erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
O vandaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja vrije meningsuiting daarom reageer ik ook zo op je domme opmerkingen
..i dont care wat er in holland gebeurt ... nou dan moet je helemaal niet reageren en wegwezen hier
.. ik woon er niet eens ... ach ja een belg he ?? ze hebben daar zeker geen zwervers
maar ja je bent pas 19jr he ga maar naar k3 luisteren
Hoi Hailey.19? Whaha, waar heb je dat vandaan :')
En dan zeggen dat ik rap conclusies trek :')

19? Whaha, waar heb je dat vandaan :')
En dan zeggen dat ik rap conclusies trek :')

Waarom vraag je haar niet waarom haar leven zo gelopen is?
Wat maakt het uit dat hij veel kijkcijfers haalt. Vind het wel leuke TV. Zie dit liever dan een glazen huis of miljarden die naar Afrika gestuurd worden in een bodemloze put.slikte ze het door ?? is toch weer gratis eiwitten ??
Dit, dit en dit!Vitaly is een fakking eindbaas. Ik vind dit een cool filmpje. Een zwerver aan een baan helpen? Je mag niet eens werken als je niet ingeschreven staatWat maakt het uit dat hij veel kijkcijfers haalt. Vind het wel leuke TV. Zie dit liever dan een glazen huis of miljarden die naar Afrika gestuurd worden in een bodemloze put.
Vitaly is bezig met een inzamelingsactie zodat die zwerver naar de tandarts kan. Doel was 2500 dollar in te zamelen, ze zitten nu al op 6542 dollar. Dus daar zal vast ook wel weer een filmpje van komen t.z.t.
http://www.indiegogo.com/projects/martin-s-campaign

Waarom vraag je haar niet waarom haar leven zo gelopen is?
Doe ff normaal.
nee hoor maar wat weet een pubertje van 19 jaar nu .. about life en heeft gelijk een mening klaar ga eens
echt met een zwerver praten dan stel je je kortzichtige mening wel bij .. been there done that ...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6555681/d4fda04a/een_zwerver_de_dag_van_zijn_leven_bezorgen.html
Wat vinden jullie van dit? Ik zit zelf te denken binnenkort zoiets te doen, alleen dan wat kleiner (omdat arme student)