Stanske
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk dat dit wel het beste is voor je gains....wat ik natuurlijk ook kan doen is nu gewoon flink door bulken en dan volgend jaar een goeie cut kuur..
ga nu voetballen, eens zien hoe mn benen het gaan houden deze keer![]()

haha, ja foto's... ik heb het net geprobeerd maar ik kan geen enkele houding recht... altijd sta ik scheef of zoiets:s haha
En ik vind mezelf ook veel te klein lijken op foto's als ik me met andere vergelijk dus dat gaat m niet worden... sorry jongens! miss aan het einde van mn kuur![]()

Als jij dag 3 "goed en zwaar" benen traind kan je dag 4 en dag 5 amper lopen laat staan voetballen.. een voetballer, kuren en een beest worden gaat zowieso niet samen, maak een keuze beest of beachboy/voetballersucces er mee

op een laag niveau voetballen ken oook best man zie gewoon als cardio, al zal je het na een partijtje squatten best zwaar hebben ja hehe
En ik had woensdag de benen getrained en gister voetbal en had het gevoel als of er een zak water aan mn been hing
snap dat jullie beniewd zijn maar ik wacht toch liever tot aan het eind, als ik dan tevreden ben zal ik jullie dat ook tonen
Stanske, ik ben ongeveer de helft van jou![]()
van men avatar bedoel je toch?
zo zie ik mezelf altans... hoop dat anderen daar anders tegen aan kijken
Gaat goed precies hier volg ook stiekem mee
Voor de rest nog last van sides?

Nee heb totaal geen last meer van sides.. misschien de kleine pukkeltjes maar die vallen in het niets. En mn tepels doen iets zeer(gyno??) maar dat kan ik me ook verbeelden want ik check ze heel de dag of er niet toevallig iets ontstaat![]()
en als ik het merk kan ik dan beter nolva of ari pakken?Goed dat je weinig last hebt.
Tepels zal misschien wel in het hoofd zitten.
Toch goed in het oog houden, dat je er optijd bij bent moest het toch zijn he.
Succes nog![]()
en als ik het merk kan ik dan beter nolva of ari pakken?
kan nu dus beter eerst ff ari pakken?als je last lijkt te hebben van gyno een weekje 20mg nolva nemen, kan je zien of het betert.
maar dan moet je al wel zeker zijn dat het gyno is. zou niet zomaar aan de nolva gaan...