Fitness Seller

eerst 43 kilo vermageerd n nu trug vreten voor spieren :D

Top prestatie, Ziet er zeker goed uit. je zal je wel een stuk beter voelen, Keep up the good work! :)

Respect kerel, netjes gedaan!

Damn gozer! puik werk!
Dit soort foto's had ik net nodig om iemand te overtuigen dat het mogelijk is, áls je maar wilt!

Diep respect

Haha en dan ben ik bang dat ik mijn laagje vet nooit meer weg ga krijgen. Als je ziet wat jij ff in een half jaar weg krijgt. Niets meer dan respect! :loopband:

Zeer knappe prestatie! Respect voor je wilskracht. Als je even gedreven bent om spiermassa te kweken, als om vet te verliezen, ben je in no-time een beeessccht! :thumbs:

Zo zag ik er vroeger ook uit!

Goed gedaan, je zult jezelf een stuk beter voelen!
Ikzelf ben ook 40 kilo afgevallen
het eraf houden is het moeilijkste gedeelte, wat me ook niet is gelukt

Zo snel vermagerd, heb je een maagring laten steken ?

als ik eerlijk mag zijn, ik zou doorcutten. Er kan nog zeker een kilo of 8 af. Je hebt nu een "gemiddelde" look.

Als je zoon doorzettingsvermogen hebt al jij, waarom tevreden zijn met gemiddeld? Volle sixpack erdoor, dan zal iedereen pas kijken...

super kerel!!

dit beloofd veel goeds... je gaat zowiso een monster worden!
je zal waarschijnlijk wel snel massa kunnen kweken gezien je lichaamsbouw.
en zeker met zo een doorzettingsvermogen.

post maar een foto na een half jaar ik durf te wedden dat je dan al heel wat spieren gekweekt hebt...
ur gonna be huge!

Absoluut top, dat is nog eens cutten.

:clap:

dit is echt respect!

echt zwaar veel doorzettingsvermogen!!

suc6 met je doelen!

zééér netjes, ik denk dat die foto's meer motiverend zijn voor ons dan ieder andere ' kijk eens hoeveel ik veranderd ben na 5 maand ' foto's !!!
greetz steven

respect man suc6

Zeer nette prestatie kerel! :thumb:

zeer zeer zeer goed!!!

Hahaha,

nu zal je wel wat meer aandacht van de kippetjes krijgen!
Ik moet zeggen dat ik dat binnen een half jaar een bijna ongeloofwaardige prestatie vind maar zeker een pluim voor jou.

SC

Super prestatie en ook dat je zo op de foto durf.
En nu weer gaan eten alleen iets gezonder.

Terug
Naar boven