AndroidHealthClinic

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

vind 2,5 kilo nog best redelijk, maar dat hangt natuurlijk wel af van de hoeveelheid vocht dat je vasthoud. Ik las dat je maar 200kcal boven onderhoud eet, zou dit tijdens een kuur zeker verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Net 4e inject gezet. Tijdens het zetten weer geen last gehad, miss morgen weer.
kracht is weer wat toegenomen, bench 10/20kg meer. Wil toch proberen nog wat vaker een spiergroep te pakken in een week. Ook wil ik mn voeding iets aanvullen.
Kleine puistjes krijg ik ook last van.. Vraag me af of al die kreacht afgelopen weken door de napo kwam of dat de test snel aangeslagen was. Kan me niet voorstellen dat je zo veel kracht van dboll kan krijgen. Dan vraag ik me af hoe sterk ik wordt als de inject isknallen!!

Net 4e inject gezet. Tijdens het zetten weer geen last gehad, miss morgen weer.
kracht is weer wat toegenomen, bench 10/20kg meer. Wil toch proberen nog wat vaker een spiergroep te pakken in een week. Ook wil ik mn voeding iets aanvullen.
Kleine puistjes krijg ik ook last van.. Vraag me af of al die kreacht afgelopen weken door de napo kwam of dat de test snel aangeslagen was. Kan me niet voorstellen dat je zo veel kracht van dboll kan krijgen. Dan vraag ik me af hoe sterk ik wordt als de inject isknallen!!
tog denk ik dat de kracht van je dbol komt en dat het verschil aan kracht als de test inkickt niet schrikbarent meer zal zijn keep us posted:D

tog denk ik dat de kracht van je dbol komt en dat het verschil aan kracht als de test inkickt niet schrikbarent meer zal zijn keep us posted:D
Hoezo denk je dat.. ervaring mee? Zou wel jammer zijn want had toch op een beetje extra krecht van de deca en test gehoopt!

kleine puistjes kun je ook krijgen vanwege veel eiwitten, kracht zal nog wel wat toenemen maar zoals de eerste 4 weken.
hoop voor je dat de puistjes niet nog veel erger gaan worden na je kuur, helaas gebeurd dat meestal wel.

update:
gewicht gaat behoorlijk om hoog nu ik mn calorieen om hoog heb gedaan. Wel iets minder schoon maar dat moet maar dan. Droogtrainen in de zomer dan maar. Heb wel al de tijd mammoth erbij gehad maar wil dit nu vervangen door serieus mass en losse whey shakes. Ik heb beide shakes even vergeleken en het blijkt dat er in serious mass per 200gram meer KH zitten maar wel minder eiwitten. Ik wil daarom apart whey shakes gaan pakken na de training. De weightgainer gebruik in om s ochtends wat meer Kcal binnen te krijgen.

200gram
Mass | mammoth
Shake
750,4 | 780 Kcal
40 | 42,4 Eiwit
140 | 132,6 KH
7,5 | 9,36 Vet

t probleem is wel dat daar veel suikers in zitten, waarom neem je niet een gewone eiwit shake ipv een weightgainer?
verkeerd gelezen; zie dat je die er al bij wil nemen.

t probleem is wel dat daar veel suikers in zitten, waarom neem je niet een gewone eiwit shake ipv een weightgainer?

Zoals ik zeg, deze ga ik los erbij pakken. en de serious mass heeft minder vetten als mammoth. Ik houd zowiezo een weight gainer er bij om hoog in kcal te blijven.

kilo's lopen snel op, zit nu op +/-87kg. Kracht blijt ook toe nemen. Wil alleen nog wel iets er bij pakken om mn vet te verminderen. Wil gewoon veel blijven eten maar wil toch iets erbij hebben voor BF te verlagen. Zat zelf aan t3 te denken en heel miss ECA(slechte ervaringen mee). En kreeg ook het advies de laatste 4 weken winny te pakken maar aangezien ik een hoog vet% heb nu lijkt me dit niet echt nuttig... wel?
vast bedankt!

Laatst bewerkt:
Update
Zo, net weer lekker getrained. 2e keer borst deze weer en weer een PR. Voor de meeste onder jullie is het niet veel maar voor mij is 2x110kg bench en 4x 40kg (losse dumbbells) incline bench toch wel veel!
Gewicht was aan het begin van de kuur 82/83 en zit nu op 88kg dus ben wel tevreden want nog 6weken te gaan en als het dan een kg per week blijft stijgen kom ik dit boven die gewilde 90kg uit!!
Ik hoop nog van iemand een reactie op mn vraag van gister te krijgen over het verlagen van mn BF??

als ik jou was zou ik me daar nie zo druk om maken en gewoon je bf voor lief nemen blijven bulken tot je neer valt en gewoon cutten van de zomer....

idd, jij wou toch geen blokjjeeeuuuhhhsss???

idd, jij wou toch geen blokjjeeeuuuhhhsss???

Nee, dat klopt idd, blokjes wil ik ook zeker niet en ga ik ook vast niet krijden met mijn buik vet... maar wil ook niet te vet worden, mn t**ten beginnen ook iets te vet te worden vind ik zelf;)

Nee, dat klopt idd, blokjes wil ik ook zeker niet en ga ik ook vast niet krijden met mijn buik vet... maar wil ook niet te vet worden, mn t**ten beginnen ook iets te vet te worden vind ik zelf;)

niets van aantrekken man. gwn niet overdrijven, zul je zelf wel merken wanneer het TE word zeker...

als het TE word, minder je een beetje in kcal's hé... ;)

wat was je bf voor je kuuur?

wat ik natuurlijk ook kan doen is nu gewoon flink door bulken en dan volgend jaar een goeie cut kuur..
ga nu voetballen, eens zien hoe mn benen het gaan houden deze keer;)

Terug
Naar boven