Fitness Seller

Een zwerver de dag van zijn leven bezorgen

*Kleed zich om voor gratis Ferrari en hoerenbezoek*

Zwerver is er ook niet armer op geworden dus je probleem is?

Brengt wel mensen op ideeën en kerel heeft leuke dag gehad.

Vriend van me deed ook een keer video's om aandacht te vragen voor kinderen met kanker. Ging iedereen zeiken dat hij geld verdiende aan kinderen met kanker terwijl hij t geld van de video's aan goed doel gaf.

Nu brengt hij het nog wel onder de aandacht maar aan t begin van de video zegt hij nadrukkelijk dat er geen reclames zijn en dus geen geld verdient word aan die video's.

Wordt dus niemand beter op..

Hij wordt er niet beter op. Precies hetzelfde als een zwerfhond van de straat plukken, 1 dag eten geven en wassen, waarna je het beest de volgende dag weer op straat tyft.

Wie het kleine niet eert...

...Zal mijn penis aanbidden.

leuk zo'n dag om nog eens extra duidelijk te maken wat voor een slecht leven de zwerver heeft

Hij wordt er niet beter op. Precies hetzelfde als een zwerfhond van de straat plukken, 1 dag eten geven en wassen, waarna je het beest de volgende dag weer op straat tyft.

zeg je ook wnn iemand je zomaar eens een cadeau geeft dat je er niet beter op wordt als hij/zij dat niet elke dag doet?

ben jij ff een ondankbaar k*tkind:)

zeg je ook wnn iemand je zomaar eens een cadeau geeft dat je er niet beter op wordt als hij/zij dat niet elke dag doet?

Give a man a fish and you feed him for a day, give him a net and you feed him for a lifetime. Ik krijg meestal een 'net' als kado Angelus.

leuk zo'n dag om nog eens extra duidelijk te maken wat voor een slecht leven de zwerver heeft

je kan het zo pessisistisch maken als je wilt, die gozer staat er niet bij stil dat vitaly views wilt ten eerste en het dus voornamelijk uit eigenbelang doet.. maar wie wordt hier nou slechter van?
Die zwerver gaat zn leven echt niet opeens om gooien ook al is er een kans van 0.1% bij wijze van spreken dat dit wel gebeurt door 1 zo'n actie, vitaly heeft zn views en monnie binnen,
het geld waar hij trouwens deze shit mee koopt waarschijnlijk dus waarom niet :P?

Give a man a fish and you feed him for a day, give him a net and you feed him for a lifetime. Ik krijg meestal een 'net' als kado Angelus.

"I wanted to make a random homeless guy's day" staat in de beschrijving. Niet "I wanted to turn around the life of a random homeless guy";)

en ik krijg meestal cadeau's zoals Batman: arkham city. Ben jij dan zo'n afhankelijk mongooltje dat men jou dingen moet geven om je verder te helpen in het leven?

Laatst bewerkt:

en weet je hoeveel meer kans die schone hond trouwens heeft om een lekker loops teefje
te scoren dan wanneer ie ene gore zwerfhond was gebleven..

Terug
Naar boven