Fitness Seller

Een uitspraak van Arnold, wat vinden jullie?

sjeun

Cool Novice
Waardering
0
"Experiencing this pain in my muscles and aching and going on and on is my challenge. The last three or four reps is what makes the muscles grow. This area of pain divides a champion from someone who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens. I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It's not going to kill me. I wake up five minutes later and I'm OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don't pass out. They don't go on."

Behoorlijk gaaf gezegt :eek:

sjeun zei:
"Experiencing this pain in my muscles and aching and going on and on is my challenge. The last three or four reps is what makes the muscles grow. This area of pain divides a champion from someone who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens. I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It's not going to kill me. I wake up five minutes later and I'm OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don't pass out. They don't go on."

Behoorlijk gaaf gezegt :eek:

Ah dus daarom had hij z'n goeie benen... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zijn boek kopen maar is dat ook in het nederlands verkrijgbaar?

ondanks dat ik het de beste BBer aller tijden vind neem ik veel van wat ie zegt met een korreltje zout

hij kan leuk lullen maar dat wil niet zeggen dat alles wat ie zegt waar is

dat is pas tot failure trainen!!!

hey hey dat zegt hij in pumping iron;)

coltivatore zei:
ondanks dat ik het de beste BBer aller tijden vind neem ik veel van wat ie zegt met een korreltje zout

hij kan leuk lullen maar dat wil niet zeggen dat alles wat ie zegt waar is

Idd, zo beweerde hij dat van dat van pullovers je borstkas groeit.

Ik zou eens een "Wat heeft Ahnuld ons allemaal wijsgemaakt" topic moeten aanmaken:)

Maar toch een mooie fysiek :)

misschien gaf arnold iedereen wel foute info zodat hij altijd de grootste zal blijven...

Beetje stoere praat maar meer niet.

Hij was trouwens meester in het misleiden van zijn concurentie door constant onzin (zogenaamd tips) te vertellen aan deelnemers die tegen hem op het podium gingen. Velen geloofden zijn verhaaltjes ook nog.

sjeun zei:
"I do squats until I fall over and pass out. So what? It's not going to kill me. I wake up five minutes later and I'm OK."

Grappig gezegd, maar ik denk dat het wel wat langer dan vijf minuten duurt als je flauwvalt met 250kg of meer op je nek...

PreludE zei:
misschien gaf arnold iedereen wel foute info zodat hij altijd de grootste zal blijven...

Denk maar aan het schreeuwen tijdens het poseren wat hij een bodybuilder ging leren....voor degene die pumping iron gezien hebben.

JoHn87 zei:
Denk maar aan het schreeuwen tijdens het poseren wat hij een bodybuilder ging leren....voor degene die pumping iron gezien hebben.

hehe, ja dat was een hilarisch stukje. Hij vindt zichzelf ook wel helemaal geweldig die Arnold :).

Big_T zei:
Beetje stoere praat maar meer niet.

Hij was trouwens meester in het misleiden van zijn concurentie door constant onzin (zogenaamd tips) te vertellen aan deelnemers die tegen hem op het podium gingen. Velen geloofden zijn verhaaltjes ook nog.

Dat doe ik ook. Niemand mag groter worden dan mij! Ik zeg altijd dat ze pinda's en frikandellen moeten eten na hun training en voor het slapen gaan, ongeveer 100gram per keer:D

Niemand komt kwa het realiseren van z'n dromen en ambities maar in buurt van Arnold.
Daarom mag hij zeggen wat ie wil, en wij zijn VERPLICHT om naar hem te luisteren:D

Hij hoort gewoon in het rijtje van bijv. Cruijff, Churchill en Elvis thuis als één van de grote der aarde.
Als hij zegt dat je op het podium moet gillen bij elke pose dan is dat zo!;)

Terug
Naar boven