Fitness Seller

Stelling Een tattoo neem je alleen als deze iets betekend

Ikzelf zou geen tattoo zetten gewoon omdat het hebben van een tattoo en voornamelijk dan ééntje die opvalt (zoals op je pols) je niveau naar beneden haalt. Ik wil niet hiermee bedoelen dat iedereen die een tattoo heeft dom is ofzo; stel gewoon eens dat je een werkgever bent en je wil iemand aannemen (kantoorjob dan wel); er passeren 2 mensen met hetzelfde IQ, diploma & slaagpercentage de revue, verschil is dat de ene een tattoo heeft en de andere niet, wie kies je?

De beste, want als de tattoo niet zichtbaar is maakt het geen ruk uit. Of heb jij al meegemaakt dat je in onderbroek op een sollicitatiegesprek zat?

Tattoo op zichtbare plaatsen zoals handen, nek en hoofd is retarded.

Of heb jij al meegemaakt dat je in onderbroek op een sollicitatiegesprek zat?

MC H3aDsH0T op sollicitatie...

tumblr_lmhk048P4m1qicrz8o1_500.jpg

Laatst bewerkt:
Als het maar vet is, maar met mening is ook altijd mooi. Kom tegenwoordig veel jongens tegen die standaard tattoo hebben uit een boekje, maar vervolgens een mooi verhaal bij verzinnen. Komt door al die miami ink crap waar ze allemaal drama verhaal hebben.

haha zo is het maar net, ooit eens op een festival een kerel tegengekomen met een brute mexicaans achtige jezus op zijn borst, ik vroeg hem of hij gelovig was, maar hij zei gewoon dat het er ubermaf uitzag, en dat was het ook. Dan heb ik liever zo'n mentaliteit dan dat huilerige gedoe.
Mijn persoonlijke doel is trouwens mijn hele lichaam te tattooeren met vanalles en noch wat (uitgezonderd voeten, handen, nek en gezicht). Volgende maand staat trouwens een manga/anime schoolmeisje op de planning. betekenis = zero en boeit me ook niet.

voor mijn werk maakt het niets uit en ik draag hemden. En dat anderen je misschien een bepaalde stempel opdrukken boeit me niet, ik weet dat ik een belezen vent ben met een gezonde visie op het leven die er daarnaast ook best wel anders dan de meute wil uitzien (een van de redenen ook dat ik aan krachttraining doe).
Ik heb gewoon de pest aan van die sulletjes die volgens strakke onuitgesproken normen leven om aan een bepaald maatschappelijk, gecultiveerd ideaal te voldoen, aangezien de link tussen intelligentie en een welbepaalde "etiquette" op niets dan gebakken lucht is gebaseerd.

Ben tatoeëerder van beroep, dus ik word juist constant aangemoedigd om meer tattoo's te nemen haha :roflol:

De beste, want als de tattoo niet zichtbaar is maakt het geen ruk uit. Of heb jij al meegemaakt dat je in onderbroek op een sollicitatiegesprek zat?

Tattoo op zichtbare plaatsen zoals handen, nek en hoofd is retarded.
Ik had het ook over tattoo's op zichtbare plaatsen, dacht dat ik als voorbeeld polsen/voorarmen heb vermeld :p

Ik zou zeggen alleen als je het mooi vindt?

Ben zelf geen fan van tats, 99% vind ik lelijk. Zijn een paar uitzonderingen zoals bij trickster en zyzz (t/m die sleeve dan, shit erna is te).

Die is mooi gezet :thumb: .

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 21:56 ----------

Je bedoelt volgens mij deze: The world is divided into two kinds of people: those who have tattoos, and those who are afraid of people with tattoos.

Heb zelf een Japanse sleeve, in de zomer ook met de lange mouw en in het pak, moet kunnen ;) . Zit niet een specifieke betekenis achter, daarvoor is de mythologie te complex. Heb wel iets met de Japanse cultuur en geschiedenis.

Nee dat niet, ik had er een shirt van maar das echt jaren geleden.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 18:08 ----------

Ben tatoeëerder van beroep, dus ik word juist constant aangemoedigd om meer tattoo's te nemen haha :roflol:

JA daaaaaag. Toch niet toevallig om de hoek bij lange gracht? Daar tegenover die biologische winkel de zaailing?

Hahaha... Heb je dit van die ''Backroom Casting Couch'' of zit ik met mijn gedachte ergens anders? :D

OT:
Enigste tattoe die ik echt vet vind...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je moet er dan ook wel echt het uiterlijk voor hebben. Vooral zo'n dikke baard en een kale kop. Een mooiboy uiterlijk past er uiteraard niet bij.

Verder vind ik van die tribals en doodskoppen echt lelijk en goedkoop.

@Animal,
Heb je serieus de naam van een band zo groot op je arm laten tatoeëren die je maar ''een beetje'' leuk vind?

Ik heb meer tatz met betekenis dan zonder..maar ik ben nu ook mezelf en Bob aan het volzetten met dingen zonder betekenis. Vind niet dat dat iets mag uitmaken in je keuze wat je wil zetten.

wel zwaar verslavend, een zetten worden er meer :P

Een tattoo hoeft geen betekenis te hebben in mijn ogen is persoonlijke smaak
Hebeen sleeve rugstuk 1 op mn kuit en 1 onder mn voet en 1 op mn borst
Ik vind het mooi boeit me niet wat andere er van vinden

• Topic Starter Topic Starter
bring up my post :)

vind het zo'n klets dat mensen zeggen *Ja er moet wel een betekenis aan zitten* ik vraag dan altijd waarom? Is toch mijn keus + mijn lichaam?

Sommige mensen houden niet van tattoo's, sommige wel dat is toch met alles? wat ik leuk vind hoeft een ander toch niet leuk te vinden?

Heb zelf vorig jaar mijn eerste tattoo laten zetten, ga ik dit jaar / begin volgend jaar uitbreide.

Je moet jezelf gewoon vragen wil je een tattoo? Zoja doe je dat, met of zonder betekenis. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij spijt had van een tattoo. Enige wat ik je aanraad is nooit een naam van vriendin te zetten. Wat je zet moet ook voor altijd mee kunnen gaan:)

Ik ga de mijne nog uitbreide vanaf mijn borst tot mijn arm ( T-shirt hoogte ) en dan de namen van mijn kinderen op mijn onderarm. ( Heb er nog geen maar daar wil ik ze hebben =) )

En mensen die zeggen heeft meer voordelen als nadelen, of gewoon niet doen dan ben je stom oid, ik ga toch ook niet mauwen over jou levenstijl? bemoei je dan ook niet met die van iemand anders =) hij vraagt advies over een betekenis of niet, niet over wel of niet zetten.

34hjp5d.png

Zit er al een tijdje aan te denken om deze te zetten. Is de God van Southpark.

Het probleem met elke tattoo: wat op dit moment leuk/cool/betekenisvol lijkt vind je over 10j ws belachelijk.

Een tattoo is wel vet, hoeft geen betekenis te hebben. Puur een versiering voor je lichaam, je moet wel een redelijk lichaam hebben plus een tatoo hebben die past, anders ben je gewoon een clown. Een buffe gast met een sleeve is gewoon ****ing vet, een aesthetic meid met een leuke bloem op haar reet or whatever is gewoon ****ing vet. Een skinny/fatso/gedrocht met een nog zo mooie tatoo blijft gewoon ****ing lelijk. Zie het als kleren, een lelijk iemand kan mooie kleren dragen, maar nog steeds is hij gewoon ****ing lelijk.

Heb trouwens zelf nog geen tatoo, maar ik kijk niet raar op als ik over een paar jaar met inkt ben versierd. :D

Tattoo's kunnen heel mooi zijn (vooral bij een ander) maar ik heb er ook veel gezien waarbij ik dacht wat moet je daar nu mee.

dit lijkt toch nergens op - wie is die heks?

Zo'n jonge meid die een lelijke vlindertje op haar borst liet zetten beseft niet dat als ze ouder is dat het een gerimpelde jumbojet is.
Die leuke bloem op haar reet is dan ineens een verwelkte megaplant
Een tribal vlak boven je reet - alsof het een reclameboodschap is (steek hem hieronder er in)

Nee sorry ik vind het soms te lelijk om naar te kijken.
Maar ieder zijn ding.

Wat Rob zegt, vind tatts een beetje tokkie achtig, maar whatever floats your boat

Doe het zeker niet op je 17e. Ik heb ook 2 tats die ik net zo graag niet zou willen dan wel. Het boeit me niet echt (anders zou ik ze wel weg laten halen), maar als ik morgen wakker wordt en ze zijn weg zou ik er geen traan om laten.

Het enige wat ik nu ik wat ouder ben wel zou willen is iets met de namen van mijn kids. Gewoon iets kleins en siervols.

Terug
Naar boven