ik er wel even over nadenken.

Ben helemaal geen fan van tattoo's, dus als je het mij vraagt boeit het niet of het een betekenis heeft of niet.
Gewoon helemaal niet doen.
Zeg nou zelf : word je lichaam er mooier of beter van?

Ik heb een koelkast op m'n linkerbil.
Best wel spijt van.

grammaticale fouten in een tattoo zijn echt funest

Als jij het mooi vind waarom niet? Hoeft niet persee een betekenis te hebben..

Ik zie niet in waarom het een betekenis zou moeten. Zo'n tattoo in japanse stijl met veel rood en zwart is 10 x vetter dan zo'n tokkie-achtige ''R.I.P. tante Sjaan'' of weet ik veel

Ik heb er 3. 1 van de 3 vind ik prachtig, de andere 2 moet wat aan gedaan worden. Die staan er ook al eventjes. (11 en 9 jaar)
Allen gezet met een reden/betekenis. Toch laat ik de 2 op mijn rug over een tijdje moderniseren.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom zou het een betekenis moeten hebben? als jij iets mooi vind hoeft het toch niet persé wat te betekenen? of heb je je bankstel ook gekocht met een betekenis?

Vind het onzin dat het een speciale betekenis moet hebben.

Ik zou zelf geen tattoo plaatsen als het geen betekenis zou hebben, maar ik vind een tattoo zonder betekenis geen onzin. Het blijft voor velen een versiering. Een gruwelijke kooikarper op je lichaam is zeker mooi, maar het moet je wel staan.

• Topic Starter Topic Starter
Ben helemaal geen fan van tattoo's, dus als je het mij vraagt boeit het niet of het een betekenis heeft of niet.
Gewoon helemaal niet doen.
Zeg nou zelf : word je lichaam er mooier of beter van?

Dat is niet aan jou om te beoordelen ;)
Heb ooit een gezegde gezien en zal ik altijd onthouden.
Het komt hier op neer:

Mensen zonder tattoeages bekritiseren en veroordelen mensen met tattoeages dat ze ze hebben.
Maar doen mensen met tattoeages dat bij mensen die ze niet hebben? Nee.

Ik heb er veel, helft met en helft zonder betekenis. Maakt mij dat mooier of lelijker? Nee, het maakt wie ik ben en ook al hebben sommige tattoos zelf geen betekenis, het staat wel voor de herinnering aan het moment dat ik erbij heb gehad.

Veel mensen onderschatten tattoeages. Het is maar inkt, het is maar 'een' versiering.
En het is verre van dat plaatje wat jij 'maar ziet'.

;)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 19:33 ----------

Ik heb er 3. 1 van de 3 vind ik prachtig, de andere 2 moet wat aan gedaan worden. Die staan er ook al eventjes. (11 en 9 jaar)
Allen gezet met een reden/betekenis. Toch laat ik de 2 op mijn rug over een tijdje moderniseren.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ing vet! Letters zijn heel erg mooi gezet!
Heb zelf 2 zwaluwen in kleur.
Dit is trouwens de laatst gezette :D

2qmg9kg.jpg

Je zou zelfs kunnen stellen dat het meer nadelen heeft, wat als de betekenis of de reden ervoor om één of andere reden verandert? Denk dat het belangrijker is dat het mooi en uniek is.

Terug
Naar boven