AndroidHealthClinic

Eenvoudig voedingschema maken (Exel)

owned

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
10
Heb wat gevonden dat het schema maken een stuk makkelijker maakt. Het is een exel sheet waar je je stats invuld en het berekend alles voor je. :rolleyes:

Je klikt vervolgens alles aan wat je op een dag naar binnen wilt stoppen en hij berekend hoeveel Kcal eiwitten etc. het is.

Erg handig vooral als je net al ik een hekel hebt aan schema's maken. :p

(uploaden lukte niet dus vandaar de link)

[Link niet meer beschikbaar]

thx man :) nice ook die grafieken en dropdown menus

proper tool.. thx! +1

thnx ens in verdiepen, is miss handiger als eetmeter :D +1

Very nice, alleen die kcals behoefte berekening is bij iedereen verschillend, ik heb bv 3000kcals nodig als onderhoud volgens die meter, maar met 3000kcals zou ik makkelijk bijkomen.

Grtz

mooi !

wie heeft dit gemaakt?

Snap er geen reet van

Best fraai programma ja.

Bijna handiger dan mijn eigen excel'tje!

Super handig!

• Topic Starter Topic Starter

Zal proberen wat uitleg te geven.:rolleyes:

- Je opent het bestand

- Onderaan je beeld zie je tabblaadjes staan met daarop: uitleg, 3 dagen split, voedingsschemaetc.

- klik op het tabblad; voedingschema

- Als het goed is zie je nu een blauw met groene tabel

- Bovenaan je scherm in kolom "C" zie je staan: zelf invullen

- Vul dit in met de gegevens die links gevraagd worden. Dus; Leeftijd, lichaamsgewicht enz.

- Als je dit alles hebt ingevuld berekend het programma automatisch hoeveel kallorieen je nodig hebt voor onderhoud, cutten en bulken.

- Nu is het tijd je voedingsschemate maken.

- Je ziet op het blad allemaal drop down menutjes. Met de tijd van de dag aan de linker kant.

- Dit zijn de tijden waarop je moet/kan eten. Vul nu via de drop down menu's in wat je wilt gaan eten. Als je aan de rechter kant kijkt zie je hoeveel kalorieen, vet, kolidraten en eiwitten ieder product bevat.

- Stel zo je voedingsschemasamen. Als je klaar bent met je schema, scroll je helemaal naar beneden. Daar zie je een donkergroene tabel en daar staat in hoeveel je totaal aantal kalorieen per dag is enz. zo kun je zien of het schema bevat wat je nodig hebt.

Ik hoop dat jullie er nu wel uitkomen. Suc6 :D

Best fraai programma ja.

Bijna handiger dan mijn eigen excel'tje!

Je eigen excel'tje?
Posten? :p

OT: Grappig programma, alleen als ik bij VVM het getal invul gebeurd er niets.
Als ik straks thuis ben even wat beter gaan bekijken. \
Thnx voor de post

super handig, het schermpje was te groot voor mijn beeld waardoor ik die onderste tabs nie tzag:P

Heb al mn gegevens en wat ik eet enzo ingevult, kom ik uit op 3079.
Dit zijn mijn calorieën die ik moet eten om te cutten, toch ben ik al 3 kg aangekomen vorige maand. :P maar voor de rest best grappig

Terug
Naar boven