MuscleMeat

Een vette auto

klopt het dat dit beestje dan sneller is, evenveel pk en meer koppel heeft als de bugatti veyron?

Guido20 zei:
Mwah, zeker vette prestaties, maar de looks zijn iets overdone vind ik. Maar ik zou toch wel overwegen om hem te ruilen voor mijn clio, met bijbetaling van zijn kant dan. Die wieldoppen op mijn clio waren immers niet gratis.

whahaha lol :p

Echt ni mijn ding . Beetje te jonny .... vind ik ! Goe voor in een auto salon of zo maar zie je je al rijden ? tuut tuut Jonny is hier :cool:

Kenjie zei:
Echt ni mijn ding . Beetje te jonny .... vind ik ! Goe voor in een auto salon of zo maar zie je je al rijden ? tuut tuut Jonny is hier :cool:
met zoiets kan je pas patsen, i.p.v. al die getunede micra's, golfjes, etc :D

Kenjie zei:

wat een bull, veel liever zon viper dan zon jan-modaal koekblik met een dubbele uitlaat waar alle zware gassen van die 1.4 doorheen moeten.

bugatti veyron trekt naar 100 in 2.5 seconden
saleen s7 in 2.8 seconden( ong)

Centaur zei:
De veel te bolle en hoge bovenkant op een strakke lage onderkant, dat maakt hem lelijk. (vind ik)

Jep same here. Doe mij toch maar de wat gelikter geshapete chevie corvet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uhm..........wel vet hoor. kzou he niet kopen voo r het geld.

gallius zei:
klopt het dat dit beestje dan sneller is, evenveel pk en meer koppel heeft als de bugatti veyron?

niet helemaal............

Bugatti heeft:
1001 pk, en maar 1250 nm koppel

hij vliegt in 2.5 sec. van 0-100
in 7.3 van 0-200
en 300 in ongeveer 16 sec dacht ik, met een top van 407 km/h:D

dus geef mij maar lekker zo'n VIPERRRRRRRRRRRRR !!!:D :eek:

:cool:

Leuke bak, maarja ik denk dat die 1 op 2 rijdt :D . Afgelopen zaterdag nog in een Corvette gereden en dat was al kwijl kwijl, dag GTI's, VR6's em G60's :flipoff: .

Dan beat hij de Exelero niet met z'n 1op1 :D

Terug
Naar boven