Fitness Seller

Een zwerver de dag van zijn leven bezorgen

Met mijn sexy manen...

ja vrije meningsuiting daarom reageer ik ook zo op je domme opmerkingen

..i dont care wat er in holland gebeurt ... nou dan moet je helemaal niet reageren en wegwezen hier

.. ik woon er niet eens ... ach ja een belg he ?? ze hebben daar zeker geen zwervers ???

maar ja je bent pas 19jr he ga maar naar k3 luisteren

19? Whaha, waar heb je dat vandaan :')
En dan zeggen dat ik rap conclusies trek :')

Laatst bewerkt:
Vitaly is een fakking eindbaas. Ik vind dit een cool filmpje. Een zwerver aan een baan helpen? Je mag niet eens werken als je niet ingeschreven staat :roflol: Wat maakt het uit dat hij veel kijkcijfers haalt. Vind het wel leuke TV. Zie dit liever dan een glazen huis of miljarden die naar Afrika gestuurd worden in een bodemloze put.

Epic skills:

Ik ben benieuwd naar het tandarts filmpje, in ieder geval de reactie van Martin. Het gesleutel zelf hoef ik niet te zien.. :)

Vitaly is een fakking eindbaas. Ik vind dit een cool filmpje. Een zwerver aan een baan helpen? Je mag niet eens werken als je niet ingeschreven staat :roflol: Wat maakt het uit dat hij veel kijkcijfers haalt. Vind het wel leuke TV. Zie dit liever dan een glazen huis of miljarden die naar Afrika gestuurd worden in een bodemloze put.
Dit, dit en dit!

Vitaly is bezig met een inzamelingsactie zodat die zwerver naar de tandarts kan. Doel was 2500 dollar in te zamelen, ze zitten nu al op 6542 dollar. Dus daar zal vast ook wel weer een filmpje van komen t.z.t. :)

http://www.indiegogo.com/projects/martin-s-campaign

Ik hoop dat Vitaly na de tandoperatie de dude ook nog omschoolt tot een echte PUA :)

nee hoor maar wat weet een pubertje van 19 jaar nu .. about life en heeft gelijk een mening klaar ga eens
echt met een zwerver praten dan stel je je kortzichtige mening wel bij .. been there done that ...

+1. Shit happens. Zijn mensen met weinig levenservaring en kortzichtig denken die zulke opmerkingen plaatsen.

Terug
Naar boven