AndroidHealthClinic

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

• Topic Starter Topic Starter
haha, ja foto's... ik heb het net geprobeerd maar ik kan geen enkele houding recht... altijd sta ik scheef of zoiets:s haha
En ik vind mezelf ook veel te klein lijken op foto's als ik me met andere vergelijk dus dat gaat m niet worden... sorry jongens! miss aan het einde van mn kuur;)

haha, ja foto's... ik heb het net geprobeerd maar ik kan geen enkele houding recht... altijd sta ik scheef of zoiets:s haha
En ik vind mezelf ook veel te klein lijken op foto's als ik me met andere vergelijk dus dat gaat m niet worden... sorry jongens! miss aan het einde van mn kuur;)

tsss ga dan wat dichter bij de lens staan :rolleyes:

:p

Als jij dag 3 "goed en zwaar" benen traind kan je dag 4 en dag 5 amper lopen laat staan voetballen.. een voetballer, kuren en een beest worden gaat zowieso niet samen, maak een keuze beest of beachboy/voetballer ;) succes er mee

Als jij dag 3 "goed en zwaar" benen traind kan je dag 4 en dag 5 amper lopen laat staan voetballen.. een voetballer, kuren en een beest worden gaat zowieso niet samen, maak een keuze beest of beachboy/voetballer ;) succes er mee

Ik had het vandaag idd behoorlijk zwaar met voetbal;)
Maar voor de rest vind ik het onzin wat je zegt! Ik voetbal in een hele lage klasse dus alsje na een half uurtje op bent is dat niet erg:D
En ik kom er nu achter dat je het zwaar hebt met voetbal tijdens de kuur, zeker nu ik deze extra kilo's erbij heb zitten! Maar ik ga niet stoppen met mn wekelijkse partijtje voetbal!

op een laag niveau voetballen ken oook best man zie gewoon als cardio, al zal je het na een partijtje squatten best zwaar hebben ja hehe

op een laag niveau voetballen ken oook best man zie gewoon als cardio, al zal je het na een partijtje squatten best zwaar hebben ja hehe

Denk dat mijn voetbal niveu nog lichter is als goeie cardio;) En ik had woensdag de benen getrained en gister voetbal en had het gevoel als of er een zak water aan mn been hing:p

kleine update
87kg en 15% vet, net laten meten

Gaat goed precies hier volg ook stiekem mee;)

Voor de rest nog last van sides?

Gaat goed precies hier volg ook stiekem mee;)

Voor de rest nog last van sides?

Nee heb totaal geen last meer van sides.. misschien de kleine pukkeltjes maar die vallen in het niets. En mn tepels doen iets zeer(gyno??) maar dat kan ik me ook verbeelden want ik check ze heel de dag of er niet toevallig iets ontstaat;)

Nee heb totaal geen last meer van sides.. misschien de kleine pukkeltjes maar die vallen in het niets. En mn tepels doen iets zeer(gyno??) maar dat kan ik me ook verbeelden want ik check ze heel de dag of er niet toevallig iets ontstaat;)

Goed dat je weinig last hebt.
Tepels zal misschien wel in het hoofd zitten.
Toch goed in het oog houden, dat je er optijd bij bent moest het toch zijn he.

Succes nog :thumbup:

gevoeligere/hardere tepels is gewoon normaal.De boel aromatiseert zowiezo,dus dat het iets pijnlijker is,daar moet je niet van staan te kijken,gaat vanzelf over.
Vrouwen hebben tijdens de cyclus ook meer gevoelige borsten een paar dagen,is eigenlijk hetzelfde,maar om gelijk gyno te schreeuwen is voorbarig.Zonde vd kiloos

kan nu dus beter eerst ff ari pakken?

ik heb er ari voor genomen, en het was idd beter die gevoelige tepels.
natuurlijk gaan je gains wel wat minder op de weegschaal omdat je wat vocht verlies. maar je mag je niet blind staren op de weegschaal. ;)

Terug
Naar boven