XXL Nutrition

Een zwerver de dag van zijn leven bezorgen

hahahah en de volgende dag staat ie weer op straat... met zn drugs

Ja en inplaats van een oud oma'tje in de supermarkt helpen om een pak yoghurt van het bovenste schap te pakken kan je beter thuiszorg voor de regelen. *idiot*

Die vent heeft toch gewoon een geweldige dag, mooi gebaar. Stel zuurpruimen hier.

Die vergelijking gaat niet op. Je zet de dingen nu een beetje uit de context, lmao.

Kwam keer zwerver naar me toe die gewoon fair aangaf dat hij in de shit zat, drugs verslaafd was en geld bij elkaar sprokkelde om een joint te halen... Vond de dude zo eerlijk dat ik hem al me kleingeld gaf (2 euro ofzo in totaal)

Kwam keer zwerver naar me toe die gewoon fair aangaf dat hij in de shit zat, drugs verslaafd was en geld bij elkaar sprokkelde om een joint te halen... Vond de dude zo eerlijk dat ik hem al me kleingeld gaf (2 euro ofzo in totaal)

Of dat slim is, is een 2de.
Als jij je er maar goed door voelt.

Ik heb een paar jaar terug nog eten gegeven aan een zwerver die na een strongmanwedstrijd in de tribune naar eten kwam zoeken :o

Ach, verrek. Ik geef ze meestal gewoon geld. Spuiten ze het in hun arm en is dat vitaal? Tja, eigen keuze.. minder om naar om te kijken.

Did I make your day? Did I make your day bro? :rolleyes:
Mixed feelings...

Een dakloze gebruiken ter zelfpromotie.
Het geld wat hij heeft uitgegeven aan die zwerver verdient hij dubbel en dwars terug.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik jong was en vaak naar centrum ging zag ik altijd een Chinees achtig zwerver vrouwtje met een hoofddoekje en een aantal tassen, ze zat heel vaak op de tramhalte bij de albert cuyp of soms bij de dam, ze praat altijd heel druk in zichzelf.
Nu zag ik haar gewoon meer dan 25 jaar later nog zo zitten maar dan in de Leidse straat.
Alsof de tijd stil had gestaan en realiseerde me dat ik haar eigenlijk al bijna mijn hele leven zie.
Vermoed dat ze psychische problemen heeft en vraag me af wat haar verhaal is, waarom het zo gelopen is.
Vind het knap dat ze zich zo lang staande heeft weten te houden.
Met zwervers heb ik niet zoveel medelijden maar met haar op 1 of andere manier toch wel.

Waarom vraag je haar niet waarom haar leven zo gelopen is?

Lekker boeie als hij het voor zichzelf doet of zijn eigen goede gevoel. Het gaat er toch om dat die vent toch nog iets van een lichtpuntje in zijn leven krijgt en dat vind ik heel mooi. En hij krijgt geen zak met geld maar ook echt dingen die hij nodig heeft en jaren mee kan doen.

Ik denk dat menig zwerver diep van binnen uit zijn lijden verlost wilt worden. Dus s'nachts zwervers killen is een genot voor beiden, en een verlies van de beschaving.

Sinds ik ben veranderd in een leeuw.

Terug
Naar boven