XXL Nutrition

Eerste Bulkschema

Donsk

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben 16 jaar weeg 80kg en ben 1.90cm lang en ben pas begonnen met trainen. Ik doe nu een 3daags splitschema en wil graag veel aankomen, daarom heb ik een voedingsschema gemaakt.

Dit schema is wat ik in gedachte had, maar als iemand tips heeft over wat ik beter kan schappen/voegen of een afwisseling voor een maaltijd dan hoor ik dat graag. Ik train meestal rond 5 uur en neem daarna een shake, maar als ik niet train moet ik dan ook op die tijd een shake nemen?

MvG Donsk

Bijlagen

Hallo ik ben 16 jaar weeg 80kg en ben 1.90cm lang en ben pas begonnen met trainen. Ik doe nu een 3daags splitschema en wil graag veel aankomen, daarom heb ik een voedingsschema gemaakt.

Dit schema is wat ik in gedachte had, maar als iemand tips heeft over wat ik beter kan schappen/voegen of een afwisseling voor een maaltijd dan hoor ik dat graag. Ik train meestal rond 5 uur en neem daarna een shake, maar als ik niet train moet ik dan ook op die tijd een shake nemen?

MvG Donsk

Niet echt een goed schema vind ik zelf.

Hey Donsk, dit is mijn bulkschema.
Probeer dit eens aan te houden ongeveer maar dan wat meer van alles als je meer wil/nodig heb.

http://www.uploading.com/files/6NKFZ1R6/Eetschema_Bulk!.xls.html

En als 't je niet bevalt dan kan je tenminste nog 't bestand zelf gebruiken, is echt super handig. berekent alles automatisch :)

100 gram rijst voor 600 kcal.. knap

echt een waardelooos schema, en zoals spank zegt klopt de kkcal bij de rijst niet. En als je steeds als maaltijd een schamel broodje gaat eten schiet het bulken ook niet echt op he?

• Topic Starter Topic Starter
Ja de caloriën rekende ie zelf uit als je de ei/kh/v invoert heel raar maar ik kan geen goed programmatje vinden. En ik weet ook niet precies hoeveel g 1 snee bruin brood is, mischien dat iemand dat weet? ik vond ook al dat het weinig eten was maar hoe ik had eerst meer ingevoerd maar toen kwam ie rond de 4500 caloriën te zitten.

ps. schema is nog lang niet definitief.

Ja de caloriën rekende ie zelf uit als je de ei/kh/v invoert heel raar maar ik kan geen goed programmatje vinden. En ik weet ook niet precies hoeveel g 1 snee bruin brood is, mischien dat iemand dat weet? ik vond ook al dat het weinig eten was maar hoe ik had eerst meer ingevoerd maar toen kwam ie rond de 4500 caloriën te zitten.

ps. schema is nog lang niet definitief.

Gozer, check mijn post(2de post)
Daarin staat een link met een super bestandje om je voedingsschema op te stellen!
Download dat en maak je voedingsschema eens dmv de stickys enzo te lezen!

denk in je schema ook eraan dat je goeden vetten eet, die in noten, olijfolie en (vette) vis zitten

Gozer, check mijn post(2de post)
Daarin staat een link met een super bestandje om je voedingsschema op te stellen!
Download dat en maak je voedingsschema eens dmv de stickys enzo te lezen!

ja had ik gezien harstikke bedankt daarvoor maar heb laatste tijd ff druk ga vandaag wel even opnieuw maken.

en baksteen ik heb dat er nog niet allemaal bijgeschreven. Maar helaas lust ik geen vis kan ik ook niks aan doen maar slik wel die vis-olie pillen met omega 3 en bij de rijst, ei , kipfilet doe ik een theelepel olijfolie er bij , is dat voeldoende? en noten voeg ik er ook nog aan toe maar wat zijn goede noten om op te nemen in mijn voedingschema?

ja had ik gezien harstikke bedankt daarvoor maar heb laatste tijd ff druk ga vandaag wel even opnieuw maken.

en baksteen ik heb dat er nog niet allemaal bijgeschreven. Maar helaas lust ik geen vis kan ik ook niks aan doen maar slik wel die vis-olie pillen met omega 3 en bij de rijst, ei , kipfilet doe ik een theelepel olijfolie er bij , is dat voeldoende? en noten voeg ik er ook nog aan toe maar wat zijn goede noten om op te nemen in mijn voedingschema?

Edit: Als je gewoon 't max van die pillen slik per dag én olijfolie én nootjes eet, dan kom je wel aan je goeie vetten.

Ik eet zelf gewoon pindas. Je moet niet al TE nauw op alles letten wat je eet. Vind ik een beetje overdreven namelijk.
Wat betere noten zijn: amandelen/walnoten/hazelnoten/ pecannoten/pistachenoten/beukenoten o.a.

Nog iets, eet jij die rijst met ei en kipfilet gewoon zo droog op? :S Lijkt me niet echt te pruimen :p Maak een lekker pindasausje van een beetje water/melk/snufje zout en natuurlijk niet te vergeten de PINDAKAAS :D

Ik heb een nieuw schema gemaakt is dit ongeveer genoeg caloriën en ei/kh/vt . En ik heb thuis Muscle juice 2544 en niet xxl maar heb xxl ingevuld zal wel ongeveer gelijk zijn. Verder behalve in de ochten drink ik op een dag tussen de 2-3 liter water.
Tips zijn welkom;)

Bijlagen

Rijst met ei en kip is echt wel te pruimen. Het lijkt droog, maar het gebakken eitje maakt het toch wat sappig hoor.

Als je er een gekookt tussen gooit.. heb ikook zo mijn twijfels

Terug
Naar boven