pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en inplaats van een oud oma'tje in de supermarkt helpen om een pak yoghurt van het bovenste schap te pakken kan je beter thuiszorg voor de regelen. *idiot*
Die vent heeft toch gewoon een geweldige dag, mooi gebaar. Stel zuurpruimen hier.
Kwam keer zwerver naar me toe die gewoon fair aangaf dat hij in de shit zat, drugs verslaafd was en geld bij elkaar sprokkelde om een joint te halen... Vond de dude zo eerlijk dat ik hem al me kleingeld gaf (2 euro ofzo in totaal)
Of dat slim is, is een 2de.
Als jij je er maar goed door voelt.
Ik heb eens gedaan alsof ik een zwerver was die eten zocht in de tribune na een strongmanwedstrijd. Ik kreeg toen eten van een Gandalf achtige man.
Een dakloze gebruiken ter zelfpromotie.
Het geld wat hij heeft uitgegeven aan die zwerver verdient hij dubbel en dwars terug.
1: Ik zei meestal
2: I don't care wat er in Holland allemaal gaande is, ik woon er niet eens.
Ooit gehoord van vrije meningsuiting?

Toen ik jong was en vaak naar centrum ging zag ik altijd een Chinees achtig zwerver vrouwtje met een hoofddoekje en een aantal tassen, ze zat heel vaak op de tramhalte bij de albert cuyp of soms bij de dam, ze praat altijd heel druk in zichzelf.
Nu zag ik haar gewoon meer dan 25 jaar later nog zo zitten maar dan in de Leidse straat.
Alsof de tijd stil had gestaan en realiseerde me dat ik haar eigenlijk al bijna mijn hele leven zie.
Vermoed dat ze psychische problemen heeft en vraag me af wat haar verhaal is, waarom het zo gelopen is.
Vind het knap dat ze zich zo lang staande heeft weten te houden.
Met zwervers heb ik niet zoveel medelijden maar met haar op 1 of andere manier toch wel.
Nou ja, dit had ik zeker niet van u verwacht..Ik heb eens gedaan alsof ik een zwerver was die eten zocht in de tribune na een strongmanwedstrijd. Ik kreeg toen eten van een Gandalf achtige man.
Ik denk dat menig zwerver diep van binnen uit zijn lijden verlost wilt worden. Dus s'nachts zwervers killen is een genot voor beiden, en een verlies van de beschaving.