Fitness Seller

eerst vet verbranden?

krachttraining voor vrouwen is gwn bedoeld zodat alles strak gaat zitten , als je afvalt gaat het miss wat hangen overal , door kracht word dat opgevuld door spieren , je krijgt dr geen brede rug van als je meer cardio dan kracht doet , en ik denk ook niet dat vrouwen voluit moeten trainen :D gwn chill de oefeningentjes doen ^^

krachttraining voor vrouwen is gwn bedoeld zodat alles strak gaat zitten , als je afvalt gaat het miss wat hangen overal , door kracht word dat opgevuld door spieren , je krijgt dr geen brede rug van als je meer cardio dan kracht doet , en ik denk ook niet dat vrouwen voluit moeten trainen :D gwn chill de oefeningentjes doen ^^

doe ff normaal! je bent 16! ???

Hahahaha ben je bang dat de vrouwen je voorbij gaan als ze voluit trainen?
Is natuurlijk onzin wat je hier schrijft, als je afvalt gaat het hangen.
wat dan wel?
Als je afvalt dan zal je huid in 99% van de gevallen ook meekrimpen of je moet extreem afvallen dan heb je kans dat er huidplooien ontstaan.
Die kan je dan alleen met een correctieoperatie laten weghalen.
Krachttraining voor vrouwen is exact het zelfde als bij mannen.
Je wordt sterker en gespierder.
Je krijgt wel degelijk een brede rug als je hard traint en goed eet.
Het zwakke geslacht bestaat niet anders moet je maar eens met wat BB dames gaan babbelen. :p

Hoi
dat heb ik al enkele keren gedaan, maar ik hou het nooit langer vol dan een halfuur. Dan begin ik koppijn te krijgen en word ik duizelig. Dat werkt dus niet voor mij

Je kan even snel een banaan eten en water drinken voordat je gaat lopen
Hoofdpijn is vaak een te kort aan vocht (bij mij in ieder geval wel)
Zelf doe ik op zaterdag ochtend een kickboks training om vet te verbranden.
Ik neem dan meestal alleen een eiwitshake. (kan je ook proberen)
;)

• Topic Starter Topic Starter
drinken doe ik genoeg ^^
bedankt voor de tip, dat zal ik eens proberen :)

Terug
Naar boven