frank19791601
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tog denk ik dat de kracht van je dbol komt en dat het verschil aan kracht als de test inkickt niet schrikbarent meer zal zijn keep us postedNet 4e inject gezet. Tijdens het zetten weer geen last gehad, miss morgen weer.
kracht is weer wat toegenomen, bench 10/20kg meer. Wil toch proberen nog wat vaker een spiergroep te pakken in een week. Ook wil ik mn voeding iets aanvullen.
Kleine puistjes krijg ik ook last van.. Vraag me af of al die kreacht afgelopen weken door de napo kwam of dat de test snel aangeslagen was. Kan me niet voorstellen dat je zo veel kracht van dboll kan krijgen. Dan vraag ik me af hoe sterk ik wordt als de inject isknallen!!

Hoezo denk je dat.. ervaring mee? Zou wel jammer zijn want had toch op een beetje extra krecht van de deca en test gehoopt!tog denk ik dat de kracht van je dbol komt en dat het verschil aan kracht als de test inkickt niet schrikbarent meer zal zijn keep us posted![]()
tuurlijk zal je wel wat xtra kracht krijgen maar het verschil is niet meer zo groot dat bedoel ikHoezo denk je dat.. ervaring mee? Zou wel jammer zijn want had toch op een beetje extra krecht van de deca en test gehoopt!
t probleem is wel dat daar veel suikers in zitten, waarom neem je niet een gewone eiwit shake ipv een weightgainer?

Nee, dat klopt idd, blokjes wil ik ook zeker niet en ga ik ook vast niet krijden met mijn buik vet... maar wil ook niet te vet worden, mn t**ten beginnen ook iets te vet te worden vind ik zelf![]()

zat rond de 15% op de weegschaal, nu 17 op de schaal. Heb ook weer eens huidplooi gedaan en toen schrok ik helemaal: 19%

wat ik natuurlijk ook kan doen is nu gewoon flink door bulken en dan volgend jaar een goeie cut kuur..
ga nu voetballen, eens zien hoe mn benen het gaan houden deze keer![]()