XXL Nutrition

een zo laag mogelijke dosis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ik ben aan het cutten en wil ff rond de 6% komen en denk daarom aan een low dose tren cycle.

Ik kan absoluut niet tegen tren vanwege de bijwerkingen en op 200mg tren e ging ik al als een tierelier. Tren is imo de enige aas wat echt helpt met het cutten waardoor ik dus hieraan denk.

Wat denken jullie hiervan? Is een dergelijke kuur het onderdrukken van mijn endogene productie waard? Is het noodzakelijk om laten we zeggen 75mg test erbij te zetten?

Heb tevens ook wat bold liggen, dus dat zou ik er ook bij kunnen combineren.

Discuss!

tren op 200 kan nog wel. 75mg test...als dat test e is weet ik niet of dat iets gaat doen.
Zou anders beide 1ml nemen dus 200mg tren e en 250 test e. Wel even dubbele frontload doen eerste week.

anders neem je 75mg tren ace en 100mg test p, 3x per week. Lekker makkelijk 2ml prikken maar :)
dat gaat zowieso wel knallen voor een cut

• Topic Starter Topic Starter
tren op 200 kan nog wel. 75mg test...als dat test e is weet ik niet of dat iets gaat doen.
Zou anders beide 1ml nemen dus 200mg tren e en 250 test e. Wel even dubbele frontload doen eerste week.

anders neem je 75mg tren ace en 100mg test p, 3x per week. Lekker makkelijk 2ml prikken maar :)
dat gaat zowieso wel knallen voor een cut

nee bro, 200mg tren is net te veel. Kan wel 100mg tren e + 100mg test e nemen en kijken hoe dat uitpakt. Neem aan dat je daar ook lekker op kan gaan, en zelfs wat vvm mee kan winnen. Korte esters pak ik niet, gewoon omdat ik liever zo min mogelijk prik.

kan je ook doen. Moet je alleen wel geduld hebben. Dit zijn geen doseringen die je bloedwaardes binnen 1 dag al verdubbelen. Gewoon geduld hebben :)
Beter zowieso hoe minder shit des te beter. Hopelijk nemen meer mensen hier voorbeeld aan.

kan je ook doen. Moet je alleen wel geduld hebben. Dit zijn geen doseringen die je bloedwaardes binnen 1 dag al verdubbelen. Gewoon geduld hebben :)
Beter zowieso hoe minder shit des te beter. Hopelijk nemen meer mensen hier voorbeeld aan.

Idd, lijkt me ook het beste. Zolang je je voeding en training optimaliseert en aanpast on cycle zijn dergelijke doseringen meer dan genoeg. Zal ondertussen nog natural wat door cutten.

Op dbb is het blijkbaar vrij normaal geworden om al een eerste kuurtje te pakken van 750mg p/w en dat dan iedere kuurtje te verhogen. Maar de meesten zullen hopelijk te zijner tijd ook inzien dat dat geen zoden aan de dijk zet. Iedereen gebruikt hier enorme hoeveelheden maar ik zie maar weinig grote jongens, trek daar maar je conclusie uit.

Hey pumped, je gaat geen clen/t3 gebruiken?

Op dbb is het blijkbaar vrij normaal geworden om al een eerste kuurtje te pakken van 750mg p/w en dat dan iedere kuurtje te verhogen. Maar de meesten zullen hopelijk te zijner tijd ook inzien dat dat geen zoden aan de dijk zet. Iedereen gebruikt hier enorme hoeveelheden maar ik zie maar weinig grote jongens, trek daar maar je conclusie uit.

Niet zo de moraalridder uithangen..Je bent 20 en zit aan de tren? Daarnaast is dit niet je eerste kuurtje. Jij hebt je hormonale systeem al getergt terwijl je lichaam nog niet uit ontwikkelt was. En dan heb je commentaar op iemand die zeg...al 10jaar naturel traint en inmiddels op een 100kg zit een kuurtje test op 750mg pakt? Als we toch conclusies aan het trekken zijn...

eventueel provi met clen/t3/t4 kun je ook een eind komen als je voor tren zo gevoelig bent,
boldone en masteron maken je ook wel wat harder.

Niet zo de moraalridder uithangen..Je bent 20 en zit aan de tren? Daarnaast is dit niet je eerste kuurtje. Jij hebt je hormonale systeem al getergt terwijl je lichaam nog niet uit ontwikkelt was. En dan heb je commentaar op iemand die zeg...al 10jaar naturel traint en inmiddels op een 100kg zit een kuurtje test op 750mg pakt? Als we toch conclusies aan het trekken zijn...
Busted..

Wat heeft leeftijd hiermee te maken? Als je uitgegroeid bent ben je uitgegroeid. En ik heb 0,0 problemen door aas, dus jij bent hier degene die gelijk al conclusies trekt.

Ik begin liever op een jonge leeftijd op een lage dosis wat ik langzaam opbouw dan dat ik bijv. op jouw leeftijd op hoge doseringen ga kuren en een gemiddeld fysiek heb.

Niet zo gefrustreerd ouwe, anders ga je gewoon wat tijd aan je kinderen besteden :sukkeltje:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 17:45 ----------

Hey pumped, je gaat geen clen/t3 gebruiken?
twijfel nog. Heb geen ervaring met t3, wel met clen. Ga proberen om zo min mogelijk te gebruiken, dus denk dat ik dat maar dit keer oversla.
Eventueel een ecay cap per dag.

eventueel provi met clen/t3/t4 kun je ook een eind komen als je voor tren zo gevoelig bent,
boldone en masteron maken je ook wel wat harder.

thanks, zal even kijken. Masteron gaat 'm niet worden vanwege sides. En harder worden is nu niet echt belangrijk voor me, wil gewoon laag in BF zitten.

t3/clen aan de kant laten hoor. Je gaat niet op wedstrijdvoorbereiding ofzo. Gewoon goed dieet volgen en hard trainen.

Topic kan dicht. Ts heeft een weekban.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven