markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het zeker waarderen, vooral bij wat buffere en getinte kerels. Ben bang dat het mij niet echt staat + het feit dat je smaak constant veranderd.....
wtf dude. wat houdt cannibal corps precies in? Ben je fan van die band?Dat is niet aan jou om te beoordelen
Heb ooit een gezegde gezien en zal ik altijd onthouden.
Het komt hier op neer:
Mensen zonder tattoeages bekritiseren en veroordelen mensen met tattoeages dat ze ze hebben.
Maar doen mensen met tattoeages dat bij mensen die ze niet hebben? Nee.
Ik heb er veel, helft met en helft zonder betekenis. Maakt mij dat mooier of lelijker? Nee, het maakt wie ik ben en ook al hebben sommige tattoos zelf geen betekenis, het staat wel voor de herinnering aan het moment dat ik erbij heb gehad.
Veel mensen onderschatten tattoeages. Het is maar inkt, het is maar 'een' versiering.
En het is verre van dat plaatje wat jij 'maar ziet'.
---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 19:33 ----------
****ing vet! Letters zijn heel erg mooi gezet!
Heb zelf 2 zwaluwen in kleur.
Dit is trouwens de laatst gezette
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 19:33 ----------
****ing vet! Letters zijn heel erg mooi gezet!
Heb zelf 2 zwaluwen in kleur.
Dit is trouwens de laatst gezette
![]()

wtf dude. wat houdt cannibal corps precies in? Ben je fan van die band?

Thanks, ik ben er ook heel blij mee. Hij staat daar niet voor niets. Ik vlieg op eigen vleugels maar sta met beide voetjes op de grond.
Was overigens lekker gevoelig, zo aan de zijkant van mijn voet.
Mooi gezet! Die van jou.
Beetje fan maar
Heb niets op mijn voet, maar van iedereen die hem wel heeft hoor ik hetzelfde.
Bij mij was mijn ruggegraat extreem. Kon 3 weken niet normaal zitten of op mijn rug liggen.
Veel dikke en grote letter, dus ook grote korsten ervan gehad.
En dat trekt...
) Niet enorm groot overigens, dat zal meegespeeld hebben.
Maar het resultaat mag er zijn. Super tat artist trouwens: http://www.swallowink.nl/ --> Bertina!

++Er wordt veel te veel waarde gehecht an betekenis, Het leven heeft geen betekenis, ergo doe waar je je zelf goed bij voelt.
Ik heb er 3. 1 van de 3 vind ik prachtig, de andere 2 moet wat aan gedaan worden. Die staan er ook al eventjes. (11 en 9 jaar)
Allen gezet met een reden/betekenis. Toch laat ik de 2 op mijn rug over een tijdje moderniseren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is niet aan jou om te beoordelen
Heb ooit een gezegde gezien en zal ik altijd onthouden.
Het komt hier op neer:
Mensen zonder tattoeages bekritiseren en veroordelen mensen met tattoeages dat ze ze hebben.
Maar doen mensen met tattoeages dat bij mensen die ze niet hebben? Nee.
. Zit niet een specifieke betekenis achter, daarvoor is de mythologie te complex. Heb wel iets met de Japanse cultuur en geschiedenis.Als het maar vet is, maar met mening is ook altijd mooi. Kom tegenwoordig veel jongens tegen die standaard tattoo hebben uit een boekje, maar vervolgens een mooi verhaal bij verzinnen. Komt door al die miami ink crap waar ze allemaal drama verhaal hebben. Als je het mooi vind en het bij je past zeg ik doen. Ik pas persoonlijk wel op dat het niet onder me shirt vandaan kan komen, omdat het toch wel extra stempel geeft als je traint en ook nog is zichtbare tatoo´s hebt helaas. Maar ieder ze ding!
Dit is mijn eigen tattoo, 13 augustus afmaken en uitbreiden naar schouder, lekker 5 uur branden!
![]()