XXL Nutrition

Een uitspraak van Arnold, wat vinden jullie?

lol ik zie me al bezig, telkens flauwvallen na de set :D

in de film zei hij ook dat hij geen melk dronk, maar bier, want melk dat is voor babys, dus ik drink nu 2 liter bier per dag..hopen dat ik ga groeien:rolleyes:

sjeun zei:
A lot of other athletes are afraid of this. So they don't pass out. They don't go on."

Ik ben al meer als een kwart eeuw met gewichtstraining bezig, Ik heb mensen tijdens de oefening in hun broek zien schijten en zijken en na de oefening voor pampus op een bankje zien liggen. Ik heb mensen half over hun nek zien gaan, maar ik heb nog nooit, NOOIT ! ! ! iemand bewusteloos zien gaan na een set squaten of wat dan ook.

Typesche Herr Zwanzeneger onzin dus :mad: Geen benen om trots op te zijn, dan maar sterke verhalen vertellen :(

3XL zei:
Ik ben al meer als een kwart eeuw met gewichtstraining bezig, Ik heb mensen tijdens de oefening in hun broek zien schijten en zijken en na de oefening voor pampus op een bankje zien liggen. Ik heb mensen half over hun nek zien gaan, maar ik heb nog nooit, NOOIT ! ! ! iemand bewusteloos zien gaan na een set squaten of wat dan ook.

Typesche Herr Zwanzeneger onzin dus :mad: Geen benen om trots op te zijn, dan maar sterke verhalen vertellen :(

Arnold is in mijn ogen ook helemaal geen held ...

Arnold is altijd al mijn held geweest maar hij kon wel meer dingen beweren die nergens op sloegen.

Zijn boek is wel geweldig,
heb hem gekocht via marktplaats nederlandse versie! mooi om zijn verhaal te lezen over zijn leven.

Eigenlijk moet je bij 3/4 van wat hij zegt net het omgekeerde doen, dan komt het wel goed.

Arnold is arrogant, niettemin had de man een modelfysiek.
Hij heeft wel meer onzin verkondigd, maar aan de uitspraken van de topicstarter zijn toch een aantal waarheden verbonden hoor...

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft tog wel een boek geschreven over bodybuilding hoe je het moet doen enzo (wat het beste is voor je lichaam, uitleg bij oefeningen, schema's, enzo enzo..)? Zo'n soort boek van hem wil ik kopen maar nu zeggen jullie allemaal dat hij onzin lult dus kan ik zijn boek beter niet kopen? En hebben ze zo'n soort boek in het nederlands? Waar kan ik um bestellen? En hoe heet het boek? :cool: :cool:

• Topic Starter Topic Starter
NEUJ maar dat soort gekheid staat dus in zijn boeken? :o

Boek heet "Arnold Schwarzenegger. The new encyclopedia of modern bodybuilding " Kun je kopen onder andere bij the American Bookstore.
Leuk boek veel info.

Arnold wordt ik altijd blij van. Heb ik hem z\ien flauw vallen in Pumping Iron. Nee! maar toch een cult film. Veel zout bij zijn uitspraken.

Zo moet je volgens hem ook Volle mayonaise eten!
Had ie geen hartoperatie gehad:D

akiraC zei:
Ik heb dat boek in het Engels, ik ben een talenn00b en zelf ik kan het goed verstaan:)

Alleen de plaatjes zijn al goud waard!

Het boek komt uit een ander tijdperk, dus logisch dat een aantal zaken betreffende training en voeding achterhaald zijn.
Toch zouden veel sportschoolbezoekers heel erg gebaat zijn met wat meer van die old school trainings mentaliteit.
Tegenwoordig denken er teveel dat je met een soft schema'tje en shakeje per dag een wereldlijf kan bouwen.

Volgens Arnold voelt een goede training het zelfde aan als klaarkomen tijdens coïtus..
Volgens mij heeft deze meneer nooit goede coïtus gehad..

Terug
Naar boven