Fitness Seller

Een weekje pauze

• Topic Starter Topic Starter
Metal_Wolf zei:
Yup, zit nu met een blessure en het voelt alsof ik 5 kilo lichter ben geworden in die paar dagen maar volgens de weegschaal weeg ik nog evenveel.

Heb me ook voorgenomen niet langer dan 1 week te rusten tenzij ik een blessure heb want dan wordt ik gek.

Dat moest er nog eens bijkomen! Vandaag met gym een ongeluk gehad, linker pols zwaar gekneusd...en kneuzingen duren altijd zo lang..het ziet er naar uit dat dit weekje wel verleng moet worden:(

boogie zei:
ik heb het trainen nu weer een btje opgepakt en doe het nu wat anders. Ik leef eigenlijk van dag tot dag. Soms train ik 3/4 dagen niet, soms 2/3 dagen achter elkaar. Dat hangt af van enerzijds 'externe' factoren (op pad gaan, school etc.), en anderzijds van 'interne' factoren (moeheid of simpelweg geen zin). Dit bevalt mij eerlijk gezegd veel beter en past ook meer bij mijn huidige levensstijl. Niet dat mijn leven nou zo spannend is; dynamisch is het op dit moment zeker wel. 't Zelfde geldt overigens voor voeding.
???

hé D., wat is er loos?

laatst een week rust genomen.

Eten wat ik wilde (veel minder dus) en niet getraind. Nog steeds zelfde gewicht :)

Terug
Naar boven