SideShow
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steebz zei:in de film zei hij ook dat hij geen melk dronk, maar bier, want melk dat is voor babys, dus ik drink nu 2 liter bier per dag..hopen dat ik ga groeien![]()

sjeun zei:A lot of other athletes are afraid of this. So they don't pass out. They don't go on."
Geen benen om trots op te zijn, dan maar sterke verhalen vertellen 
3XL zei:Ik ben al meer als een kwart eeuw met gewichtstraining bezig, Ik heb mensen tijdens de oefening in hun broek zien schijten en zijken en na de oefening voor pampus op een bankje zien liggen. Ik heb mensen half over hun nek zien gaan, maar ik heb nog nooit, NOOIT ! ! ! iemand bewusteloos zien gaan na een set squaten of wat dan ook.
Typesche Herr Zwanzeneger onzin dusGeen benen om trots op te zijn, dan maar sterke verhalen vertellen
![]()
DOC.FEELGOOD zei:

daxie zei:Eigenlijk moet je bij 3/4 van wat hij zegt net het omgekeerde doen, dan komt het wel goed.

Ik heb dat boek in het Engels, ik ben een talenn00b en zelf ik kan het goed verstaansjeun zei:Ik wil zijn boek kopen maar is dat ook in het nederlands verkrijgbaar?

akiraC zei:Ik heb dat boek in het Engels, ik ben een talenn00b en zelf ik kan het goed verstaan![]()