MuscleMeat

Eerst kuur? supplier raad me dit aan

Dag mede forumers,

Ik ben Kenney 23 jaar woon in Antwerpen en heb vroeger (4jaar geleden) hevig getraind zonder kuren.

Ondertussen zijn er wat veranderingen in men leven geweest waardoor ik een hele tijd niet meer heb kunnen trainen en dus ook het meeste van mijn spieren verloren heb.

nu ben ik een goed half jaar terug aan het trainen (1 , max 2 keer per week)

Ik weeg +-90 kg en ben 1.85m groot .
Ik ben aan het overwegen om met een kuur te starten om het gewenste resultaat terug te bekomen.

Ik heb al heel wat opgezocht hierover en geinformeerd bij een supplier en hij stelde mij volgende voor ;

Beste Kenney,

Dan kun jij het beste het volgende kuurtje nemen:

week 1-10 Testosteron Enanthaat 500mg
week 1-10 Deca 400mg
week 1-6 Winstrol 40mg

wk 12-14 Nolva 20mg (dit is je nakuur)

Dit is een goede beginner kuur waar je ongeveer 10kg spieren van
kunt verwachten zonder dat je neven effecten gaat ondervinden.
Gewoon simpel en veilig. Je hoeft ook maar 1 x per week te spuiten.

Jij hebt dan nodig 2 x test, 2 x tren, 2 x deca en 2 x winstrol en
1 x
nolva.

Bij deze kuur alle spiergroepen een keer in de week keihard trainen
met weinig herhalingen en zwaar gewicht.
Als je, zoals jij, wat meer wilt afvallen en minder aankomen kun je
wat cardio blijven doen tijdens de kuur en wat minder eten. Normaal
gesproken moet je zoveel mogelijk eten als je flink wilt aankomen.
Ik raad je aan veel eiwitten te eten en het aantal koolhydraten
(vooral suikers) te beperken.

Kunnen jullie mij wat bijstaan met advies , wat vinden jullie bvb van deze kuur in mijn situatie?

grtz Kenney

Waarom zou hij je voor dit kuurtje tren verkopen?

Omdat hij dan geld verdient?

Ga je eerst eens inlezen man!

Voedingschema had je al die tijd al moeten hebben, daarom groei je ook niet.. en maar 2 keer willen trainen per week schiet ook niet op.. ON is minimaal 4 keer per week trainen imo

30 min en cardio en 30 min "verschillende apparaten"........
Jij bent helemaal klaar om te kuren! Beest dat je bent, pas je op dat je niet te groot wordt met al die apparaten?..

• Topic Starter Topic Starter
Het is blijkbaar toch leuk om te lopen zeiken he mannen?!

Ik stel een normale vraag en mijn woorden worden omgedraaid tof!!

@ musashi ik ben wss nu al een groter beest als jij weliswaar met een kussentje rond ;-)
lees ook eens goed dat ik MOMENTEEL op verschillende apparaten train maar dit zou gaan uitbreiden als ik de kuur start.

Ik WIL niet 2 keer per week trainen maar ik KAN maar 2 keer per week trainen (ja sommige mensen hebben een drukke job die voorgaat op trainen).

maar goed ik ben toch al een beetje wijzer geworden door sommige forumleden die niet lopen te zeiken mijn dank daarvoor.

greetz

Ik denk dat je op deze manier vrij teleurgesteld gaat zijn na je kuur amigo. Zonde van je geld en gezondheid als je niet deftig voorbereid bent.

mag een beste drukke Job zijn, werk al 2 jaar 65 tot 70 uur per week en heb gewoon tijd om 5 keer te gaan trainen. ligt er puur aan waar je eisen liggen.

Ik ben zelfstandige dus heb eigenlijk nooit gedaan met werken (nee ik kan er ook niet meer tijd voor vrijmaken)

2 x 3 uur HARD trainen moet toch ook te doen zijn imo .

maar heb allesinds al besloten NOG niet te starten maar al is te beginnen met men voedingsschema.

zal voorlopig ook al wat meer tijd proberen vrijmaken 2x2uur/week en binnen 6 maanden nog eens evalueren of ik er klaar voor ben.

nogmaals bedankt aan de mensen die de tijd hebben genomen om een normale reactie te plaatsen

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:35 ----------

@ Timberland , hoelang train je dan als je 5 keer gaat ?

Dus test only is een beetje verstandiger begrijp ik.

Hoeveel keer per week zou ik dan moeten gaan trainen volgens jou zydrunas ?
Ik heb namelijk maar maximum 2 keer per week tijd voor te gaan (wel 3u als het moet)

het is ook niet mijn bedoeling een bodybuilder te worden maar zou gewoon strak in het vel willen zitten en mijn spieren wat beter afgetekend zien .

door het feit dat ik maar 2 keer per week kan gaan denk ik aan een kuur voor mijn resultaten te behalen. is dit niet verstandig?

in ieder geval mijn excuses voor de prijzen en website.

Sorry, maar 2 keer in de week is echt te weinig. En 3 uur na elkaar krachttraining zal je zeker geen goed doen. Je lichaam maak het hormoon cortisol aan wat spieren afbreekt.
Wat betreft je kuur. Wat aan de zware kant voor een beginnerskuur. Met 500 Test E kom ook ook al een eind....als je 4 keer in de week traint.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:51 ----------

Ik ben zelfstandige dus heb eigenlijk nooit gedaan met werken (nee ik kan er ook niet meer tijd voor vrijmaken)

2 x 3 uur HARD trainen moet toch ook te doen zijn imo .

maar heb allesinds al besloten NOG niet te starten maar al is te beginnen met men voedingsschema.

zal voorlopig ook al wat meer tijd proberen vrijmaken 2x2uur/week en binnen 6 maanden nog eens evalueren of ik er klaar voor ben.

nogmaals bedankt aan de mensen die de tijd hebben genomen om een normale reactie te plaatsen

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:35 ----------

@ Timberland , hoelang train je dan als je 5 keer gaat ?

Je gaat me toch niet wijsmaken dat je ook elke zaterdag en zondag werkt.

ik train 1 tot anderhalf uur.
wat ik al zei, het is net wat je eisen zijn.

Kenney, je snapt al vrij weinig van trainen ansich zo te horen, maar goed, ik zal me daar maar verder niet over uit laten.

500 mg test per week, 10 weken is zat. En lees je in over bijwerkingen, want die bestaan wel degelijk en kunnen voorkomen, ondanks dat je dealer je iets anders wijs wilt maken.

Sowieso al een hoop woorden die uit de lucht zijn gegrepen. Neveneffecten kun je wel degelijk verwachten van een dergelijk kuur; krimpen van de testikels, gyno, vocht vasthouden, verhoogde bloeddruk, acne, wellicht vergeet ik er nog een paar.

Deze kuur is te zwaar, 500mg testosteron enantaat zal volstaan. Je dealer probeert op een gevaarlijke wijze zijn spullen aan de man te brengen.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:53 ----------

Maar goed, zorg eerst dat je training en voeding optimaal is alvorens aan de steroïden te denken.
Je vergeet haaruitval, daar is onze prometheus (lid) door geobsedeerd hehe.

En als je aanleg hebt voor lichaamsbeharing kan je ook weleens voor een verrassing komen te staan.

Toch wel ik werk 7/7 . 6 uur per week vrij maken moet lukken mits inspanning.
Ik zou gerust elke dag willen gaan trainen maar ik ken helaas geen gym die s'nachts open is...

Dat er neveneffecten gaan zijn ben ik me van bewust (heb al heel wat gelezen ondertussen)maar daar is de nakuur toch voor? dit zijn idd verkoopspraatje wat maakt dat ik dus niet met hem in zee ga.
@GetXXL waarom ga je er van uit dat ik weinig van trainen weet ? omdat ik maar 2 keer per week kan gaan door noodzaak? heb je gelezen wat ik vroeger gerealiseerd heb? ik heb idd geen kennis van AAS maar daarvoor ben ik hier he.

dus nogmaals eerst voedingsschemaopstarten en dan binnen 6 maanden evalueren.

heeft er iemand in tussentijd misschien bepaalde tips voor droger te komen staan ?

greetz

Je voeding aanpassen en wat cardio ernaast.

Toch wel ik werk 7/7 . 6 uur per week vrij maken moet lukken mits inspanning.
Ik zou gerust elke dag willen gaan trainen maar ik ken helaas geen gym die s'nachts open is...

Dat er neveneffecten gaan zijn ben ik me van bewust (heb al heel wat gelezen ondertussen)maar daar is de nakuur toch voor? dit zijn idd verkoopspraatje wat maakt dat ik dus niet met hem in zee ga.
@GetXXL waarom ga je er van uit dat ik weinig van trainen weet ? omdat ik maar 2 keer per week kan gaan door noodzaak? heb je gelezen wat ik vroeger gerealiseerd heb? ik heb idd geen kennis van AAS maar daarvoor ben ik hier he.

dus nogmaals eerst voedingsschemaopstarten en dan binnen 6 maanden evalueren.

heeft er iemand in tussentijd misschien bepaalde tips voor droger te komen staan ?

greetz

Je had het over '2x 3 uur HARD trainen', dat is idioot en betuigt geen kennis van trainen, of je moet het anders bedoelen dan dat het er staat.

En hoezo door noodzaak? Ik ben ook zelfstandige, neemt niet weg dat ik 4x per week wel 'n uur kan uittrekken om te trainen.

je hebt zelf niks geschreven over wat je vroeger gerealiseerd heb.
vanwaar opeens de intresse in AAS? zeker aangezien je je voeding en training nog niet in orde hebt.
Dat duurt wel een paar jaar voordat je echt voorbereid bent op de eerste kuur

Even over het meerdere keren trainen van 1 spiergroep in een week. Voor zover ik weet heeft het geen zin om dezelfde groep meerdere keren te trainen dan 1x per week MITS je die keer echt tot de absolute max gaat.
Satellietcellen (stamcellen) hebben 1 week nodig om zich om te vormen tot nieuwe spiercellen. De genezing van de beschadigde spieren duurt ook ongeveer 1 week. Dus waarom zou je ze meerdere keren per week trainen, zoals Curtis bijvoorbeeld zegt? Ik moet echter wel eerlijk bekennen: toen ik zelf nog elke dag in de sportschool stond, deed ik het ook ;)

Dus als jij de energie hebt (en in 3 uur moet dat wel op te brengen zijn als je conditie wat gegroeid is) om de ene helft op Woensdag en de andere helft op Zaterdag te trainen, dan lijkt het mij dat je de meeste vooruitgang al kan boeken. Let wel: hij wilt snel strak in het vel komen te zitten (snel is relatief in dit geval natuurlijk) en is geen pro-BB. Vraag me af of je dan met 1 groep, 1x per week wellicht toch het verstandigste traint... OF je dan het meeste uit je kuur haalt, dat zou ik echt niet durven zeggen.

Edit: in bovenstaande ga ik natuurlijk helemaal voorbij aan "gewoon" herstel ihkv hypertrofie. Geen flauw idee wat waar is en niet. Misschien verschilt dat per persoon ook. Ik heb namelijk nooit gemerkt dat ik van meerdere keren trainen van een groep binnen een week meer groeide. Wellicht dat dat per persoon ook nog verschilt?
Check ook deze link eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudohypertrofie waarin duidelijk gemaakt wordt dat de hypertrofie (groei/winst) die we menen te maken tijdens het gebruik van bv anabolen die aromatiseren, het vochtgehalte, vet etc eigenlijk pseudohypertrofie is aangezien dit weefsel voor een groot deel uit ander weefsel bestaat dan spier. Vocht etc. Dit is ook de reden dat je dat snel weer verliest voor een groot deel. Wat bij mij de vraag oproept: als je alleen met Test kuurt en inderdaad maar 1x per week een groep tot de max traint, of de winst die je dan behaalt, wellicht toch beter aanblijft dan wanneer je onder invloed van Test diezelfde groep bv 3x belast.

Laatst bewerkt:
Even over het meerdere keren trainen van 1 spiergroep in een week. Voor zover ik weet heeft het geen zin om dezelfde groep meerdere keren te trainen dan 1x per week MITS je die keer echt tot de absolute max gaat.
Satellietcellen (stamcellen) hebben 1 week nodig om zich om te vormen tot nieuwe spiercellen. De genezing van de beschadigde spieren duurt ook ongeveer 1 week. Dus waarom zou je ze meerdere keren per week trainen, zoals Curtis bijvoorbeeld zegt? Ik moet echter wel eerlijk bekennen: toen ik zelf nog elke dag in de sportschool stond, deed ik het ook ;)

Dus als jij de energie hebt (en in 3 uur moet dat wel op te brengen zijn als je conditie wat gegroeid is) om de ene helft op Woensdag en de andere helft op Zaterdag te trainen, dan lijkt het mij dat je de meeste vooruitgang al kan boeken. Let wel: hij wilt snel strak in het vel komen te zitten (snel is relatief in dit geval natuurlijk) en is geen pro-BB. Vraag me af of je dan met 1 groep, 1x per week wellicht toch het verstandigste traint... OF je dan het meeste uit je kuur haalt, dat zou ik echt niet durven zeggen.

Bron? Volgens mij ben je hier totale lulkoek aan het verkondigen.

Full Body is gewoon saai :-p

UB/LB, push and pull of een gewone split. Alles werkt wel als je hard traint..toch zeker met een kcal overschot en AAS haha

(nja, behalve bij mij :D)

Terug
Naar boven