erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwerver is er ook niet armer op geworden dus je probleem is?
Brengt wel mensen op ideeën en kerel heeft leuke dag gehad.
Vriend van me deed ook een keer video's om aandacht te vragen voor kinderen met kanker. Ging iedereen zeiken dat hij geld verdiende aan kinderen met kanker terwijl hij t geld van de video's aan goed doel gaf.
Nu brengt hij het nog wel onder de aandacht maar aan t begin van de video zegt hij nadrukkelijk dat er geen reclames zijn en dus geen geld verdient word aan die video's.
Wordt dus niemand beter op..

Hij wordt er niet beter op. Precies hetzelfde als een zwerfhond van de straat plukken, 1 dag eten geven en wassen, waarna je het beest de volgende dag weer op straat tyft.

zeg je ook wnn iemand je zomaar eens een cadeau geeft dat je er niet beter op wordt als hij/zij dat niet elke dag doet?
ben jij ff een ondankbaar k*tkind![]()
leuk zo'n dag om nog eens extra duidelijk te maken wat voor een slecht leven de zwerver heeft
?Give a man a fish and you feed him for a day, give him a net and you feed him for a lifetime. Ik krijg meestal een 'net' als kado Angelus.

zeg je ook wnn iemand je zomaar eens een cadeau geeft dat je er niet beter op wordt als hij/zij dat niet elke dag doet?
ben jij ff een ondankbaar k*tkind![]()
haha deze vind ik wel goed! Die zit!Give a man a fish and you feed him for a day, give him a net and you feed him for a lifetime. Ik krijg meestal een 'net' als kado Angelus.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6555681/d4fda04a/een_zwerver_de_dag_van_zijn_leven_bezorgen.html
Wat vinden jullie van dit? Ik zit zelf te denken binnenkort zoiets te doen, alleen dan wat kleiner (omdat arme student)