XXL Nutrition

eerst 43 kilo vermageerd n nu trug vreten voor spieren :D

• Topic Starter Topic Starter
Waar crystal meth allemaal niet goed voor is...

dit bedoel ik nu met domme opmerkingen yeah right crystal meth i dont do drugs ga ergens anders k*tzooien van dit soort reacties krijg ik het nu ik heb er hard voor moeten werken er zijn meer dan 20 personen die kunnen bevestigen dat ik elke dag hard heb zitten werken in de fitness ik reed eerst met men fiets langs daar en trug (ong 20km) dan liep ik in de fitness nog 25 min step 25min en fietse daar nog is 25 min dee derna spieroefeningen dus wat zit gij nu te lullen over drugs kzou zo uwe kop van u lijf kunne slaan :)

Interpunctie kan ook geen kwaad :)

Knap gedaan man ....
respect !!

Respect kerel dat je zo bent afgevallen, succes met de krachttrainingen!

goed bezig man, je bent van een fat ass nerd naar een player in progress gegaan.

Ik denk dat je ook wel aanleg hebt om spieren te kweken.

keep it up!

dit bedoel ik nu met domme opmerkingen yeah right crystal meth i dont do drugs ga ergens anders k*tzooien van dit soort reacties krijg ik het nu ik heb er hard voor moeten werken er zijn meer dan 20 personen die kunnen bevestigen dat ik elke dag hard heb zitten werken in de fitness ik reed eerst met men fiets langs daar en trug (ong 20km) dan liep ik in de fitness nog 25 min step 25min en fietse daar nog is 25 min dee derna spieroefeningen dus wat zit gij nu te lullen over drugs kzou zo uwe kop van u lijf kunne slaan :)

monster roid rage

echt goed gedaan joh(Y) goed ook dat je zo hebt doorgezet en niet bent teruggevallen in je oude patroon!!! je ziet er ook gelijk heel anders uit he, je gezicht enzo! veel beter(Y)

blijven doorgaan zo:D succes

Respect, respect, respect!!!
Je levenskwaliteit is er vast ook met sprongen mee vooruit gegaan

geweldig man;)

Echt netjes:)

nette prestatie man !

wow echt goed man

nice!! Hoe reageerden mensen die je een tijdje niet gezien had? ik neem aan dat die je niet meer herkenden? :)
moet leuk zijn voor je om dat dan zo te merken!

doe zo voort!!

1 woord jonge; Fantastisch!

damn kerel respect! in een half jaar tijd zo veel afgevallen, gatverdamme daar moet je ballen voor hebben ;)

echt super prestatie man,

Mooi gedaan!

super gedaan
wel veel 40 kilo in een half jaar
zelf 20 gelukt in half jaar, was dat ook maar 40 dan was ik ook nog van me overtollig vet afgekomen ;x achja dat komt nog wel
anywhay, harstikke mooi gedaan

echt proficiat met je prestaties!
nu heb ik wel een vraagje. ben nu ook 20 kilo afgevallen:van 98 naar 78 kg ben 187cm groot , maar hoe heb je je buik zo strak gekregen? ben nu half jaartje krachttraining bezig en sinds een paar weken echt bezig met cardio maar het blijft een papje? mss kan je me helpen?

ps: je bent een inspiratiebron geworden voor me :)

Terug
Naar boven